5 رمزارز جدید در اکسکوینو

اپیزود 199 – 5 رمزارز جدید در اکسکوینو لیست شدند

همان طور که می‌دونید؛ دیروز توکن‌های کوانت (QNT)، لوپرینگ (LRC)، کوکوین (KCS)، سلسیوس (CEL) و ولاس (VLX) به اکسکوینو اضافه شدند. با گوش دادن به پادکست اختصاصی امروز ما، می‌تونید با این ۵ رمزارز محبوب بیشتر آشنا شوید . شما دوست دارید چه رمزارزهایی به اکسکوینو اضافه بشه؟

پادکست امروز رو بشنوید

اگه استوری‌های دیشب پیج اینستاگراممون رو دیده باشید و یا وارد اکانتتون در اکسکوینو شده باشید حتما متوجه یه اتفاق خیلی خوب شدید. ما طبق وعده‌مون داریم به تدریج بیش از ۵۰ توکن پرپتانسیل را در اسفند و فروردین به پلتفرم معاملاتیمون اضافه میکنیم. خیلی خوبه. چون خیلی از این توکن‌های به تازگی لیست شده در اکسکوینو از جمله پرپتانسیل‌ترین پروژه‌های دنیای کریپتو هستن. پس با این اپیزودمون همراه باشید.

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر سه شنبه 3 اسفند ماهتون بخیر. من ساحل اختری با اپیزود صدونودنهم از پادکست رادیو اکسکوینو در خدمتتون هستم. ولی قبل از شروع بحث این اپیزود یه نکته طلایی بهتون بگم. امروز سه‌شنبه سوم اسفند ۱۴۰۰ هه و تنها ۸ روز تا پایان کمپین کولاک جوایز اکسکوینو باقی مونده.

پس اگه تا الان جا موندی ایراد نداره. ماهی رو همین الان از آب بگیر و از این فرصت طلایی استفاده کن. اگه عجله کنید و الان به موجودی رمزارزیتون در اکسکوینو اضافه کنید میتونید وارد قرعه کشی ۵ اتریوم و ۱۵ گوشی آیفون ۱۳ مون بشید. فقط یادآوری می‌کنم امتیاز به کسایی تعلق میگیره که موجودی ‌های رمزارزی شون رو افزایش بدن و این امتیاز گیری شامل افزایش موجودی ریالی نمیشه.

یعنی موجودی هر رمزارزی، مثل تتر، بیت‌کوین یا دای رو در اکانت اکسکوینویی‌تون افزایش بدین، با هر ده دلار افزایش از روز اضافه شدن موجودیتون تا پایان جشنواره هر روز یه امتیاز میگیرید. به عبارت دیگه اگه به جای ده دلار، همین امشب قبل ساعت دوازده، ده هزار دلار به موجودی رمزارزیتون اضافه کنید شما بابت همین افزایش موجودی صاحب ۸۰۰۰ شانس در قرعه‌کشیمون میشید.

یعنی در این قرعه کشی اصلا مهم نیست تا الان چقدر در اکسکوینو موجودی داشتین، بلکه افزایش موجودیه که به شما شانس ورود به قرعه کشی رو میده.

مقدمه

یکی از خوبی‌های اکسکوینو اینه که به نظرات کاربراش خیلی بها میده. طبق بازخوردی که ما در پشتیبانی و صفحات اجتماعیمون از کاربرامون داشتیم متوجه شدیم که خیلی از کاربرا دوست دارن ما پروژ‌ه‌هایی که کمتر شناخته شدن اما پر پتانسیل زیادی دارن رو به پلتفرممون اضافه کنیم. چیزی که به شما قدرت انتخاب زیادی میده و در عین حال کارمزد کمتر و امنیت بیشتر اکسکوینو رو هم همراه خودش داره.

اما قبل از اینکه بیشتر توضیح بدم باید مثل همیشه بهتون یادآوری کنم:

که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست و مسئولیت هر گونه تصمیم مالی به عهده خود شماست.

برای شما هم کدوم توکن‌های جدیدا به اکسکوینو اضافه شدن؟

خب بریم سر اصل مطلب. همین دیروز ما شاهد اولین مرحله از اضافه شدن بیش از ۵۰ توکن‌ جدید به اکسکوینو بودیم. پنج توکنی که به اعتقاد خیلیا پتانسیل بالایی برای رشد دارن.

هر پنج رمزارزی که دیروز به اکسکوینو اضافه شدن از نوع توکن‌های (ERC-20) یا همون توکن‌های اتریومی هستن.

کوانت با نماد (QNT)، لوپرینگ با نماد (LRC)، کوکوین با نماد (KCS)، سلسیوس با نماد (CEL) و ولاس با نماد (VLX) همون پنج توکن جدیدمون هستن.

خب بذارید یه توضیح مختصر از هرکدوم بهتون بدم. اما برای آشنایی بیشتر میتونید مقالات مفصلی که در وبلاگمون داریم رو بخونید.

کوانت

اول از کوانت شروع میکنم.کوانت تو سال ۲۰۱۸ و با هدف اتصال بین‌بلاک‌چین‌ها راه‌اندازی شد. اما یه اتصال معمولی نه: بلکه بدون کاهش بهره‌وری و قابلیت تعامل اونا با هم. در واقع، کوانت اولین پروژه‌ای بوده که با هدف حل مشکل تعامل بین بلاک‌چین‌ها ساخته و راه‌اندازی شده.

لوپرینگ

اما بریم سراغ لوپرینگ. (LRC) توکن ساخته‌شده در شبکه اتریوم و البته ارز اختصاصی شبکه لوپرینگه. لوپرینگ یه پروتکل برای ساخت صرافی‌‌های رمزارز غیر متمرکز یا همون دکس‌هاست.

لوپرینگ قصد داره برای حفظ سرعت معاملات، از سیستم انجام سفارشات در صرافی‌های متمرکز استفاده کنه، اما تراکنش‌ها در بلاک‌چین انجام بشن و داده‌های اونا در اختیار تیم یا شرکت خاصی نباشه.

کوکوین

اما بریم سراغ توکن سوم. کوکوین. (KCS) توکن اختصاصی صرافی کوکوینه. این توکن تو سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این توکن به کاربرا امکان می‌ده تا جوایز و پاداش‌های این پلتفرم را به دست بیارن.

سلسیوس

اما سلسیوس چیه؟ سلسیوس چهارمین توکنیه که دیروز در اکسکوینو فهرست شد.

سلسیوس یه پلتفرم بانکی و مالی همه‌جانبه برای کاربرای حوزه رمزارزهاست. این پلتفرم که در ژوئن ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد، برای سپرده‌گذاری توکن‌ها پاداش ارائه می‌‌ده و همچنین امکان اعطای وام را هم داره. کاربرایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنن، می‌تونن سودهای جذابی کسب به دست بیارن.

ولاس

و اما پنجمین توکنی که دیروز به پلتفرم اکسکوینو اضافه شد: ولاسه با نماد (VLX)

ولاس اولین و سریع‌ترین بلاک‌چین با مکانیسم هوش مصنوعیه که امکان ساخت و راه‌اندازی اپلیکیشن‌های غیر متمرکز یا همون دپس (DApps) و قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کنه. به‌علاوه، ولاس مقیاس‌پذیری لازم برای انجام سریعتر و بیشتر تراکنش‌ها را هم ایجاد می‌کنه. ولاس ساخته شده تا مشکلات سنتی بلاک‌چین‌ها مثل سرعت و مقیاس‌پذیری پایین را حل کنه.

پس یه بار یگه میگم: میتونید به راحتی، با امنیت بالا و کارمزد پایین همین الان ۸۴ رمزارز رو در اکسکوینو خرید و فروش کنید.

به علاوه دیروز در مارکت اکسکوینو هم رمزارز میکر رو اضافه کردیم و الان بیست جفت‌ارز رو میتونید در اونجا خرید و فروش کنید.

خب در پایان دو سئوال ازتون دارم: فکر می‌کنید چه پروژه‌هایی در زمره ۵۰ توکنی باشن که قراره به زودی به اکسکوینو اضافه بشن؟ میتونید توکن بعدی که قراره در اکسکوینو فهرست بشه رو حدس بزنید؟ منتظر جوابهاتون در کامنت‌های همین پستمون در اینستاگرام هستم.  

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.