صرافی coinbase و ورود ارز دیجیتال جدید

صرافی ارز دیجیتال coinbase قصد دارد ارزهای دیجیتال جدیدی را وارد پلتفرم خود نماید.

ارزهای جدید در coinbase

با گسترش و همگانی شدن استفاده و تجارت با ارزهای دیجیتال، به همان نسبت نیز شاهد افزایش تعداد صرافی‏‌های ارز دیجیتال آنلاین در سراسر دنیا بوده‏‌ایم. برخی از این صرافی‌‏ها دارای مبادلات با حجم بالا بوده و برخی دیگر نیز به صورت محلی و در حد و اندازه‌‏های کوچک، مشغول فعالیت هستند. در این بین برخی از صرافی‌‏های پر کاربرد و پر طرفدار هستند که تنها از بعضی از ارزهای دیجیتال مشخص و خاص در پلتفرم خود استفاده می‌‏کنند در واقع کاربران این صرافی‌‏ها تنها قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خاصی می‌‏باشند. یکی از این صرافی‌‏ها که چنین عملکردی‌ را در دستور کار خود قرار داده، صرافی ” Coinbase ” می‌‏باشد.

صرافی ارز دیجیتال coinbase

صرافی ارز دی Coinbase در سال 2012 توسط آقایان ” Brian Armstrong ” که هم اکنون مدیر عامل این صرافی است و نیز آقای ” Fred Ehrasm ” در آمریکا، تأسیس شد. دفتر مرکزی این صرافی در شهر سان فرانسیسکو قرار داشته و صرافی Coinbase در حال حاضر دارای 13 میلیون و 300 هزار کاربر فعال می‏‌باشد که همه روزه در این پلتفرم مشغول خرید و فروش ارز دیجیتال هستند. همچنین بر اساس آمار منتشر شده، این صرافی در سال 2017، توانسته به درآمد سالانه‌‏ی 1 بیلیون دلاری دست یابد. صرافی Coinbase، از جمله صرافی‌‏هایی است که از تمامی ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‏‌کند و تنها تعداد معدودی از ارزهای دیجیتال پرکاربرد و محبوب بازار در این صرافی مورد مبادله قرار می‌‏گیرند.

هم اکنون این صرافی از ارزهای دیجیتال بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می‌‏کند البته قبلاً اعلام شده بود که قرار است ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک نیز به این صرافی اضافه شود که این کار در حال پیگیری و فراهم نمودن زیر ساخت مناسب است. حال بر اساس اخبار منتشر شده در روز 13 ژولای در خبرگزاری‌‏ها، مسئولان صرافی ارز دیجیتال Coinbase قصد دارند که 5 ارز دیجیتال جدید را نیز وارد صرافی خود و تبادلات صورت گرفته در این صرافی نمایند.

ارزهای دیجیتالی که قرار است به تازگی وارد صرافی Coinbase شوند، عبارتند از : ” Cardano (ADA) “، ” Basic Attention Token (BAT) “، ” Stellar Lumens (XLM) “، ” Zcash (ZEC) ” و ” 0 x (ZRX) “. این ارزهای دیجیتال از جمله ارزهای دیجیتال پر کاربرد در بازار ارزهای دیجیتال هستند که صرافی Coinbase قصد دارد با اضافه کردن این ارزها به پلتفرم صرافی خود، مشتریان و سرمایه‌گذاران بیش‏تری را برای فعالیت در صرافی جذب نماید و لذا از این طریق درآمد خود در بازار را بیش‏تر از قبل نماید.

حمایت از صرافی ارز دیجیتال

همانطور که می‌‏دانید حمایت و پشتیبانی یک صرافی از ارز دیجیتال خاص، باعث افزایش اعتبار و ارزش این ارزها در بازار ارز دیجیتال خواهد شد و انتظار می‏‌رود که با اعلام این خبر توسط صرافی ارز دیجیتال Coinbase، شاهد افزایش قیمت این ارزها شویم و روند افزایش قیمت این ارزها به صورت صعودی و سبز در بازار درآید. رقابت شدید بین صرافی‌‏های ارز دیجیتال باعث شده تا هر یک از صرافی‏‌ها، همه روزه به دنبال راه حل و راهکارهایی برای بهتر شدن و پیشی گرفتن نسبت به رقیبان خود باشند که صرافی Coinbase نیز این عقیده را دارد که می‌‏تواند با حمایت از ارزهای دیجیتال بیش‏تری، مشتریان و سرمایه‏‌های بیش‏تری را برای فعالیت در پلتفرم خود جمع آوری نماید.

درباره یاسر نظیفی

همچنین ببینید

هودلر باشیم یا تریدر؟

هودلر باشیم یا تریدر؟ تفاوت هولد و ترید

ارز دیجیتال هم مثل بورس یک بازار مالی دارند که افراد با سرمایه‌گذاری در آن …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.