پنج رمز ارز برتر

اپیزود 232 – پنج رمز ارز برتری که باید این هفته زیر نظر بگیرید / ویدیو

اگرچه شاخص ترس و طمع توی این روزا تو محدوده ترس قرار داره، اما داده‌های آن‌چین نشون میده که نهنگ‌ها همچنان دارن توی هر ریزش اقدام به خرید بیت‌کوین می‌کنن. بیاین باهم ۵ رمز ارز منتخب این هفته رو بررسی کنیم.

این ویدیوکست مهم رو از دست ندید !

بیت کوین داره روی یک حمایت کلیدی خودش رو حفظ می‌کنه و این نکته رو به تریدرها القا می‌کنه که توی کف‌های حمایتی خرید کنن. بیت‌کوین از سطح ۴۸ هزار دلار تا محدوده ۴۲ هزار دلار ریزش کرد و این یعنی اینکه خیلی از تریدرهای کوتاه مدت در حال سِیو سود بودن.

اگرچه شاخص ترس و طمع توی این روزا تو محدوده ترس قرار داره، اما نهنگ‌ها به خرید بیشتر بیت‌کوین ادامه دادن و فقط یکی از این نهنگ‌ها یک میلیون دلار بیت‌کوین خریداری کرده. حالا به نظرتون خریدهای بزرگ توسط این نهنگ‌ها می‌تونه باعث رشد بازار بشه؟

اگر اینطوره، پس بیاید باهم شرایط ۵ رمز ارز منتخب این هفته رو بررسی کنیم تا اگر قصد خرید اون‌ها رو داریم، توی بهترین موقعیت و با دید بهتری اقدام به خرید کنیم. با ما همراه باشید.

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر دوشنبه ۲۲ فروردین‌ماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم و امروز با یک پادکست تحلیلی دیگه در خدمت شمام. در نظر داشته باشین که این پادکست یک سیگنال خرید یا پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و فقط انعکاسی از تحلیل‌های معتبر بین‌المللیه. با این دیدگاه، لطفا تا پایان این پادکست با ما همراه باشید تا ۵ ارز دیجیتال برگزیده این هفته رو باهم بررسی کنیم.

بیت‌کوین

پنجشنبه پیش، بیت‌کوین از سطح ۴۲ هزار دلار حمایت شد و رو به بالا رفت اما گاوها موفق به شکست مقاومت خط میانگین متحرک ۲۰۰ روزه یعنی سطح ۴۴ هزار دلار نشدن. این شکست منجر به سقوط دوباره قیمت تا سطح ۴۲ هزار دلار شد.

یه نکته مثبت کوچیک اینه که گاوها همچنان دارن از خط میانگین متحرک ۵۰ روزه دفاع می‌کنن و اگر بتونن به همین شکل از این سنگر دفاع کنن، می‌تونیم شاهد رشد خوب قیمتی حداقل توی کوتاه مدت باشیم. شکست گاوها، به قیمت ریزش قیمتی بیت‌کوین تا سطح روانی ۴۰ هزار دلار تموم میشه.

نیر (NEAR)

نیر پروتکل با برخورد به مقاومت ۲۰ دلار با شدت زیادی ریزش کرد. شَدو بلند روی نمودار نشون میده که خرس‌ها با شدت زیادی از این مقاومت دفاع کرده‌ان.

سقوط و توقف روی سطح ۱۵ دلار، نشون از عملکرد حمایتی قوی روی این سطحه. یعنی اگه قیمت از این حمایت به سمت بالا حرکت کنه، برنامه حمله مجدد به مقاومت ۲۰ دلاری روی میز خواهد بود.

اما اگر سنگر ۱۵ دلار به هر دلیلی از دست بره، عدد ۱۲ دلار روی نمودار دور از دسترس نخواهد بود.

FTT

چهارم فروردین بود که اف تی تی یا همون اف تی ایکس بالای ۴۹ دلار بسته شد. اما موقع ریتست، گاوها نتونستن این سطح مقاومتی رو به سطح حمایتی تبدیل کنن. بخاطر همین هم قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه یعنی ۴۷ دلار برگشت و تا سطح ۴۴ دلار و ۴۰ سنت ریزش کرد.

نکته مثبت درباره این ارز اینه که سطح میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه داره خوب حمایت میشه و ادامه این روند موجب بالا اومدن دوباره قیمت تا سطح ۴۹ دلار خواهد شد. در این صورت، مقاومت ۵۴ دلار و بعد از اون ۶۶ دلار هم در دسترس خواهند بود.

اما اگه بازار به دلایلی ریزشی بشه، سقوط اف تی تی به زیر مثلث محتمل میشه و این اتفاق ناگوار، اهداف نزولی ۴۰ دلار و بعد از اون ۳۷ هزار دلار رو در دسترس خرس‌ها قرار میده.

از پرده برداری از ارتباط دوج و شیبا با فرزند خوانده اونا چی میدونید ؟!

اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک با نماد ای‌تی‌سی، با شکستن و بسته شدن بالای مقاومت ۳۸ دلار، یک الگوی کف دوقولو تشکیل داده بود که باعث شد تا تارگت ۵۲ دلار حرکت کنه. اصلاح قیمتی بعد از سیو سود تریدرها موجب شد که مقاومت ۳۸ دلاری حالا تبدیل به یک حمایت قوی بشه.

ادامه این وضع باعث بازگشت سرمایه به سمت این رمز ارز خواهد شد و حداقل جهش قیمتی بعد از اون ۴۵ دلار خواهد بود. این اتفاق یک معنی دیگه هم میده، اونم اینه که روند اصلاحی به پایان رسیده. در صورت تایید این موضوع، خریدارا برای ۵۳ دلار دندون تیز می‌کنن و این موضوع باعث از سر گیری حرکت‌های صعودی اتریوم کلاسیک خواهد شد.

مونرو

مونرو با نماد XMR خط روند نزولی خودش رو توی محدوده ۲۰۰ دلار شکسته و یک تغییر روند بالقوه رو ایجاد کرده. خرس‌ها دارن تلاش می‌کنن تا رالی قیمتی رو توی مقاومت ۲۳۹ دلار متوقف کنن اما سایه بلند کندل روزانه نشون از حمایت شدید گاوها داره. خط RSI هم توی منطقه مثبته و این یک مزیت برای خریدارا محسوب می‌شه.

با این حساب، اگر این حمایت حفظ بشه، مونرو به سمت بالا شتاب می‌گیره و تا ۲۵۵ دلار پیشروی می‌کنه.

شکست این سطح و بسته شدن قیمت زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه، باعث تضعیف حرکت صعودی خواهد شد. در این صورت، سقوط به خط میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۱۹۰ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

 

خب دوستان به پایان پادکست امروز رسیدیم، شما می‌تونید نظرات خودتون رو توی همین پست برامون کامنت بذارید. در نظر داشته باشین که هیچکس نمیتونه با قطعیت روند قیمت رو توی بازارهای مالی پیش‌بینی کنه و بخاطر همین همه تحلیل‌ها، حتی تحلیل‌های صعودی، نگاهی هم به برعکس شدن روند دارن و این چیزیه که نمیشه در نظر نگرفت.

امیدواریم مطالب بیان شده براتون مفید بوده باشه و دید بهتری نسبت به روند بازار بهتون داده باشه. ما سعی میکنیم هر هفته دوشنبه، پادکستمون رو برای تحلیل ۵ رمز ارز برتر هفته اختصاص بدیم.

با سری پادکست‌های رادیو اکسکوینو همراه باشید!

همچنین ببینید

اکس باکس اکسکوینو

اکس باکس اکسکوینو: یک جعبه پر از پاداش و جایزه

اکس باکس اکسکوینو،‌طرح جدیدی است که کاربران می‌توانند در آن، با استیکینگ مبلغ مشخص، روزانه …

بیمه غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین چیست؟

ضرب‌المثل معروف گذر پوست به دباغ‌خانه می‌افتد به‌خوبی در مورد شرکت‌های بیمه صدق می‌کند. چه …

امنیت بیت کوین

آیا بیت کوین امن است؟ امنیت بیت کوین چگونه تامین می‌شود؟

رمزارز بیت کوین در چند ماه گذشته، فراز و فرود شدید و بی‌سابقه‌ای را تجربه …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.