اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۶ تیر)

احیای نرخ هش بیت کوین پس از اتفاقات در چین

پس از آن که فشارهای دولت چین موجب کاهش نرخ هش شبکه بیت کوین در چند هفته اخیر شد، روز گذشته برای اولین بار این شاخص شاهد رشد ۵ درصدی و بازیابی بخشی از خسارت ناشی از سرکوب دولت چین شد. فشارهای دولت پکن موجب نقل مکان شرکت‌های بزرگ ماینینگ از چین به کشورهای دیگر شده است. هفته گذشته، دستور توقف ماینینگ در سیچوآن (Sichuan) چین موجب بسته شدن ۲۶ شرکت ماینینگ بزرگ و سقوط ۱۷ درصدی نرخ هش شد.
منبع: decrypt

سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری در بیت‌دائو

بای‌بیت (Bybit)، صرافی معاملات مشتقه، ‌سالانه یک میلیارد دلار در بیت‌دائو (BitDAO) سرمایه‌گذاری می‌کند. بیت‌دائو یک سازمان مستقل غیرمتمرکز یا همان دائو (DAO) است که توسط پیتر تیل (Peter Thiel)، هم‌بنیان‌گذار شرکت پرداخت پی‌پل (PayPal)، راه‌اندازی شده است.
منبع: decrypt

افزایش سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در بیت کوین در سه ماه آخر ۲۰۲۱

جیسون اربن (Jason Urban)،‌ یکی از مدیران گلکسی دیجیتال تریدینگ (Galaxy Digital Trading)،‌ شرکت سرمایه‌گذاری رمز ارز،‌ گفت روند فعلی اصلاح قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی از بین خواهد رفت و این دارایی دیجیتال در قیمت‌هایی بالاتر از ۷۰ هزار دلار معامله خواهد شد. او گفت سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در بیت کوین پس از پایان تابستان شاهد رشد بزرگی خواهد بود.
منبع: finbold

زمان احیای قیمت بیت کوین فرارسیده است

اکانت توییتری پلن‌بی (PlanB) با انتشار نموداری نوشت: «زمان زیادی از سررسید آن گذشته است. آخرین باری که بیت کوین در یک روز بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته در جولای و دسامبر سال ۲۰۱۷ بوده است.»
منبع: توییتر

عواقب سقوط بیت کوین برای آلتکوین‌ها بیشتر است


تحلیلگر برتر ارزهای دیجیتال فیلبی فیلبی ( filbfilb ) در توییتی گفت در صورتی که بیت کوین یک سقوط ۳۰ درصدی دیگر را تجربه کند، آلتکوین‌ها شاهد یک ریزش با شدت دو برابر خواهند بود.
منبع: cointelegraph

بازار ۱۰ تریلیون دلاری در انتظار بیت کوین

اکانت توییتری داکیومنتینگ بیت کوین (Documenting Bitcoin) در پستی بخشی از گفتگوی توماس فرلی (Thomas Farley)، رئیس سابق بازار بورس نیویورک (NYSE)، با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) را منتشر کرد. فرلی در این مصاحبه می‌گوید بیت کوین می‌تواند بدل به یک بازار۱۰ تریلیون دلاری شود اگر مسیر صعودی و درستی را طی کند.
منبع: توییتر

ارزش شرکت چین‌انالیسس به ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار رسید

چین‌انالیسس (Chainalysis)، شرکت رصد و اطلاعات بلاک‌چین، اعلام کرد در دور پنجم (Series E) از جذب سرمایه موفق به جذب ۱۰۰ میلیون دلار شده است. این تامین مالی موجب شده تا ارزش‌گذاری این شرکت به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یابد. در این دور از جذب سرمایه، شرکت‌هایی مانند کوتیوای (Coatue)، بنچمارک (Benchmark)، اکسل (Accel)، ادیشن (Addition)، دراگونییر (Dragoneer)، سکوییا هریتج (Sequoia Heritage) و اس‌وی‌بی کپیتال (SVB Capital)‌ شرکت کرده‌اند.
منبع: bitcoin.com

آغاز عرضه اوراق اروپا برای گسترش زیرساخت‌های دیجیتال

بزرگترین عرضه اوراق قرضه مبتنی بر یورو در اروپا آغاز شد. بازپرداخت این اوراق از سال ۲۰۲۸ آغاز خواهد شد و قاره سبز ۷ سال مهلت دارد تا با به‌کارگیری این بسته ۸۰۰ میلیارد یورویی به توسعه زیرساخت‌های بدون آلودگی و دیجیتال اقدام کند.
منبع: trustnodes

چهار رمز ارز با پتانسیل صعود قیمت شدید

میشائیل ون دو پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر و استراتژیست بازار رمز ارزها، در توییتی گفت چهار رمز ارز کاردانو (Cardano)، اتریوم (Ethereum)، وی‌چین (VeChain) و وراسیتی (Verasity) در صورت حفظ سطح قیمت فعلی خود می‌توانند رشد شدیدی را تجربه کنند.
منبع: dailyhodl

همکاری پلی‌گان و بیپل برای راه‌اندازی پلتفرم توکن‌ غیر مثلی


هنرمند دیجیتال مایک وینکلمن (Mike Winkelmann) که با نام بیپل (Beeple) هم شناخته می‌شود، قصد دارد پلتفرم عرضه توکن‌های غیر مثلی (NFT) خود را با عنوان وی‌نیو (WENEW) بر روی شبکه پلی‌گان (Polygon)‌ راه‌اندازی کند.
منبع: coinquora

بانک مرکزی اوکراین خواهان تسریع در قانون‌گذاری حوزه کریپتو شد

بانک مرکزی اوکراین از دولت این کشور خواست تا به فرآیند قانون‌گذاری حوزه رمز ارزها سرعت ببخشد. این نهاد مالی از هیئت دولت خواسته تا اثرات حوزه رمز ارز بر بانک‌های مرکزی سایر کشورها را نیز مورد بررسی قرار دهد. این درخواست با هدف مدیریت بهتر ریسک حوزه کریپتو و محافظت از مشتریانی است که به معاملات رمز ارز اشتغال دارند.
منبع: coinquora

حمایت شهرداری بوگوتا از توسعه بلاک‌چین در کلمبیا

توسعه فناوری بلاک‌چین یکی از چهار هدف صندوق نوآوری در فناوری‌های نو است. این صندوق که توسط شهرداری بوگوتا، پایتخت کشور کلمبیا، اداره می‌شود مبلغ ۸ میلیارد و ۸۰۰ هزار پزوس کلمبیا معادل ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار را به شرکت‌های محلی اختصاص می‌دهد تا این برنامه‌ها را دنبال کند. حمایت‌ از استارتاپ‌های محلی فعال در حوزه رمز ارز از جمله فعالیت‌های این صندوق است.
منبع: cointelegraph

قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به رقم ۱۶۰ هزار دلار خواهد رسید

الکس ماشینسکی (Alex Mashinsky)، مدیر عامل موسسه وام‌دهی دیجیتال سلسیوس نتورک (Celsius Network)، گفت قیمت بالای بیت کوین برای سال جاری میلادی هنوز در راه است و در نگاه بلندمدت روند قیمت بیت کوین گاوی است. او گفت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به رقم ۱۶۰ هزار دلار خواهد رسید و اوج قیمتی آن در ۶۳ هزار دلار به منزله بالاترین قیمت سال نیست.
منبع: cointelegraph

هشدار به کاربران صرافی بایننس در بریتانیا

مرجع رفتار مالی (Financial Conduct Authority) بریتانیا روز شنبه طی هشداری اعلام کرد صرافی بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی بر مبنای حجم معاملات، اجازه فعالیت در بریتانیا را ندارد. این نهاد نظارتی می‌گوید نه بایننس مارکتس لیمیتد (Binance Markets Limited) که دفتر آن در لندن واقع شده و نه هیچ واحد دیگری در گروه بایننس هیچ جواز و یا فرم دیگری از مجوز را برای فعالیت در این کشور کسب نکرده‌ است.
منبع: u.today

اتریوم در قیمتی کمتر از ارزش واقعی خود معامله می‌شود

داده‌های شرکت سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند، اتریوم در حال نوسان در بازه ۱۸۵۰ تا ۱۹۰۰ دلار است. اندیکاتورها نشان می‌دهند قیمت فعلی اتریوم کمی پایین‌تر از ارزش ذاتی خود است.
منبع: توییتر

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.