تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۳ فروردین)

  • درخشش بیت کوین در جنگ با طلا برای پنانگاه امن دارایی

در حالی که بیت کوین در محدوده ۶۰ هزار دلار قرار دارد، ارزش آن نسبت به طلا در حال نزدیک شدن به بالاترین قیمت‌های جدید است که نشان از ظهور یک ذخیره ارزش جدید دارد. ارزش بیت کوین نسبت به طلا طی ۳ ماه گذشته بیش از ۲ برابر شده است و این نشان از برتری عملکرد بیت کوین نسبت به طلا است.

منبع: cointelegraph

  • قیمت بیت کوین در ۲۰۲۲ معادل قیمت یک لامبورگینی و در ۲۰۲۳ معادل قیمت یک بوگاتی

جسی پاول (Jesse Powel) مدیرعامل صرافی کراکن در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ معادل یک لامبورگینی و تا سال ۲۰۲۳ معادل یک بوگاتی خواهد بود. متوسط قیمت یک لامبورگینی بین ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار دلار و میانگین قیمت بوگاتی بین ۲ الی ۹ میلیون دلار است.

منبع: cryptovibes

  • آدام بک از ایجاد یک توکن اوراق بهادار جدید استخراج بیت کوین خبر داد

آدام بک (Adam Back) مدیرعامل شرکت کانادایی blockstream اعلام کرد در تاریخ ۲۹ مارس توکن اوراق بهاداری توسط بخش استخراج شرکت راه اندازی خواهد کرد. این توکن روش‌های جایگزینی برای سرمایه‌گذاری در استخراج بیت کوین به ارمغان خواهد آورد.

منبع: investing

  • این ربات با هر توئیت ایلان ماسک درباره بیت کوین، بیت کوین می‌خرد!

آندره بدویو (Andrei Badoiu)، تریدر انگلیسی ارزهای دیجیتال رباتی ساخته است که با هر توئیت ایلان ماسک درباره بیت کوین، بیت کوین خریداری می‌کند. بدویو می‌گوید این ربات می‌تواند در کسری از ثانیه پس از توئیت ماسک بیت کوین را خریداری کند.

منبع: decrypt

  • آیوتا بر روی اسمارت چین بایننس قرار گرفت

توکن‌های رمز ارز آیوتا (IOTA) بر روی اسمارت چین بایننس قرار گرفت. آیوتا پیش از این از زیرساخت تنگل (Tangle) استفاده می‌کرد که محدودیت‌های زیادی برای ارتباط با بلاک چین‌های دیگر داشته و با این تغییر، این محدودیت‌ها از بین رفته است.

منبع: blog.iota

  • جابجایی بیش از ۲ کیلوگرم طلا در هر ثانیه!

توئیتر Documenting Bitcoin در توئیتی نوشت: شبکه بیت کوین در هر ثانیه معادل بیشتر از ۲ کیلوگرم طلا را بدون نیاز به یک نهاد متمرکز و به ارزش ۱۳۷ هزار دلار جابجا می‌کند. دقت کنید، هر ثانیه و بدون واسطه…

  • گری‌اسکیل ۳.۱ میلیارد دلار رمز ارز به صندوق خود اضافه کرد

شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale) ۳.۱ میلیارد دلار دیگر بیت کوین، اتریوم و آلت‌کوین‌ را به صندوق خود اضافه کرده است تا موجودی ارزهای دیجیتال نگهداری شده توسط این شرکت به ۴۴.۱ میلیارد دلار برسد.

منبع: u.today

  • رویدادهای مهم امروز ۳۱ مارس

ADA: راه اندازی AdaPay بر روی شبکه اصلی Shelley

Link: پیاده‌سازی اوراکل Link

AVAX: همکاری با BZRX در زمینه پشتیبانی از NFTها و استیکینگ

Zilliqa: راه اندازی پل PolyNetwork

Theta: اجرای DEX

IOTA: راه اندازی کیف Firefly

Atom: پیاده سازی اکانت‌های درون زنجیره‌ای کازماس

MKR: قرارگیری در فهرست صرافی OKCoin

#فاندا

منبع: coinmarketcal

  • اگر بیت کوین خود را بفروشید دیوانه‌اید!

ویلی وو (Willy Woo)، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال می‌گوید سال ۲۰۲۱ سالی کاملا گاوی (صعودی) است و اگر بیت کوین‌های خود را اکنون بفروشید دیوانه‌اید!

منبع: cryptoslate

  • تکلیف صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی تا پایان فروردین مشخص می‌شود

در جریان نشست دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با رئیس کل بانک مرکزی مقرر شد در خصوص «رمز ارزها» تا پایان فروردین‌ماه، پس از نهایی شدن و تصویب آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل لازم برای صدور مجووز تاسیس صرافی‌های دیجیتال در مناطق ابلاغ شود.

منبع: ibena.ir

  • آستین آرنولد از ۱۲ رمز ارز با پتانسیل بالا نام برد

آستین آرنولد (Austin Arnold)، معامله‌گر ارزهای دیجیتال ۱۲ رمز ارز با پتانسیل رشد بالا را نام برد. این ۱۲ رمز ارز عبارتند از:

#Bitcoin

#Mana

#GRT

#THETA

#ETH

#LINK

#ADA

#UNI

#POLS

#SWAP

#MATIC

#SAND

منبع: cryptoglobe

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا