پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
چهار آلت‌کوینی با بیشترین پتانسیل رشد

اپیزود 200 – چهار آلت‌کوینی با بیشترین پتانسیل رشد

یکی از پلتفرم‌های معتبر در زمینه تحلیل داده‌های کریپتویی به تازگی ۴ آلت‌کوینی که شرایط خوبی برای خرید دارند رو معرفی کرده.

تو پادکست امروز، این ۴ آلت‌کوین (وان‌اینچ، لوپرینگ، رن پروتکل و سندباکس) رو معرفی کردیم.

پادکست امروز رو بشنوید:

سنتیمنت یه پلتفرم معتبر تحلیل داده‌های کریپتویی هست که پریروز اعلام کرد چهار آلت‌کوین رو در بهترین شرایط ورود و خرید میبینه. امروز میخوایم به این چهار آلتکوین بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر چهارشنبه 4 م اسفند ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 200 از رادیو اکسکوینو

پادکست های ما رو در پلتفرم های پادگیر گوش و سیو کنید !

مقدمه

 شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای سنتیمنت، مدعی هست که ابزارهایی رو در اختیار کاربراش قرار میده که کمک میکنن تا تحلیل بهتری از بازارهای کریپتو داشته باشن. سنتیمنت میگه به این وسیله میتونیم از فرصت‌هایی که داده‌ها به ما خبر میدن استفاده کنیم و سرمایه‌گذاریمون رو بهینه کنیم.

حالا این پلتفرم تحلیلی یه خبر جالب رو دوشنبه منتشر کرد. اما قبل از اینکه بیشتر توضیح بدم باید مثل همیشه بهتون یادآوری کنم: که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست و هدف ما تنها بالا بردن سطح اگاهی و اطلاعات کریپتویی شما عزیزانمون هستش .

انتخاب چهار آلت‌کوین برتر از نظر سنتیمنت

خب این روزا شاهد اصلاح شدیدی در بازار کریپتو هستیم که همین موضوع در عین اینکه افراد عجول را اذیت میکنه ولی برای سرمایه‌گذارای صبور یه فرصت عالی برای خرید بیشتر هست. اما باید بدونیم الان چه توکنی ارزش خرید واقعی داره. یکی از راه‌های دونستن این موضوع استفاده از سرویسی هست که پلتفرم‌های تحلیلی ارائه میدن.

خب سنتیمنت هم یکی از پیشتازای حوزه تحلیل آن‌چین هست و معتقده این اصلاح اخیر بازار چند توکن رو در بهترین شرایط خرید قرار داده.

بنابراین گزارش، وان‌اینچ (1inch)، لوپرینگ (Loopring) با نماد (LRC)، رن پروتکل (Ren Protocol) با نماد (REN)، و سندباکس (Sandbox) با نماد (SAND) یا همون سند، الان در ایده‌آل‌ترین کف ممکن برای ورود و بهترین محدوده خریدشون هستن.

سنتیمنت اعلام کرده این موضوع رو براساس مدل خودش تحت عنوان مدل محدود فرصت و خطر (MVRV) به دست آورده.  

این شرکت تحلیلی تاکید داره که خرید در محدوده فعلی حداقل ۱۰ درصد سود به تریدر خواهد داد.

اما یه توضیح کوچیک در مورد الگوی MVRV بهتون بدم. ام‌وی‌‌آر‌وی مخفف عبارت « نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق یافته» ست. در واقع MVRV نسبت مارکت کپ یه دارایی به سرمایه تحقق یافته اون هست و نشاندهنده میانگین سود یا ضرر کوینهای در گردش هست. این شاخص یه ابزار کاربردی برای پیدا کردن بهترین گزینه‌های خرید در دنیای کریپتو هست.

اما اجازه بدید یه نکته جالب دیگه رو هم بهتون بگم. ما در پلتفرم اکسکوینو لوپرینگ رو نداشتیم که همین دیروز فهرستش کردیم. یعنی از این چهار گزینه، کاربرای اکسکوینو سه تاشون رو میتونن همین الان به کیف پول اکسکوینوشون اضافه کنن و تازه چهارمی هم که الان نداریمش در ظرف چند روز آینده به پلتفرممون اضافه خواهد شد.

حالا پرسش من از شما اینه که: اون چهارمی که میخوایم به اکسکوینو اضافه کنیم، کدوم یکی از این چهارتاست؟

خب به پایان این محتوای جذابمون رسیدیم . لازم به ذکره که تنها ۷ روز تا پایان کمپین کولاک جوایز اکسکوینو باقی مونده. اگه عجله کنید و الان به موجودی رمزارزیتون در اکسکوینو اضافه کنید میتونید وارد قرعه کشی ۵ اتریوم و ۱۵ گوشی آیفون ۱۳ مون بشید. فقط یادآوری می‌کنم امتیاز به کسایی تعلق میگیره که موجودی ‌های رمزارزی شون رو افزایش بدن و این امتیاز گیری شامل افزایش موجودی ریالی نمیشه. یعنی موجودی هر رمزارزی، مثلا تتر، بیت‌کوین یا دای رو در اکانت اکسکوینویی‌تون افزایش بدین، با هر ده دلار افزایش از روز اضافه شدن موجودیتون تا پایان جشنواره هر روز یه امتیاز میگیرید.

به عبارت دیگه اگه به جای ده دلار، همین امشب قبل ساعت دوازده، ده هزار دلار به موجودی رمزارزیتون اضافه کنید شما بابت همین افزایش موجودی صاحب ۷۰۰۰ شانس در قرعه‌کشیمون میشید. یعنی در این قرع کشی اصلا مهم نیست تا الان چقدر در اکسکوینو موجودی داشتین، بلکه افزایش موجودیه که به شما شانس ورود به قرعه کشی رو میده. به رادیو اکسکوینو همراه بمونید

همچنین ببینید

اکس باکس اکسکوینو

اکس باکس اکسکوینو: یک جعبه پر از پاداش و جایزه

اکس باکس اکسکوینو،‌طرح جدیدی است که کاربران می‌توانند در آن، با استیکینگ مبلغ مشخص، روزانه …

بیمه غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین چیست؟

ضرب‌المثل معروف گذر پوست به دباغ‌خانه می‌افتد به‌خوبی در مورد شرکت‌های بیمه صدق می‌کند. چه …

امنیت بیت کوین

آیا بیت کوین امن است؟ امنیت بیت کوین چگونه تامین می‌شود؟

رمزارز بیت کوین در چند ماه گذشته، فراز و فرود شدید و بی‌سابقه‌ای را تجربه …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.