تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال Gemini و کارشناسان خبره

صرافی Gemini کارشناسان خبره و جدیدی را وارد کادر مدیریتی خود می‌کند.

صرافی Gemini

در بازار ارز دیجیتال ، چند ماه اخیر را می‎توان به رقابت شدید و سخت بین صرافی‏‌های ارز دیجیتال آنلاین اختصاص داد. صرافی‏‌های ارز دیجیتال، پلتفرم‌‏هایی برای خرید و فروش ارز دیجیتال به شمار می‌‏روند که همه روزه به تعداد زیادی معامله در این صرافی‏‌ها توسط سرمایه‌گذاران انجام شده و هم خود سرمایه‌گذاران و هم خود صرافی‎های به سودها و در آمد‏های قابل توجهی در این زمینه دست می‏‌یابند. چرا که علاوه بر خود سرمایه‌گذاران، صرافی‏‌ها نیز با گرفتن درصدی به عنوان هزینه‌‏ی تبادل ارز، همه روزه مقدار زیادی دارایی برای خود بدست می‏‌آورند که این درصد ناچیز از هر معامله به عنوان هزینه‌‏ی خدمات و سرویس‏‌های صرافی برای ایجاد محیطی مناسب برای تبادلات ارزهای دیجیتال از کاربران و سرمایه‌گذاران دریافت می‌‏شود.

صرافی Gemini و فعالیت در حوزه ارز دیجیتال

یکی از این صرافی‌‏های در حال توسعه، صرافی ” Gemini ” می‏‌باشد. این صرافی در سال 2015، توسط برادران ” Winklevoss ” در آمریکا تأسیس شد که دفتر مرکزی آن، هم اکنون در شهر نیویورک قرار دارد. در حال حاضر صرافی Gemini، به عنوان یکی از برترین صرافی‏‌های دنیای ارز دیجیتال مشغول به فعالیت می‌‏باشد. البته داستان تأسیس این صرافی نیز در نوع خود جالب است.

گویا مالکان این صرافی یعنی برادران Winklevoss، در زمان پیدایش سایت ” Facebook ” با آقای ” Zuckerberg ” مالک فعلی سایت Facebook شریک بوده‌‏اند و در پی توسعه‏‌ی فعالیت این سایت ادعای شراکت خود را به صورت رسمی اعلام کرده بودند که گویا در پی پروسه‏‌های قضایی مشخص شده‎ بود که تنها مالک سایت خود آقای Zuckerberg بوده و فقط در راستای همکاری و همفکری پروژه به برادران Winklevoss، مقداری پول به عنوان غرامت پرداخت شده‏‌بود که برادران Winklevoss این سرمایه را تماماً وارد دنیای ارز دیجیتال کرده و با آن به خرید بیت کوین پرداخته بودند که این سرمایه‌گذاری، خود زمینه ساز پیدایش صرافی ارز دیجیتال Gemini بوده است. در پی این اقدام برادران Winklevoss با سرمایه‌گذاری در زمینه‏‌ی بیت کوین و جهش صعودی قیمت آن، به یکباره به بیلیونرهای بیت کوین تبدیل شدند.

کارشناسان خبره در صرافی آنلاین ارز دیجیتال

حال برادران Winklevoss، قصد دارند که کار خود را گسترش داده و فعالیت‏‌های صرافی خود را توسعه دهند. در این راستا برنامه ریزی شده ‏است تا از افراد ماهر و کارشناسان برجسته در زمینه ارز دیجیتال که سابقه‌‏ی فعالیت در شرکت‏‌های بزرگ را داشته و از رزومه‌‏ی خوبی برخوردار هستند، استفاده شود. لذا ایشان در این راستا، از آقای ” Robert Cornish ” که به عنوان یکی از کارشناسان برجسته اقتصادی و یکی از نظریه پردازان عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین است، برای همکاری با صرافی Gemini، دعوت به عمل آمده است.

برادران Winklevoss، هدف از این کار را بهبود عملکرد و فعالیت صرافی Gemini، اعلام کرده‌‏اند. در واقع ایشان قصد دارند با آوردن افراد متخصص به کادر مدیریتی صرافی Gemini و استفاده از تجربیات و تخصص‏‌های این افراد، شرایط فعالیت صرافی خود را توسعه دهند و نسبت به گرفتن تصمیمات اساسی در مورد آینده‏‌ی صرافی با این افراد مشورت نمایند. همچنین استفاده از چنین افرادی مشهور و قدرتمندی در کادر مدیریتی صرافی، می‏‌تواند بر اعتبار صرافی افزوده و با ایجاد فضای اعتماد، باعث افزایش تعداد مشتریان شده و در نهایت درآمد صرافی را افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا