پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
۸ رمز ارز جدید به اکسکوینو‌مارکت اضافه شد
۸ رمز ارز جدید به اکسکوینو‌مارکت اضافه شد

۸ رمز ارز جدید به اکسکوینو‌مارکت اضافه شد

صرافی اکسکوینو که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در زمینه خدمات رمز ارزها آغاز کرد و توانست ‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان رمز ارزها در کشور را به دلیل خدمات ارزنده‌ای همچون ارائه کیف پول‌های رایگان و امن به کاربران برای انواع رمز ارزها، از سوی معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست‌جمهوری کسب کند.

از اهداف اصلی این شرکت، ایجاد بستری امن و رایگان برای انجام معاملات لیست متنوعی از ارزهای دیجیتال، آگاهی‌بخشی به فعالان این حوزه و شناخت بیشتر کاربران است.

اکسکوینو در همین راستا و به منظور ترویج فناوری بلاک‌چین و معاملات امن و ساده رمزارزها، مدتی پیش اقدام به راه‌اندازی اکسکوینومارکت کرد.

اکسکوینو‌مارکت به لطف برخورداری از محیطی متفاوت و حرفه‌ای‌تر، کاربران را قادر می‌سازد تا به انجام معاملات و تریدهای موردنظر خود با کارمزدهای بسیار پایین بپردازند. نمودار قیمتی، ابزار تحلیل، امکان سفارش‌گذاری محدود و آنی، مشاهده حجم سفارشات سایر کاربران به همراه بسیاری از امکانات دیگر از ویژکی‌های و مزایای اکسکوینو‌مارکت بوده تا کاربران بتوانند بدون کوچکترین نگرانی از تحریم‌ها به ترید و معاملات رمز ارزهای خود بپردازند.

از انجا که از دیگر اهداف اصلی اکسکوینو در راستای جلب رضایت هرچه بهتر کاربران خود، افزایش مستمر تعداد رمز‌ارزهای موجود بوده تا کاربران بتوانند بدون کوچکترین مشکلی به خرید و وفروش ارزهای محبوب و دلخواه خود بپردازند، در اکسکوینو‌مارکت هم تلاش شده تا به طور پیوسته به تعداد رمز ارزها اضافه گردد.

خبر خوب اینکه به تازگی ۸ رمز ارز جدید به لیست ارزهای اکسکوینو‌مارکت اضافه شد. توکن‌های وو (WOO)، فلوکس (FLUX)، سوپر (SUPER)، کوین ۹۸ (C98)، ام‌باکس (MBOX)، کرومیا (CHR)، کارتسی (CTSI) و ام‌دی‌اکس (MDX) ۸ توکنی هستند که اخیرا به پلتفرم معاملاتی اکسکوینو‌مارکت اضافه شدند. شما از هم‌اکنون می‌توانید براحتی و با کمترین کارمزد به معامله این ارزهای دیجیتال بپردازید.

در ادامه برای آشنایی بهتر با این رمز ارزها به توضیح مختصری از آنها پرداخته‌ایم. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

ارز دیجیتال وو (WOO)

وو نتورک (Woo Network) به عنوان پلتفرم جدید انقلابی برای ترید ارزهای دیجیتال معرفی شده که مشکلات مربوط به نقدینگی و کارمزد را حل می‌کند. این پلتفرم در واقع ارائه‌دهندگان نقدینگی را تشویق کرده تا با یکدیگر به رقابت بپردازند. کاربران می‌توانند رمز ارز وو را در پلتفرم وو نتورک استیک کنند. همچنین این توکن به کاربران حق رای می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانند تخفیف‌هایی را در معاملات خود دریافت کنند. توکن WOO در شبکه محصولات امور مالی متمرکز (CeFi) و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای استیکینگ و هزینه کارمزد تراکنش‌ها استفاده می‌‌شود.

ارز دیجیتال وو (WOO)
ارز دیجیتال وو (WOO)

ارز دیجیتال فلاکس (FLUX)

فلاکس نسل بعدی شبکه محاسباتی غیرمتمرکز Web3  است که با نماد FLUX شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال یک ابزار مالی برای اکوسیستم آن است و در زمینه خرید منابع، وثیقه‌گذاری برای نود‌های شبکه، پاداش ماینرها و دیگر امور مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توکن فلوکس یک قرارداد هوشمند تحت استاندارد ERC-20 بلاک‌چین اتریوم و BEP-20 بلاک‌چین هوشمند بایننس است که در سال ۲۰۱۸ شبکه اصلی (Main NET)  آن عملیاتی شد.

ارز دیجیتال فلاکس (FLUX)
ارز دیجیتال فلاکس (FLUX)

ارز دیجیتال سوپرفارم (SUPER)

با رونق‌گرفتن بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) و روی کار آمدن پروژه‌های بلاک‌چینی بیشتر برای بهره‌گیری از پتانسیل NFT و فارمینگNFT ، این توکن‌ها به بخش جدایی ناپذیری از امور مالی غیرمتمرکز تبدیل شده‌اند، به همین دلیل است که پروژه هایی مانند سوپرفارم (Superfarm) اهمیت و محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند.

ارز دیجیتال این پروژه که سوپر (FARM) نام دارد به کاربران که دانش کدنویسی ندارند اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرمثلی و فرام‌های NFT خود را ایجاد کنند. در واقع این پروژه با هدف جلب توجه به‌NFTها و موارد استفاده از آنها در دراز مدت روی کار آمده است.

این پلتفرم به دنبال این است که با استفاده از این امکان که کاربران به سرعت مزرعه خود را راه‌اندازی کنند، NFTها را با امتیازات حاصل از فارمینگ خریداری کرده وNFT های منحصر به فرد خود را ایجاد کنند. این‌کاربران با غلبه بر چالش‌های فنی که معمولاً با مجموعه‌های دیجیتال ارائه می‌شود، فارمینگ NFT را به روشی باز و قابل دسترسی تبدیل می‌کنند.

ارز دیجیتال سوپرفارم (SUPER)

ارز دیجیتال کوین ۹۸ (C98)

رمز ارز C98 توکن بومی پلتفرم کوین ۹۸ (Coin98) است. Coin98 در واقع یک راه حل DeFi یا همان امور مالی غیرمتمرکز است که این امکان را به کاربران داده تا به مبادله‌های میان زنجیره‌ای، استیکینگ و کشت سود (Yeild Farming) دسترسی داشته باشند.  پروژه‌های موجود ساخته‌شده روی این پروتکل شامل صرافی غیرمتمرکز، پروتکل‌های وام، حاکمیت درون زنجیره‌ای، بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین است.

ارز دیجیتال کوین ۹۸ (C98)

ارز دیجیتال ام‌باکس (MBOX)

ارز دیجیتال موباکس (MBOX) در یک سال گذشته رشد 1500 درصدی را تجربه کرده و به همین دلیل مورد توجه بالایی قرار گرفته است. موباکس در حقیقت پروژه‌ای بوده که طی این یک سال سعی داشته تا دنیای بلاک‌چین و صنعت بازی‌سازی را به همدیگر نزدیک کند که البته رشد بالای آن هم‌نشان از موفقیتش دارد.

این پلتفرم سعی کرده تا بازی را به‌عنوان منبع درآمدی برای گیمرها تبدیل کند. به همین جهت روش‌های مختلفی را برای کسب درآمد قرار داده است. از طرفی دیگر این پروژه سعی کرده تا اقتصاد توکنی بسیار پایداری را ایجاد کند. این همان چیزی است که سبب شده تا این پروژه به‌عنوان یکی از بهترین پروژه‌های فعال در حوزه گیمفای شناخته شود

ارز دیجیتال ام‌باکس (MBOX)

ارز دیجیتال کرومیا (CHR)

هدف از بوجود آمدن بلاک‌چین Chromia ، حل مشکل مقیاس‌پذیری و رفع نواقص موجود در سیستم‌عامل‌های موجود در برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) است. این پلتفرم متشکل از شبکه‌ای از گره‌هاست که بلاک‌چین را تشکیل می‌دهد. هر گره برای فعالیت، از پایگاه داده رابطه‌ای خاص خود استفاده می‌کند . رمز ارز کرومیا که با نماد (CHR) شناخته می شود به عنوان پاداش بلوک استفاده شده و برای پرداخت هزینه‌های معامله کاربرد بیشتری خواهد داشت.

ارز دیجیتال کرومیا (CHR)
ارز دیجیتال کرومیا (CHR)

ارز دیجیتال کارتسی (CTSI)

مقایس‌پذیری و کارمزدهای بالای تراکنش‌ها دو نمونه از مشکلات بزرگ در فناوری بلاک‌چین است. همین مسئله باعث رقابت شدید در فضای لایه 2 شده است. ارز دیجیتال کارتسی یکی از این تلاش ها برای دستیابی به مقیاس‌پذیری ایده‌آل است که امکان توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز را فراهم می‌کند.

با توسعه و گسترش فزاینده اکوسیستم دیفای یا همان امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و افزایش اهمیت شبکه اتریوم، مقوله افزایش مقیاس‌پذیری و کاهش کارمزدها مورد توجه زیاده قرار گرفته است. یکی از اهداف تیم توسعه‌دهنده پروژه کارتسی هم مرتفع کردن مشکلات قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم است که از مهمترین این مشکلات به کارمزدهای بالای تراکنش و نیاز به مقیاس‌پذیری این شبکه می‌توان اشاره کرد.

از آنجا که یکی از مشکلات اساس که بر سر راه بسیاری از توسعه‌دهندگان قرار داد مدت راه‌اندازی برنامه‌های غیر‌متمرکز یا همان dAPPها در بستر فناوری بلاک‌چین، پروژه کارتسی قصد دارد تا مشکل توسعه چنین برنامه‌هایی را حل کند. از اهداف این پروژه این است که محاسبات پیچیده در این شبکه‌ها را به خارج از زنجیره ارسال کند.

ارز دیجیتال کارتسی (CTSI)
ارز دیجیتال کارتسی (CTSI)

ارز دیجیتال ام‌دی‌اکس (MDX)

این ارز دیجیتال توکن ارائه‌شده پلتفرم ام‌دکس (Mdex) است. این پلتفرم در دسته پلتفرم‌های غیرمتمرکز بازارساز قرار دارد. این پلتفرم، شبکه‌ای ادغام شده از بلاکچین‌های اتریوم و هکو چین (Heco Chain) را ایجاد می‌کند. به عبارتی ساده تر، پلتفرم ام‌دکس از قابلیت‌های هر دو شبکه، یعنی فناوری‌های پیشرو شبکه اتریوم و کارمزد بسیار کم تراکنش‌های هکو چین برخوردار است.

پروژه Mdex با راه‌اندازی یک پلتفرم دیفای و ترکیب دائو (سازمان خودگردان غیرمتمرکز) با IMO (عرضه اولیه متاورس)، خدماتی فراتر از یک صرافی غیرمتمرکز را به کاربران ارائه می‌دهد.

ارز دیجیتال ام‌دی‌اکس (MDX)
ارز دیجیتال ام‌دی‌اکس (MDX)

در نظر داشته باشید ۸ ارز اضافه شده به اکسکوینو‌مارکت را می‌توانید از هم اکنون به سرعت و با کمترین کارمزد معامله کنید.

شما دوست دارید چه رمز ارزهایی به اکسکوینو‌مارکت اضافه شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین ببینید

بازار ریالی اکسکوینومارکت

بازار ریالی در اکسکوینومارکت فعال شد

اکسکوینومارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که با ارائه ویژگی‌هایی چون سفارشات آنی/محدود، …

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد! جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه …

oco به اکسکوینومارکت اضافه شد

سفارش او سی او OCO به اکسکوینومارکت اضافه شد! + آموزش تصویری

شاید شما هم به عنوان یک تریدر بخواهید که در هر روند صعودی یا نزولی …

طلا و بیت کوین از اجزای مهم سبد سرمایه‌گذاری‌اند

روز دوشنبه (۴ جولای)، چارلی اریت Charlie Erith، مدیر سبد سهام و مدیر عامل شرکت …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.