تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

رتبه بندی ارزهای دیجیتال در چین ؛ بیت کوین در جایگاه دوازدهم!

بیت کوین در تازه‌ترین به روز رسانی رتبه بندی چین، رنک خود را بهبود بخشید.

کشور چین رتبه بندی جدید ارزهای دیجیتال خود را در تاریخ 23 می (2 خرداد) اعلام کرد. طبق این رنکینگ ایاس در صدر جدول قرار دارد و بیت کوین توانسته است جایگاه خود را بهبود ببخشد.

 مرکز اطلاعات و توسعه صنعت چین برای رتبه بندی پروژه های کریپتویی ۳ فاکتور تکنولوژی پایه، کاربردی بودن و خلاقیت را در نظر گرفته است.

ارزهای دیجیتال ترون، اتریوم، استیم و آنتولوژی، پس از  ایاس در 5 رتبه اول این رنکینگ قرار دارند. پادشاه ارزهای دیجیتال هم در رتبه دوازدهم این رتبه بندی قرار دارد. از لحاظ تکنولوژی پایه ارز دیجیتال بیت کوین بعد از ایاس قرار دارد.

 این دوازدهمین رنکینگ ارزهای دیجیتال منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و توسعه صنعت چین است که زیر نظر وزارتخانه صنعت و فناوری اطلاعات چین فعالیت می کند و این رنکینگ که قبلا ماهانه اعلام می‌شد از این پس هر دو ماه یک بار به روز رسانی خواهد شد.

ایاس از تاریخ ژوئن سال 2018 ( خرداد 97 ) در صدر این لیست قرار دارد و این در حالی است که ارز دیجیتال ترون از ماه فوریه 2019 ( بهمن 97 ) در صدد باقی ماندن در جایگاه دوم این لیست است.

هفته گذشته غول تجارت الکترونیکی چین، علی بابا، از طرح‌هایی برای ادغام  این تکنولوژی با سیستم مالکیت معنوی آن پرده برداشت.

منبع: Cointelegraph

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا