ارز دیجیتال وو

ارز دیجیتال وو WOO چیست و چه آینده ای دارد ؟

وجود نقدینگی مناسب در هر بستر یا صرافی مبادلاتی رمزارزها بسایر گزینه مهمی است چرا که می‌تواند باعث تعادل میان قمیت جهانی و قیمت صرافی و یا حتی قیمت خرید و فروش گردد.

شبکه وو WOO Network یک شبکه تامین نقدینگی عمیق است که معامله‌گران، صرافی‌ها، موسسات مالی و پلت‌فرم‌های دیفای DeFi را با کارمزد معاملاتی نزدیک به صفر با یکدیگر مرتبط می‌سازد.

در این مقاله ما درباره وو نتورک و ارز دیجیتال WOO، کاربردها، آينده، توکنومیک و مزایای این پروژه صحبت‌ خواهیم کرد. با اکسکوینو همراه باشید.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

شبکه وو WOO Networkچیست؟

شبکه وو یک شبکه نقدینگی عمیق است که معامله‌گران، صرافی‌ها، موسسات و پلتفرم‌های DeFi را به هم متصل می‌کند. این بستر با ایجاد دسترسی دموکراتیک به نقدینگی بازار باعث تکمیل معاملات بدون کارمزد می‌شود.

شبکه وو در اصل یک زیرساخت معاملاتی لایه یک است که به واسطه این تامین نقدینگی قابلیت ادغام با هر بستر رمزارزی از صرافی‌ها تا برنامه‌های غیرمتمرکز را دارد و از ارز دیجیتال وو به عنوان توکن بومی شبکه استفاده می‌کند.

این شبکه با استفاده از بخشی از بازپرداخت معاملات سنگین،‌ نقدینگی زیاد و معاملات بدون کارمزد را برای کاربران خرد فراهم می‌کند.

در حال حاضر، مجموعه متنوعی از محصولات و خدمات مرتبط با خرده‌فروشی‌ها، موسسات، امور مالی متمرکز CeFi و امور مالی غیرمتمرکز DeFi بر بستر این شبکه ساخته و ارائه می‌شوند.

شبکه WOO
ارز دیجیتال WOO
WOO Network
ارز دیجیتال وو
شبکه WOO و زیرمجموعه‌های آن

سرویس وو ایکس WOO X به عنوان یک بستر برای انجام معاملات با کارمزد صفر و ارائه نقدینگی برای معامله‌گران حرفه‌ای و نهادی با قابلیت شخصی‌سازی بسیار جذاب ایجاد شده است.

وو فای WOOFi نیز یک صرافی غیرمتمرکز برای ایجاد نقدینگی و اجرای میان زنجیره‌ای در بین پروتکل‌ها و برنامه‌های کاربردی امورمالی غیرمتمرکز است.

این شبکه بیشتر خدمات ارائه شده خود را بین سه بستر WOO X و WOOFi  و پلتفرم استیکینگ خود به کاربران ارائه می‌دهد.

پیشینه و دلیل ایجاد پروژه

هر دو پروتکل بازارساز خودکار AMM و صرافی‌های غیرمتمرکز DEX زیرمجموعه دنیای امورمالی غیرمتمرکز هستند اما به طور کامل از یکدیگر تمایز دارند.

برای مثال برای بازارساز خودکار پروتکل یونی‌سواپ Uniswap ویژگی ثبت سفارشات محدود Limit Order‌ وحود ندارد، در حالی که حالت‌های معاملاتی در صرافی‌های غیرمتمرکز به صرافی‌های متمرکز و رایج نزدیک‌تر و شبیه‌تر است.

بازارسازهای خودکار
AMM
ارز دیجیتال وو

در شرایط امروزی بازار رمزارزها، بازارسازهای خودکار از محبوبیت بالایی برخوردارند و جالبی این قضیه اینجاست که نرخ بالاتری نسبت به صرافی‌های غیرمتمرکز دارند.

اینجاست که ووترید با همکاری با صرافی‌های غیرمتمرکز چالش‌های تامین تقدینگی آن‌ها را رفع می‌کند. طبیعتا ارائه نقدینگی بالا برای کاربران بسیار جذاب است و در این حین نیز صرافی‌ها می‌توانند بر ارائه خدمات بهتر برای جذب کاربران بیشتر تمرکز کنند.

ووترید با هدف تسلط بر ۴۰ درصد از نقدینگی بازار رمزارزها ایجاد شده است. اگر پروژه به این حجم دست یابد طبیعتا صرافی‌ها و بازارسازان زیادی با این پروتکل درگیر خواهند شد.

از آنجایی که بررسی و اعتماد به عوامل انسانی معاملاتی آسان نیست، سرمایه‌گذاران در بعضی از مواقع از موقعیت‌های مناسب سرمایه‌گذاری منصرف می‌شوند. مانعی که ووترید می‌تواند با استفاده از یک خوراک داده‌ای (اوراکل) رفع سازد. این راه حل به سازندگان بازار کمک می‌کند تا ارزش خالص دارایی‌ها و نتایج خود را به هر بلاک چینی ارسال کنند.

بنیانگذاران

پروژه وو توسط کرونوس ریسرچ Kronos Research، یکی از بزرگترین شرکت‌های معاملاتی و ترید دنیا، در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شده است.

شبکه WOO
ارز دیجیتال WOO
WOO Network
KRONOS RESEARCH
کرونوس ریسرچ
اعضای تیم کرونوس ریسرچ

جک تن Jack Tan و مارک پیمنتل Mark Pimentel هم‌بنیانگذاران این پروژه هستند که در سال ۲۰۱۸ یک تیم دو نفره را به یک شرکت بزرگ با ۶۰ کارمند در ۳ شهر تبدیل کردند.

جک از سن ۱۴ سالگی معامله و ترید سهام را آغاز کرد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کارنگی ملون Carnegie Mellon، در نهادهای مالی بسیار معروفی مشغول به کار شد.

مارک نیز در دنیای فناوری‌های غیرمتمرکز نیز شخصی شناحته شده و پیشگام است که در اوایل سال ۲۰۱۷ برای اولین بار امکان لیست کردن هر قراردادی را در صرافی‌های مشتقات غیرمتمرکز فراهم کرد. مارک پس از اتمام لیسانس و فوق لیسانس خود در رشته مهندسی کامپیوتر در سال ۲۰۰۶ وارد سازمان‌های مالی بزرگی شد.

در آن زمان تیم تحت رهبری مارک بزرگترین استخر تاریک Dark Pool ایالات متحده و اروپا را اداره می‌کرد.

 تن Jack Tan و مارک پیمنتل Mark Pimentel
تیم WOO Network
ارز دیجیتال وو
بنیان‌گذاران پروژه WOO

مدیر بخش فنی پروژه CTO نیز ترنس وو Terence Wu است که بیش از ۱۵ سال در توسعه سیستم‌های معاملاتی فعالیت‌ می‌کند. ترنس تا به الان سمت‌های مهم زیادی در همین حوزه داشته است.

ووترید Wootrade چیست؟

ووترید که محصول اصلی این پروژه است عملکرد معاملات را در بخش نقدینگی، اسپردها و کارمزدها به طور چشمگیری بهبود می‌دهد. کارشناسان ووترید را به عنوان تکامل بعدی در حوزه تجارت رمزارزها در نظر می‌گیرند.

شبکه WOO
ارز دیجیتال WOO
WOOtrade
وو ترید
ارز دیجیتال وو
بستر معاملاتی WooTrade

ووترید به واسطه همکاری با تیم‌های تجاری برتر جهان به یک بازارساز حرفه‌ای در حوزه رمزارزها تبدیل شده است. یک بستر پویا و سودمند که خود، به خود با وجود ارز دیجیتال وو نیرو می‌دهد و باعث اتصال معامله‌گران، صرافی‌ها، بازارسازان و سرمایه‌گذاران به یکدیگره به واسطه توکن WOO می‌شود. تمامی این اتفاق‌ها به واسطه این چارچوب نوآورانه به وجود آمده است.

چگونگی دست‌یابی به نقدینگی بالا و کارمز تقریبا صفر

طبق ادعای تیم پروژه، ووترید میزان نقدینگی بالاتری از حد متوسط بازار ​​و کارمزد معاملاتی تقریبا صفر دارد.

اما این اتفاق چگونه ممکن شده است؟

به عنوان مثال فرض کنید ووترید نقدینگی برابر با ۱۰۰ بیت‌کوین دارد که اسپرد خود را در حدود ۰.۲ درصد نگه می‌دارد. نکته جالب دیگر این است که از کاربران هیچ‌گونه کارمزدی برای جابجایی یا عملیاتی دریافت نمی‌شود.

در شرایط مختلف بازار، کرونوس روزانه حجم معاملاتی بیش از یک میلیارد دلار دارد که طبیعتا بازدهی قابل توجهی را تضمین کند. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که ووترید کارمزد صفر برای معاملات اعمال می‌کند اما هدف تجاری این بستر، صرافی‌های خرده فروش نیستند. در واقع، صرافی‌ها متمرکز یا صرافی‌های غیرمتمرکز، کیف‌پول‌ها، بروکرهای ارز دیجیتال و موسسات مالی-تجاری فعال در این حوزه به طور کلی مشتری ووترید هستند.

در حال حاضر بیشتر از ده صرافی و نهاد تجاری با این بستر همکاری می‌کنند. در کنار این امر، به واسطه همکاری ووترید با صرافی‌ها دیگر تا به حال بیشتر از ۶۵ هزار کاربر از حساب معاملاتی خود در ووترید استفاده کرده‌اند.

پس از راه‌اندازی نسخه اول ووترید Wootrade 1.0 تقاضای صرافی‌ها برای استفاده از این بستر آنقدر زیاد بود که بعدها تیم اعلام کرد ما اصلا انتظار چنین استقبالی را نداشتیم.

نوع حاکمیت در ووترید

نوع کنترل و حاکمیت در شبکه وو کاملا آزاد است. هدف از وجود این دموکراسی طبیعتا استقلال بیشتر برای رشد پروژه و روند مثبت آن است. قدرت رای‌گیری در اینجا نسبت به زمانی که با شبکه درگیر هستید به طور تصاعدی افزایش می‌یابد.

برعکس باقی پروژه‌ها با خرید و هولد کردن ارز دیجیتال وو حق رای نخواهید داشت. در عوض هر شخص نسبت به زمان استفاده از شبکه یک قدرت رای مشخص کسب می‌کند. این طرح با هدف درگیر کردن افرادی که طبیعتا استعداد و تخصص مناسب دارند در حاکمیت شبکه وو ایجاد و پایه‌ریزی شده است.

مبادلات متمرکز با WOO X

مهمترین محصول شبکه وو بستر وو ایکس WOO X است که خدمات تجارت مالی متمرکز (CeFi) را ارائه می‌دهد. این بستر به کاربران معاملات با کارمزد بسیار کم، نقدینگی عمیق و محیط کاری با قابلیت شخصی‌سازی را به واسطه استفاده از این بستر و ارز دیجیتال وو ارائه می‌دهد.

معامله با کارمزد کم

در انتخاب یک پلتفرم معاملاتی، فاکتورهای زیادی دخیل هستند که یکی از مهم‌ترین عوامل میزان کارمزد دریافتی آن پلتفرم است. هر کاربری که به صورت مستقیم در خود بستر WOO X معامله کند، پس از رسیدن به سطح ۲، میزان کارمزد پرداختی در دو حالت سازنده Maker و گیرنده Taker برای وی کاهش می‌یابد. هر فردی که حداقل ۱۸۰۰ ارز دیجتال وو WOO در WOO X داشته باشد از خدمات سطح ۲ بهره‌مند می‌شود.

شبکه WOO
ارز دیجیتال WOO
WOOX
ارز دیجیتال وو
بستر WOO X

نقدینگی عمیق

مهم‌ترین نکته‌ای که هر صرافی به آن برای موفقیت نیاز دارد ، نقدینگی مناسب برای تکمیل سفارشات خریداران و فروشندگان به نحو احسن است. یعنی با تکمیل شدن سفارشات بزرگ در قیمت به صورت لحظه‌ای تغییری ایجاد نشود یا لیست سفارشات خالی نشود و این امر زمانی که یک نقدینگی مناسب و عمیق وجود داشته باشد، میسر مي‌گردد.

شبکه وو نقدینگی موجود را از معامله‌گرانی که از این بستر استفاده می‌کنند و و ارائه‌دهندگان نقدینگی حرفه‌ای، صرافی‌ها، بازارسازان و موسسات مالی تامین می‌کند. برجسته‌ترین شرکتی که نقدینگی این بستر را فراهم می‌کند کرونوس ریسرچ شرکت مادر این پروژه است.

محیط کاری با قابلیت شخصی‌سازی

کاربران می‌توانند در بستر WOO X نمای معاملاتی خود را با ویجت‌ها، نمودارها و ابزارهای دیگر شخصی‌سازی کنند. طبیعتا معامله‌گران با تجربه‌تر نیز به ابزارهای مورد نیازشان به راحتی دسترسی خواهند داشت. در این بستر می‌توان از ابزارهای سایت تریدینگ ویو TradingView نیز برای تحلیل تکنیکال و پیشرفته‌تر استفاده کرد.

WOOFi؛ بازارساز خودکار

ووفای WOOFi یک بازارساز خودکار مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس BSC است که از مدل بازار سازی پیش‌گستر ترکیبی یا Synthetic Proactive Marketing (sPMM) برای تعیین قیمت‌ها استفاده می‌کند. اکثر بازارسازهای خودکار معمولی از مدل بازار سازی محصول پایدار یا classic Constant Product Market Marker (CPMM).  کلاسیک استفاده می‌کنند.

شبکه WOO
ارز دیجیتال WOO
WOOFI
WOOFI بازار ساز خودکار شبکه WOO

WOOFi سه ویژگی کلیدی دارد که آن را از رقبا متمایز می‌کند:

مبادله دارایی‌ها

کاربران این بستر به راحتی می‌توانند توکن‌هایی را که در استخرهای نقدینگی WOOFi وجود دارند با یکدیگر مبادله کنند. مدل sPMM که این بستر از آن استفاده می‌کند شباهت‌ بیشتری به لیست سفارش‌های صرافی‌های سنتی دارد تا بازارسازهای خودکاری همچون یونی‌سواپ.

sPMM برای هم‌گام‌سازی قیمت‌ها در لیست سفارشات خود با استفاده از اوراکل شبکه وو از صرافی‌های متمرکزی مانند بایننس Binance استفاده می‌کند.

نقدینگی این بستر برعکس سیستم‌های سنتی از یک استخر نقدینگی منفرد حاصل می‌شود و نه استخر‌های نقدینگی دوقلو. WOOFi برای تامین نقدینگی استخرهای رمزارزهایی که طرفداران کم‌تری دارند، طرح‌های تشویقی متنوعی ارائه می‌دهد تا میزان نقدینگی در این استخرها را متعادل و در گام بعدی مدیریت کند.

کسب درآمد غیرفعال

کاربران این بستر می‌توانند با تزریق نقدینگی از استخرهای نقدینگی خارجی صرافی‌های غیرمتمرکز به کشت سود در بستر WOOFI بپردازند. تامین نقدینگی در این بستر به صورت خودکار و کارآمد انجام می‌شود که در نهایت باعث یک سرمایه‌گذاری پر سود برای کرابران می‌شود.

استیک کردن

هولدرهای ارز دیجیتال وو WOO می‌توانند توکن‌های خود را در این بستر استیک کنند تا در درآمد حاصله با این بستر شریک شوند.

ارز دیجیتال وو چیست؟

ارز دیجیتال وو WOO توکن اصلی شبکه وو است که عامل اصلی اتصال همه محصولات ارائه شده توسط این بستر است. این توکن در بیشینه عرضه خود ۳ میلیارد واحد توکن دارد که به واسطه یک قرارداد هوشمند هر ماه مقداری از این عرضه سوزانده می‌شود تا در آخر ۵۰ درصد از عرضه کل یعنی ۱.۵ میلیارد توکن از بین رود.

ارز دیجیتال وو در اصل یک توکن کاربردی است که بر بستر بلاک چین‌های مختلفی از طریق بریج‌هایی مانند بی‌ان‌بی چین BNB Chain، اتریوم Ethereum، آوالانچ Avalanche، پولی‌گان Polygon، سولانا Solana، آربیتروم Arbitrum، فانتوم Fantom و نیر NEAR راه‌اندازی شده است و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شبکه WOO
ارز دیجیتال WOO
WOO Coin
ارز دیجیتال Woo

کاربردهای توکن WOO

با ارز دیجیتال وو از مزایای زیادی چون معاملات بدون کارمزد در بستر WOO X، بازگشت وجه در معاملات (Trade-to-Earn)، استیک کردن، تخفیف‌ در استفاده از خدمات شبکه وو، ایردراپ‌های WOO Ventures و ابزارهای مدیریتی ویژه بهره‌مند خواهید شد.

۱) حاکمیت

افرادی که ارز دیجتال وو را در دو بستر WOOFi و WOO X استیک کرده باشند و در کنار این امر حداقل ۱۸۰۰ واجد از ارز دیجیتال وو WOO در کیف پول زنجیره‌ای خود هولد کرده باشند، به قدرت رای‌دهی در این شبکه می‌رسند و می‌توانند در تصمیمات WOO DAO تاثیرگذار باشند.

۲) استیکینگ

با استیک کردن ارز دیجیتال وو WOO، کاربران از تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره‌مند می‌شوندو هر چه مقدار دارایی استیک شده بیشتر شود این تخفیف بیشتر می‌شود تا جایی که می‌توان حتی بدون کارمزد نیز در WOO X به معامله پرداخت.

۳) توزیع سود

قسمتی از توکن‌هایی که توسط سرمایه‌گذاری‌های اولیه WOO Venture به سیستم واریز شده بود در میان افرادی که ارز دیجیتال وو WOO را در WOO X استیک کرده‌اند، توزیع می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند ارز دیجتال WOO خود را در WOOFi استیک کنند و از کارمزد دریافتی سیستم از کاربران دیگر سود کسب کنند.

۴) تامین نقدینگی و کشت سود

کاربران می‌توانند برای تامین نقدینگی شبکه وو و کشت سود از ارز دیجیتال وو WOO در بسترهای مختلفی مانند سوشی‌سواپ SushiSwap، یونی‌سواپ Uniswap، پنکک‌سواپ PancakeSwap و … استفاده کنند. این ویژگی شبکه وو باعث کارآمدی و ایجاد فرصت‌های زیادی برای کسب سود به صورت میان زنجیره‌ای می‌شود.

۵) وام دادن و وام گرفتن

کاربران می‌توانند از ارز دیجیتال وو WOO به عنوان وثیقه برای دریافت وام‌های رمزارزی استفاده کنند یا دارایی خود را برای کسب سود به سایر کاربران قرض دهند.

۶) سوشال تریدینگ

کاربرانی که ارز دیجیتال وو WOO را استیک کردند در آینده نزدیک می‌توانند با استفاده از ویژگی‌های جذاب این اکوسیستم به کپی تریدینگ معامله‌گران حرفه‌ای بپردازند.

توکنومیک

همانطور که گفته شد عرضه کل ارز دیجیتال وو WOO برابر با سه میلیارد است که با استفاده از یک مدل ضدتورمی به ۱.۵ میلیارد خواهد رسید. نصف درآمدی که این تیم از بستر ووترید بدست می‌آورد برای خرید و سوزاندن توکن‌های در گردش استفاده می‌شود و در دهم هر ماه میلادی این توکن‌ها سوزانده می‌شوند.

طبق داده‌های سایت کوین‌مارکت‌کپ CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله ۱.۰۵ میلیارد ارز دیجیتال وو WOO به بازار عرضه شده است.

سه میلیارد توکنی که در ابتدای عرضه ضرب شدند به شکل زیر تخصیص یافتند:

  • ۱۰ درصد در خرید خصوصی و عمومی فروخته شد
  • ۱۰ درصد در مدت یک سال و نیم به سرمایه گذاران اولیه فروخته شد
  • ۲۰ درصد به تیم Wootrade اختصاص یافته است که سهم بزرگی از آن به مدت ۳.۵ سال برای نیروهای جدید در رزرو خواهد ماند
  • ‍۱۰ درصد برای ۳.۵ سال به مشاوران پروژه تخصیص یافته است
  • ۵۰ درصد نیز برای حمایت از اکوسیستم WOO (۲۵ درصد ازین مقدار به عنوان مشوق برای استفاده از شبکه در نظر گرفته شده است. ۱۰ درصد نیز به صندوق بیمه پروژه اختصاص داده شده است. ۱۰ درصد به عنوان پاداش برای شرکای در نظر گرفته شده است. ۵ درصد به ایردراپ‌های WOO Ventures تخصیص یافته است. ۵ درصد آخر نیز برای مدیریت نقدینگی کنار گذاشته شده است)

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال WOO

در این بخش با توجه به داده‌های سایت‌های مختلف تحلیلی به بررسی شرایط بازار ارز دیجیتال وو WOO خواهیم پرداخت و در ادامه خواهیم یافت که آیا این دارایی ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا خیر.

طبق داده‌های سایت والت اینوستور Wallet Investor و پیش‌بینی مبتنی بر الگوریتم آن‌ها روند آتی این دارایی نزولی خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ارزش هر توکن به ۰.۱۴۵ دلار کاهش یابد و در ۲۰۲۳ نیز این روند نزولی ادامه یابد و ارزش هر توکن به ۰.۰۰۷۶۹ دلار برسد. انتظار می‌رود روند برای سال ۲۰۲۵ برگردد و شاهد قیمت ۰.۱۰۷۳ دلار برای هر توکن باشیم.

مرجع بعدی سایت دیجیتال‌کوین DigitalCoin است. متخصصان این مرکز در سال ۲۰۲۲ میانگین قیمت هر واحد از ارز دیجیتال وو WOO را ۰.۶۴ دلار پیش‌بینی می‌کنند و انتظار دارند این قیمت در سال ۲۰۲۳ به ۰.۹۶ دلار و در سال ۲۰۲۳ به ۲.۳ دلار برسد.

سایت مشهور پرایس‌پردیکشن PricePrediction نیز با دید بلندمدت ارزش این دارایی را تحلیل و پیش‌بینی کرده است. بر اساس تجزیه و تحلیل یادگیری ماشینی این تیم انتظار می‌رود در آخر سال ۲۰۲۲ هر توکن WOO به قیمت۰.۶۶ دلار و تا سال ۲۰۲۵ به ۲.۰۳ دلار رسد. اگر این روند حفظ شود می‌توان قیمت ۱۳.۵۱ دلار را در سال ۲۰۳۰ دید.

ارز دیجیتال وو را از کجا بخریم؟

همانطور که تا الان متوجه شده‌اید ارز دیجیتال وو با توجه به عملکرد و کاربردهای زیادی که دربازرا رمزارزها دارد با استقبال خوبی در این حوزه رو به رو شده است و به همین واسطه صرافی‌های زیادی این رمزارز را در میان دارایی‌های خود فهرست کرده‌اند.

در حال حاضر این دارایی را می‌توان از صرافی‌های مختلفی چون بایننس Binance، کوکوین KuCoin، یونی‌سواپ ورژن ۲ Uniswap V2، بیت‌هامب BitHumb، بای‌بیت ByBit، کراکن Kraken و چندین صرافی معتبر دیگر با جفت‌ارزهای معاملاتی تتر USDT، اتر ETH، بی‌یو‌اس‌دی BUSD، بی‌ان‌بی ‌BNB و ارزهای فیاتی چون دلار و یورو خریداری کرد.

با توجه به تحریم‌های بین‌المللی و ریسک بلوکه شدن دارایی‌های ایرانیان در پلتفرم‌های خارجی صرافی اکسکوینو این رمزارز را در میان دارایی‌های خود لیست کرده است تا کاربران ایرانی بدون هیچ مشکلی به خرید و فروش ارز دیجیتال وو در این صرافی بپردازند.

کیف‌ پول‌های توکن وو

مانند بسیاری از رمزارزهای دیگر این دارایی را می‌توان در سه جای مختلف ذخیره کرد؛ کیف پول صرافی، کیف پول نرم‌افزاری و کیف پول سخت‌افزاری.

علاقمندان به این رمزارز می‌توانند آن را در کیف‌پول‌های سخت‌افزاری چون لجر نانو اس و ایکس و ترزور مدل وان و تی ذخیره نمایند تا از امنیت حداکثری داراییشان خاطر جمع باشند.

اگر هزینه تهیه کیف پول‌های سخت‌افزاری برای شما زیاد است پس گزینه بعدی استفاده از کیف پول‌های نرم‌افزاری است. کیف پول‌های اگزودوس Exodus، کوینومی Coinomi، متاماسک Metamask، تراست والت Trust Wallet از این دارایی پشتیبانی می‌کنند.

در گام آخر نیز می‌توانید ارز دیجیتال وو را در صرافی اکسکوینو با خیال راحت و به دور از هر گونه نگرانی از بلوکه شدن دارایی یا هک شدن کیف پول مورد نظر ذخیره کنید.

سخن نهایی

اگر هم به دنبال امنیت یک صرافی متمرکز سنتی هستید و هم به دنبال توکن‌های فهرست نشده در پلتفرم‌های دیفای DeFi می‌گردید، شبکه WOO بدون شک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. به طور کلی این پروژه یکی از عحیب‌ترین و نایاب‌ترین گزینه‌هایی است که خدمات صرافی‌های متمرکز CEX و صرافی‌های غیرمتمرکز DEX را با هم ترکیب می‌کند.

با افزایش نقدینگی شبکه WOO در دو فضای DeFi و CeFi، کاربردهای جذاب ارز دیجیتال وو WOO نیز افزایش و به قله‌های جدیدی دست می‌یابد. ترکیب یک تیم کهنه کار و با تجربه، حمایت‌های غول‌های این صنعت مانند بایننس از این پروژه شبکه وو را به یک بستر جذاب و بسیار کاربردی تبدیل کرده و جایگاه این پروژه را هر روزه بهبود می‌بخشد. اما باید منتظر ماند و آینده این پروژه همه‌کاره را مشاهده کرد.

سوالات متداول

آیا ارز دیجیتال WOO گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است؟

رمزارزها به طور کلی دارایی‌های بسیار پرنوسانی هستند که طبیعتا آن‌ها را بسیار پرریسک می‌کنند. اینکه آیا ارز دیجیتال وو WOO گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری شما است یا خیر به نظر شخصی خودتان برمی‌گردد اما به وطر کلی این پروژه برنامه‌های کاربردی و مزایای زیادی دارد که می‌تواند آینده خوبی را برای آن تصور کرد.

شبکه WOO به چه شکلی کار می‌کند؟

در اصل این شبکه برای تجمیع و ادغام نقدینگی با استفاده از استراتژی‌های معاملات کمی و کاهش ریسک کار می‌کند. نقدینگی مورد نیاز از پلتفرم‌های متمرکز و پیشرو و همچنین شبکه‌های امورمالی غیرمتمرکز مانند اتریوم، بی‌ان‌بی چین، پولیگان و آوالانچ جمع‌آوری می‌شود.

چه چیزی این پروژه را خاص می‌کند؟

علاوه بر وجود یک تیم با تجربه و قوی، مزایا و برنامه‌های کاربردی زیادی که این شبکه به کاربران ارائه می‌دهد باعث خاص بودن آن می‌شود. از همه مهم‌تر وجود ۴ بستر شبکه WOO، WOO X، WOOFI و WOO Ventures با ویژگی‌های خاص ارزش ویژه‌ای به این پروژه می‌دهد.

چگونه می‌توان توکن WOO را استیک کرد؟

در ابتدا وارد WOOFI شوید و کیف پولی که در آن ارز دیجیتال وو WOO را نگه‌داری می‌کنید به این بستر متصل کنید. در مرحله بعد میزان ارز دیجیتال وو دلخواه خود را وارد و روی Approve کلیک کنید. به همین راحتی می‌توان در این بستر توکن‌های WOO خود را استیک کنید

آیا برای استیک کردن دوره زمانی خاصی تعریف شده است؟

بله. یک دوره قفل ۷ روزه وجود دارد که البته می‌توان قبل از آن نیز دارایی خود را از سیستم خارج کرد. البته توجه داشته باشید که با خارج کردن دارایی قبل از این زمان ۵ درصد جریمه برای شما به همراه خواهد داشت.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.