پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
بیت کوین رایگان

روش‌های دریافت بیت کوین رایگان !

با فکر کردن به بازار رمزارزها اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد بدون شک بیت کوین خواهد بود. رمزارزی که شاهد رشد چند میلیون برابری در دهه گذشته بوده و به یک سرمایه‌گذاری بسیار سودده تبدیل شده است. اما خرید بیت کوین با ارزهای فیات تنها راه سرمایه‌گذاری بر روی پادشاه رمزارزها نیست. ما در این مقاله روش‌ها مختلفی از جمله ایردراپ، فاست، بانتی و از همه جذاب‌تر بازی‌هایی که به واسطه آن می‌توان بیت کوین رایگان بدست آورد، بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آیا بیت کوین رایگان وجود دارد؟

در یک جمله کوتاه می‌توان گفت که کسب بیت کوین رایگان کاملا واقعی است اما نه از هر روش و هر سایتی. علاوه بر بیت کوین می‌توان باقی رمزارزها را به صورت رایگان بدست آورد. اولین بار گاوین اندرسن Gavin Andresen که به عنوان جانشین ساتوشی‌ ناکاموتو Satoshi Nakamoto شناخته می‌شود برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ یک سایت ایجاد کرد که به کاربران بیت کوین رایگان می‌داد. کاربران برای دریافت ۵ بیت کوین فقط لازم بود یک کادر کپچا Captcha را پر کنند و بعد از نوشتن ترتیب صحیح برنده این جایزه می‌شدند. در این سایت نزدیک به ۷۵۰ بیت کوین به صرت رایگان به کاربران داده شد.

بیت کوین رایگان

البته مفهوم بیت کوین رایگان را نمی‌توان کاملا رایگان دانست. از اولین باری که مفهوم بیت کوین رایگان توسط اندرسن به وجود آمد برای دریافت این بیت کوین‌ها کاربران مستلزم انجام یکسری کار خاص بودند و هستند. در اصل شما به جای پول، به ارائه دهنده بیت کوین رایگان (به اصطلاح رایگان) خدمات خاصی ارائه می‌دهید؛ از نوشتن یک عبارت در کادر کپچا گرفته تا انجام یک پروژه تخصصی.

برای مثال در سال ۲۰۱۴ جرمی روبین Jeremy Rubin که دانشجوی علوم کامپیوتری دانشگاه فناوری ماساچوست MIT بود به همه دانشجویان درحال تحصیل دانشگاه پیشنهاد ارائه ۱۰۰ دلار بیت کوین داد و نزدیک به ۷۰ درصد از دانشجویان در این اتفاق مشارکت داشتند. برای دریافت این ۱۰۰ بیت کوین رایگان دانشجویان باید سوال‌های چند پرسشنامه را پاسخ می‌دادند.

جرمی روبین

پس در جواب به این سوال که آیا امکان دریافت بیت کوین رایگان وجود دارد یا نه دوباره می‌توان گفت بله این امکان هنوز هم وجود دارد.

دو نکته مهم

  • سایت‌های محبوب و معروفی مانند کوین‌بیس Coinbase، کوین‌مارکت‌کپ CoinMarketCap، ساتوشی‌لب SatoshiLab، و ایردراپ.‌آی‌او Airdrop.io واقعا بیت کوین رایگان به کاربران خود می‌دهند که می‌تواند اثباتی برای واقعیت بیت کوین رایگان باشد.
  • روش‌های زیادی مانند ایردراپ، بانتی، ربات‌های تلگرامی و حتی برنامه‌های ریفرال صرافی‌ ها برای کسب بیت کوین رایگان وجود دارد اما فقط بعضی از این روش‌ها سوددهی دارند و باقی روش‌ها فقط اتلاف کردن وقت هستند.

چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم؟

اگر با بازار فروش و خرید ارز دیجیتال آشنا نیستید یا آدم ریسک پذیری برای ورود به این بازار نیستید، بدست آوردن بیت کوین رایگان تجربه خوبی برای شما خواهد بود و می‌تواند باعث شود تا تجربه مفیدی در این بازار کسب کنید. ما در ادامه معروف‌ترین روش‌هایی را که می‌توان به واسطه آن‌ها بیت کوین رایگان کسب کرد، بررسی خواهیم کرد. فقط فراموش نکنید که هر کدام از روش‌ها، سایت‌ها و بازی‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند برای زمان خاصی فعال هستند و ممکن است در زمانی که شما این مقاله را می‌خوانید، معتبر نباشند.

بیت کوین رایگان 
free bitcoin

این روش‌ها فقط برای اهداف آموزشی و شناخت راه‌های کسب بیت کوین رایگان معرفی شده‌اند و مسئولیت هرگونه سود یا ضرر با شخص خواننده خواهد بود.

یک نکته مهم را فراموش نکنید که بیشتر راه‌های کسب بیت کوین رایگان چیزی به جز راه‌های گمرا‌ه‌کننده که درصدد سواستفاده از زمان و منابع شما هستند، نیستند. با توجه به ارزش بیت کوین این روش‌ها سودآوری بسیاری کمی برای شما خواهند داشت.

فاست بیت کوین Bitcoin Faucet

اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید، می‌دانید که فاست به معنای شیر آب است. در اصل این روش از کسب بیت کوین رایگان که فاست بیت کوین نامیده می‌شود به فرایند این کار اشاره دارد. در این روش همانند یک شیر آب که به صورت قطره قطره آب از آن می‌چکد به صورت ناچیز و قطره قطره می‌توان بیت کوین رایگان بدست آورد. فاست بیت کوین یک سایت یا برنامه است که در ازای انجام کارهای ناچیز و در بازه‌های زمانی مشخص به شما مقدار کمی بیت کوین به عنوان جایزه می‌دهد.

فاست بیت کوین

با وجود عملکرد خوب بازار رمزارزها در چند سال اخیر اما همچنان این طبقه از دارایی‌ها در میان عوام مردم به پذیرش انبوه نرسیده‌اند. فاست‌ها نیز با ارائه رمزارز رایگان به دنبال جذب افراد بیشتری به این بازار هستند. به طور کلی بیت کوین رایگانی که فاست‌ها می‌دهند بسیار ناچیز است و ارزش زمانی را که برای آن صرف می‌کنید، نخواهد داشت.

فرض کنید یک فاست هر نیم ساعت با کلیک کردن بر روی یک لینک یا دکمه خاص به شما ۱ سنت بیت کوین بدهد. خب شاید با خود بگویید که این میزان هم برای انتقال به کیف پول شخصی کفایت می‌کند اما به دو مشکل بر خواهید خورد: ۱) کارمزد شبکه بیشتر از موجودی شما خواهد بود. ۲) هر فاست یک حداقل میزان دارایی مشخص دارد (که معمولا نسبت به پاداش فاست بسیار زیاد است) و کمتر از آن را نمی‌توان برداشت کرد.

در سال‌های ابتدایی ظهور بیت کوین، فاست‌ها واقعا به دنبال آشنا کردن مردم با این ابداع انقلابی بودند اما امروزه بیشتر به دنبال دیده شدن سایت خود یا کسب درامد از طریق تبلیغات هستند.اگر برایتان سوال شده که چرا یک سایت باید بیت کوین رایگان به شما بدهد جواب ساده است، تبلیغات. سایت مدنظر تبلیغات زیادی بر روی سایت خود قرار می‌دهد که شا با بازدید از آن‌ها برای صاحب سایت درآمد زیادی ایجاد می‌کنید و در ازای آن مقدار بسیاری ناچیزی بیت کوین رایگان هدیه می‌گیرید.

فاست بیت کوین

یک فاست‌ بیت کوین طبیعتا یک روش سریع و مطمئن برای تبدیل شدن به یه نهنگ در این بازار بزرگ نیست اما خب می‌تواند انگیزه‌ای برای پیوستن به این اقیانوس غنی باشد. امتحان یک فاست برای کسب بیت کوین رایگان ضرری نخواهد داشت. برای دریافت بیت کوین رایگان از یک فاست کارهای ساده‌ای مانند مشاهده تبلیغات، تکمیل آزمون‌ها یا کلیک کردن روی لینک‌ها (مراقب لینک‌های آلوده باشید!) را باید انجام دهید تا پاداش به شما تعلق بگیرید.در حال حاضر فاست‌های زیادی وجود دارند که چند مورد را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

بیت‌کوین‌ کر Bitcoinker

در فاست بیت‌کوین‌کر می‌توانید با حل کردن یک کچا ساده در هر ۵ دقیقه تا ۱۰۰ هزار ساتوشی بیت کوین رایگان بدست آورید. میانگین جوایز در این سایت ۷ ساتوشی است که سایت ۱۰ درصد کارمزد از شما کم می‌کند.

بیت‌کوین‌ کر Bitcoinker

حداقل مبلغ برداشت 20000 ساتوشی است و هر هفته به طور مستقیم به کیف پول مورد نظر واریز می شود.

کوین‌ تیپلای Cointiply

این وب‌سایت یکی از محبوب‌ترین فاست‌های ارائه دهنده بیت کوین رایگان است که از سال ۲۰۱۸ شروع به فعالیت کرده است.

کوین‌ تیپلای Cointiply

در این سایت هر ۶۰ دقیقه یکبار به طور متوسط می‌توان ۲۰۰ ساتوشی رایگان بدست آورد.

ساتوشی لبز Satoshi Labs

ساتوشی لبز یک فاست معروف بیت کوین است که در هر پنج دقیقه به کاربران خود بین ۱۰ تا ۳۰ ساتوشی رایگان می‌دهد. برای کسب این پاداش شما فقط باید فعالیت‌های ساده‌ای چون بازدید از لینک‌های کوتاه و پر کردن نظرسنجی‌های مختلف را داشته باشید.

ساتوشی لبز Satoshi Labs

۲۰ درصد از درآمد شما به عنوان کارمزد به سایت داده می‌شود.

ایردراپ بیت کوین Bitcoin Airdrop

ایردراپ در معنای لغوی به چیزی می‌گویند که از آسمان با چتر نجات به زمین فرود می‌آید اما در دنیای رمزارزها این مفهوم متفاوت است. در اصل ایردراپ ارز دیجیتال یک ترفند بازاریابی در این حوزه است که تیم یا شرکت پشت پروژه مقداری از یک توکن یا کوین را به افراد مختلف می‌دهد، تا کاربران فعال در بازار نسبت به آن پروژه آگاهی بیشتری داشته باشند. معمولا ایردراپ‌ها برای پروژه‌های جدید عرضه می‌شوند.

در یک ایردراپ کاربر ملزم به انجام یک کار خاص است یا باید یک شرط خاص را داشته باشد تا جایزه به آن تعلق بگیرد. همانطور که گفتیم ایردراپ‌ها در اصل یک ترفند بازاریابی برای دیده شدن هر چه بیشتر پروژه‌های نوپا هستند به همین دلیل کارهایی که برای دریافت پروژه باید انجام دهید معمولا به فالو کردن صفحه‌های اجتماعی پروژه (توییتر، اینستاگرام، یوتیوب یا عضو شدن در گروه‌های تلگرامی) خلاصه می‌شود و پیچیدگی خاصی ندارد.

ایردراپ بیت کوین

در حال حاضر ایردراپ‌های زیادی وجود دارند که رمزارزهای مختلفی را به کاربران عرضه می‌کنند اما با توجه به ارزش بالای بیت کوین ایردراپی که بیت کوین رایگان به صورت مستقیم به کاربران ارائه بدهد، وجود ندارد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های مختلفی مانند بخش ایردارپ کوین مارکت کپ یا ایردراپس تا آی‌یو airdrops.io ایردراپ‌های جدید یا ایردراپ مخصوص هولدرهای بیت کوین را پیدا کنید و ارز دیجیتال رایگان بدست آورید و در صورت لیست شدن در صرافی‌های مختلف آن‌ها را به بیت کوین تبدیل کنید.

کسب بیت کوین رایگان با برنامه رفرال و افیلیت صرافی‌ها

یکی دیگر از روش‌هایی که از طریق آن می‌توان بیت کوین رایگان بدست آورد و در حال حاضر نسبت به دو روش بالا سوددهی بیشتری دارد، استفاده از برنامه ریفرال یا دعوت دوستان برای ثبت نام در صرافی‌های Referral Program مختلف است. بسیاری از صرافی‌ها برنامه‌ها و پاداش‌های جذابی برای کاربرانی که کاربران دیگری را دعوت کنند، در نظر گرفته‌اند. در این روش کاربران فقط باید با یک لینک یا کد معرف دوستان و آشنایان خود را به صرافی دعوت کند.

بسته به برنامه‌ای که صرافی در نظر گرفته بعد از ثبت نام فرد مدعو یا انجام فعالیت خاصی از طرف وی، به شما پاداش داده می‌شود. در حال حاضر بسیاری از صرافی‌ها برای دعوت از دوستان به کاربران بیت کوین رایگان پاداش می‌دهند. به واسطه طرح ریفرال هر چه کاربران بیشتری دعوت کنید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.

کسب بیت کوین رایگان با برنامه رفرال و افیلیت صرافی‌ها

برنامه همکاری در فروش یا افیلیت Affiliate نیز بسیار شبیه به برنامه رفرال صرافی‌هاست فقط در این روش به جای دعوت از دوستان و کسب پاداش یک مرحله‌ای در کارمزد دریافتی صرافی شریک خواهید شد.

در اصل، شما با منتشر کردن یک محتوا مخاطبان خود را به استفاده از صرافی مدنظر و استفاده از آن ترغیب می‌کنید. پس از آنکه کاربران از طریق شما در صرافی مدنظر ثبت نام کردند و به معامله در آن پرداختند در بخشی از کارمزدی که صرافی از معاملات آن‌ها دریافت می‌کند، شریک خواهید شد. در هر صرافی پاداش مشخص شده یک رمزارز خاص است. اگر پاداش اعلام شده بیت کوین نبود می‌توان آن را به بیت کوین تبدیل کنید. در حال حاضر صرافی اکسکوینو هر دو این روش‌ها را برای کاربران خود فعال کرده است.

کسب بیت کوین رایگان از طریق بانتی‌ها Bounty

اگر برنامه نویسی بلد هستید یا به این زمینه علاقمندید یک گزینه خوب برای کسب بیت کوین رایگان برای شما وجود دارد. بانتی یا در اصل کسب پاداش در ازای یافتن باگ‌های Bug پروژه‌های رمزارزی یک روش جذاب برای فعالان این حوزه است. در اصل شما در ازای شناسایی باگ‌های و اشکالات یک برنامه با گزارش آن بیت کوین یا رمزارز پاداش می‌گیرید.

کسب بیت کوین رایگان از طریق بانتی‌ها Bounty

پلتفرم بانتی صفر ایکس Bounty0x یکی از پلتفرم‌های معروف فعال در این زمینه است. روش پیدا کردن باگ‌ها و کسب بانتی می‌تواند بیت کوین زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

کار از راه دور یا فری‌ لنسری Freelancer Jobs

یکی از پر سودترین روش‌ها برای کسب بیت کوین بجز خرید مستقیم آن، انجام کارهای فریلنسری است. اگر مهارت خاصی در هر کسب و کاری (از تولید محتوای متنی گرفته تا برنامه نویسی و نقشه کشی صنعتی) دارید و با صحبت کردن به زبان انگلیسی مشکلی ندارید بدون شک این گزینه بهترین بخش برای شما خواهد بود.

کار از راه دور یا فری‌ لنسری Freelancer Jobs

در حال حاضر متخصصان زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند اما از آن‌جایی که ایران زیر بار تحریم‌های سخت بین‌المللی است تبادلات مالی با کارفرماهای خارجی بسیار مشکل است که این مشکل را می‌توان با رمزارزها به راحتی حل کرد. در حال حاضر پلتفرم‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید به واسطه فعالیت در آن‌ها با کارفرمایان زیادی ارتباط برقرار کنید و دستمزد خود را به صورت بیت کوین یا هر رمزارز دیگری دریافت کنید.

در ادامه چند سایت فعال در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

لیبر ایکس LaborX

لیبر ایکس یک بستر جهانی است که میزبان شغل‌های فریلنسری و دائمی زیادی از سراسر جهان است. این پلتفرم توسط شرکت بلاک چینی کرونو تک Chrono.tech تاسیس شده است.

لیبر ایکس LaborX

دستمزد تمامی شغل‌های فریلنسری این بستر با بیت کوین و دگیر رمزارزها پرداخت می‌شود. نکته جالب این سایت استفاده از قراردادهای هوشمند برای اطمینان از صحت قرارداد میان کارفرما و متخصصان هر حوزه است.

کوین‌گیگز CoinGigs

کوین‌گیگز نیز یکی دیگر از پلتفرم‌های فریلنسری است که در ازای فعالیت‌های به خصوص در هر زمینه تخصصی رمزراز به عنوان دستمزد داده می‌شود و نه ارزهای فیات.

کوین‌گیگز CoinGigs

در این بستر فریلنسرها با بیت کوین BTC یا بیت کوین کش BCH پول می‌گیرند و مرزهای سیاسی را در زمینه ارائه خدمات تخصصی از بین می‌برد

کریپتو گیگز CryptoGigs

کریپتوگیگز نیز یکی دیگر از بسترهای کارهای فریلنسری است که برای پرداخت دست‌مزد‌ها از رمزارزها و بیت کوین استفاده می‌کند.

کریپتو گیگز CryptoGigs

این پلتفرم هنوز در مراحل اولیه خود است و شغل‌های زیادی در آن دیده نمی‌شود و متاسفانه ویژگی خاصی برای اعتماد دو طرف معامله ارائه نمی‌دهد.

کریپتو جابز crypto.jobs

سایت کریپتو جابز نیز یکی از سایت‌هایی است که فرصت‌های شغلی بی‌شماری را در حوزه رمزارزها به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از مزایای این سایت ثبت آگهی توسط شرکت‌های بلاک چینی و رمزارزی بزرگ و نام آشناست.

کریپتو جابز crypto.jobs

دستمزد اکثر مشاغل ارائه شده در این بستر از طریق بیت کوین یا رمزارزهای دیگر پرداخت می‌شود.

کسب بیت کوین رایگان از طریق بازی‌

با رشد فناوری بلاک چین و نفوذ این فناوری در صنعت بازی‌سازی، بازی‌هایی که قابلیت کسب درآمد رمزارزی دارند رشد شگفت‌انگیزی در این صنعت داشته‌اند. ادغام یکی از نوآورانه‌ترین فناوری‌های تاریخ بشریت در کنار یکی از پول‌سازترین صنعت‌های فعال دنیا، بستر خوبی برای کاربرانی ایجاد کرده است که به کسب بیت کوین رایگان از طریق بازی علاقمندند. در حال حاضر صدها بازی وجود دارد که به واسط بازی کردن با آن‌ها می‌توان رمزارزهای مختلف هدیه گرفت. در واقع بازی کردن ساده‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین راه کسب درآمد از طریق بیت کوین است.

کسب بیت کوین رایگان از طریق بازی‌

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که بسیاری از بازی‌ها رمزارزهای بومی خود را دارند که به سادگی می‌توان آن‌ها را به بیت کوین تبدیل کرد. در ادامه چند بازی را که به عنوان جایزه برنده شدن به شما رمزارز می‌دهند، معرفی می‌کنیم:

کریپتو‌ماینینگ‌گیم CryptoMiningGame

اولین سایتی که می‌توان از طریق بازی کردن در آن به کسب بیت کوین رایگان یا دیگر رمزارزها پرداخت می‌کند، کریپتو‌ماینینگ‌گیم است که طبق گفته سایت نزدیک ۲۹۰ هزار کاربر فعال دارد. در این سایت به اصطلاح با بازی کردن به استخراج رمزارزها می‌پردازید.

کریپتو‌ماینینگ‌گیم CryptoMiningGame

سایت تراست‌پایلوت trustpilot اعتبار این سایت را در یک مقاله مشخص تایید کرده است.

سارو‌توبی SaruTobi

ساروتوبی یک بازی موبایلی مخصوص گوشی‌های اندرویدی و iOS است که باید یک میمون را در میان درختان کنترل کنید. در این میان با میمون خود باید سکه‌های درون بازی را جمع‌آوری کنید. پاداش این بازی به واسطه امتیازی که بدست آورده‌اید با ساتوشی (بیت کوین) به شما داده می‌شود.

بازی سارو‌توبی SaruTobi

این بازی در گوگل پلی فقط ۲.۹ امتیاز بدست آورده است و نظرات مساعدی ندارد.

ساتوشی کوییز  Satoshi Quiz

ساتوشی کوییز یک بازی با محوریت اطلاعات عمومی است که به برندگان، بیت کوین پاداش می‌دهد. بازیکنان باید سوالات مختلفی پاسخ دهند و به ازای هر یک پاسخ ۱۰۰ ساتوشی برنده می‌شوند.

نکته مهم برای کسب بیت کوین رایگان از این بازی این است که شما برای دریافت بیت‌ کوین‌های خود باید در میان سه بازیکن برتر از نظر پاسخ درست قرار بگیرید وگرنه جایزه‌یا به شما تعلق نمی‌گیرد.

بازی ساتوشی کوییز  Satoshi Quiz

برای برداشت از سایت به کیف پول شخصی حداقل باید ۱۱ هزار ساتوشی داشته باشید و این پرداخت‌ها به صورت انجام می‌شوند

آلت‌کوین فانتزی Altcoin Fantasy

آلت‌کوین فانتزی یک بازی شبیه‌سازی معاملات در بازارهای مالیست که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد. کاربرانی که به ترید علاقمندند در این بازی می‌توانند معاملات و ترید ارز دیجیتال را به راحتی یاد بگیرند.

بازی آلت‌کوین فانتزی Altcoin Fantasy

وجود مسابقات هفتگی و ماهانه راه خوبی برای کسب جوایز بیشتر برای شما خواهد بود. اگر کمی ترید بلد باشید از این بازی می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.

رولرکوین  RollerCoin

رولرکوین یک بازی شبیه‌ساز استخراج بیت کوین است که با دیگر کاربران در آن به رقابت می‌پردازید. در این بازی‌ باید وظایف خاصی که همه به استخراج بیت کوین به صورت واقعی ارتباط دارند بپردازید. با انجام ماموریت‌های جانبی سرعت استخراج شما بیشتر می‌شود.

رولرکوین  RollerCoin

پاداش استخراج هر ۵ دقیقه یکبار میان بازیکنان نسبت به قدرتی که در بازی دارند، تقسیم می‌شود. این بازی برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از ورود به صنعت استخراج بیت کوین بسیار مناسب است.

اسپارک پرافیت Spark Profit

اگر به دنیای ترید ارز دیجیتال علاقمندید اسپارک پرافیت یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود. اسپارک پرافیت در اصل شبیه‌سازی برای خرید و فروش بازار رمزارزهاست. در این بازی یک نمودار قیمتی پیش روی شماست که باید با پیش‌بینی قیمت به شکل درست امتیاز کسب کنید.

بازی اسپارک پرافیت Spark Profit

طبق گفته تیم پروژه نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار بیت کوین تا به امروز به کاربران این بازی داده شده است. این بازی هم تحت وب هم برای برای گوشی‌های هوشمند قابلیت اجرا دارد.

تاکارا Takara

اگر هم به کسب بیت کوین رایگان علاقمندید و هم از بازی‌های منفعل خسته شدید تاکارا گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تاکارا یک بازی واقعیت افزوده AR مشابه پوکمون‌گو PokemonGo است که باید در دنیای واقعی بیت کوین‌های مخفی شده نقشه را پیدا کنید.

بازی تاکارا Takara

اگر به این بیت کوین‌ها نزدیک شوید بازی مکان حدودی آن‌ها را به شما نشان خواهد داد. این بازی باعث فعالیت زیاد کاربران در خارج از خانه می‌شوند. اگر کاربر اندرویدی هستید این بازی برای شما در دسترس نخواهد بود.

بازی بیت کوین رایگان

به طور کلی بازی‌های زیادی وجود دارند که وعده بیت کوین رایگان را به کاربران خود می‌دهند. بازی‌های کارتی مثل ریل‌پوکر RealPoker، فورچونیت‌جک FortuneJack، ام‌بیت کازینو mBit Casino، بیت‌کازینو BitCasino.io، لاکی‌دایس LuckyDice.com، راکت‌ران Rocket.run و … همه به واسطه بازی به شما بیت کوین رایگان می‌دهند اما این بازی‌ها اصلا از طرف اکسکوینو به شما توصیه نمی‌شوند.

به جز بازی‌های کارتی بازی‌های بلاکچینی دیگری وجود دارند که به کاربران وعده بیت کوین رایگان می‌دهند. بازی‌های موبایلی ایلین ران Alien Run، ابیودنس Abundance، سوپر ساتوشی Super Satoshi و بیت کوین ایلینز Bitcoin Aliens از این دسته هستند. طبق داده‌های سایت بازی‌ها از سال ۲۰۱۴ تا الان کاربران بیش از 1090 بیت کوین رایگان دریافت کرده‌اند. فراموش نکنید هدف این بازی‌ها تا حدودی شبیه به بازی‌های سنتی است اما به جای پاداش‌های بی‌ارزش به کاربران پاداش‌هایی با ارزش واقعی می‌دهند. به طور کلی این بازی‌ها به دنبال تشویق کاربران از طریق ارائه بیت کوین رایگان برای رشد کاربران بازی هستند.

سخن نهایی

بدست آوردن بیت کوین رایگان روشی راحت برای آشنا شدن با حوزه رمزارزها و به خصوص یاد گرفتن کارکرد بیت کوین است و نمی‌توان از این روش‌ها انتظار یک شبه پولدار شدن داشت. هیچ کدام از این روش‌ها شما را میلیونر نمی‌کنند اما می‌توان با یک استراتژی منظم از بعضی از این روش‌ها یک درآمد ناچیز ولی مستمر داشت. اگر در جایی دیدید که به شما در ازای کاری کوچک میزان زیادی بیت کوین رایگان می‌دهند.

سوالات متداول

۱) چگونه می توانم بیت کوین رایگان دریافت کنم؟
بهترین راه‌ کسب بیت‌کوین رایگان استفده از تخصص خود انجام کارهای فریلنسری یا استفاده از طرح‌های ریفرال صرافی‌ها است. بیشتر روش‌ها گفته شده در بالا سوددهی ندارند.

۲) چگونه به صورت روزانه بیت کوین رایگان دریافت کنم؟
هیچ‌کدام از روش‌ها به صورت مطمئن و مستمر برای شما بیت کوین رایگان به ارمغان نخواهند آورد اما اگر ارزش پادشا دریافتی برای شما اهمیت ندارد فاست‌ مستمرترین روش در میان تمام روش‌های بالا هستند.

۳) آیا بیت کوین رایگان واقعی است؟
پاسخ به این سوال هم بله است و هم خیر. بسته به پروژه‌ و روشی که انتخاب کردید ممکن است نتیجه متفاوت باشد. امروزه روش‌های کلاهبرداری زیادی مبنی بر ارائه بیت کوین یا رمزارز رایگان ایجاد شده است که فقط به دنبال سوداستفاده از کاربران تازه‌کار هستند. اما به طور کلی بیت کوین رایگان واقعیت دارد و سایت‌ها معتبری این پاداش را به کاربران خود می‌دهند.

۴) آیا از این روش‌ها می‌توان سرمایه زیادی بدست آورد؟

در حال حاضر به واسطه کم شدن پاداش ارائه شده توسط بیشتر روش‌های بالا پاسخ به این سوال خیر است. هیچ‌کدام از روش‌های بالا نمی‌تواند شما را یک شبه پولدار کند.

2 نظرات

  1. از لحاظ تئوری میشه با گوشی ارزهای دیجیتال رو استخراج کرد اما از لحاظ عملی گوشی شما نابود میشه و پردازنده اون از کار می افته این در صورتی هست که دستگاه ها و ماینر های مخصوص این کار به سختی کار استخراج را انجام می دهند و این روند هر ساله سخت تر میشه و صرفه اقتصادی نداره پس چطوری میتوانید با گوشی استخراج کنید …..
    بهتر است به جای استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی ویا کسب درآمد از سایت های کلیکی و تلف کردن زمان خودتون برید و آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو یاد بگیرید و با کمترین سرمایه شروع به کار کنید .
    هر سوال و یا مشکلی داشتید میتونم در تلگرام کمکتون کنم : mr_fokr
    با تشکر از سایت خوب و مطالب محبوب تون 🙂

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.