تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
از اکسکوینو چه خبر؟

آغاز به کار صندوق سرمایه‌ گذاری رمز ارزی اکسکوینو

صندوق سرمایه‌گذاری رمز ارزی اکسکوینو در راستای افزایش بهره‌وری هرچه بیشتر سرمایه‌ کاربران، به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است.

اکسکوینو به عنوان یکی از بزرگترین و کاربردی‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزها در ایران و به عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول رمز ارز در داخل کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد.

ما در اکسکوینو در تمامی سال‌های فعالیت و خدمت‌رسانی خود در تلاش بوده‌ایم تا فضایی با سرعت، امنیت و سهولت برای کاربران خود بسازیم. از همان روزهای اولیه هدف ما در این مجموعه ارائه قابلیت‌های جدید و ایجاد تغییرات سازنده در بستر معاملات ارز دیجیتال بوده است.

با افزایش تحریم‌های بین المللی و تورم و از طرفی کاهش ارزش ریال، بسیاری از افراد به دنبال راهی برای سودآوری و حفظ ارزش مالی دارایی‌های خود هستند. یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم مجموعه اکسکوینو نیز پیدا کردن راهی موثر و مطمئن برای افزایش بهره‌وری و سوددهی سبد سرمایه‌گذاری کاربرانش در بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال بوده است.

صندوق سرمایه‌گذاری ارزی اکسکوینو چیست؟

صندوق سرمایه‌گذاری رمز ارزی اکسکوینو در ۳ طرح متنوع با طیف ریسک‌پذیری مختلف شروع به کار کرده است.

کاربران اکسکوینو می‌توانند تمام رمز ارزهای موجود در بستر معاملاتی این مجموعه (مانند بیت‌کوین، اتریوم و …) را  به دلخواه خود در هرکدام از این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنند و از مزایایی چون سود علی‌الحساب و مشارکت در سود حاصل از معاملات اکسکوینو بهره‌مند شوند.

صندوق سرمایه‌گذاری ارزی اکسکوینو

انواع صندوق سرمایه‌گذاری

۱- صندوق سرمایه‌گذاری با ریسک کم: با سرمایه گذاری در این صندوق از ۱۵٪ سود علی‌الحساب بهره‌مند خواهید شد. علاوه‌براین، اعضای این صندوق در ۲۰٪ سود حاصل از معاملات آتی اکسکوینو مشارکت خواهند کرد.

۲- صندوق سرمایه‌گذاری با ریسک متوسط: با سرمایه گذاری در این صندوق از ۱۲٪ سود علی‌الحساب بهره‌مند خواهید شد. علاوه‌براین، اعضای این صندوق در ۳۰٪ سود حاصل از معاملات آتی اکسکوینو مشارکت خواهند کرد.

۳- صندوق سرمایه‌گذاری با ریسک بالا: با سرمایه گذاری در این صندوق از ۱۰٪ سود علی‌الحساب بهره‌مند خواهید شد. علاوه‌براین، اعضای این صندوق در ۴۰٪ سود حاصل از معاملات آتی اکسکوینو مشارکت خواهند کرد.

مراحل عضویت و سرمایه‌گذاری در صندوق ارزی اکسکوینو

۱- در ابتدا و قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری در صندوق رمز ارزی اکسکوینو، چنانچه از کاربران این پلتفرم نیستید لازم است حساب کاربری خود را افتتاح کرده و مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید. (لینک به صفحه آموزش افتتاح حساب و احراز هویت)

۲- پس از تکمیل مراحل و تایید احراز هویت توسط اکسکوینو، می‌توانید با انتقال رمز ارزهای موردنظر خود از حساب‌ها و کیف پول‌های رمز ارزی دیگر، واریز ریالی و شارژی حساب خود را انجام داده و اقدام به خرید رمز ارزهای موجود در این پلتفرم کنید.

۳- کاربران می‌توانند در هر زمان و هر ساعت از شبانه‌روز (حتی در روزهای تعطیل) با برقراری تماس با واحد پشتیبانی اکسکوینو از جزئیات و مراحل عقد قرارداد و استفاده از مزایای صندوق سرمایه‌گذاری رمز ارزی اکسکوینو مطلع شوند.

قوانین و شرایط سرمایه ‌گذاری

۱- حداقل میزان سرمایه‌گذاری در صندوق رمز ارزی اکسکوینو معادل ۱،۰۰۰ دلار است و مبالغ کمتر از این میزان مجاز به مشارکت در این سرمایه‌گذاری نیستند.

۲- حدقل زمان موردنیاز برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در کسب سود حاصل از معاملات اکسکوینو  ۶ ماه است.

نکته: کاربران اکسکوینو می‌توانند در هر زمان نسبت به فسخ قرارداد خود از طریق ارسال درخواست کتبی اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا