بازگشت بیت‌کوین به روزهای سبز!

اطلاعات قیمتی دارایی‌های مهم نشان می‌دهد که در یک هفته گذشته، بیت‌کوین و شاخص بورس، بیشترین رشد را نسبت به دارایی‌های دیگر تجربه کرده‌اند.

به گزارش اکسکوینو، این هفته در دماسنج بازار، طبق روال هر هفته به بررسی نوسانات قیمتی مهم‌ترین دارایی‌ها پرداختیم تا امکان مقایسه آن‌ها در بازه‌‌های زمانی هفتگی، ماهانه و فصلی را داشته باشیم.

اول از همه بهتر است به نوسان قیمت بیت‌کوین بپردازیم که بیشتر رشد قیمت را در این یک هفته تجربه کرد. بیت‌کوین توانست با یک رشد 10 درصدی در طول 7 روز، به روزهای سبز خود برگردد. حالا بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار رمزارز به آینده بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال امیدوار شده‌اند. بیت‌کوین همچنین در بازه یک هفته‌ای، بیشترین رشد رو نسبت به دارایی‌های مهم دیگر مثل دلار، سکه و بورس داشت.

اما رتبه بعدی بیشترین رشد در هفته گذشته، به شاخص کل بورس می‌رسد. این شاخص که برای چند هفته بود وارد روند نزولی شده بود، دوباره در حالت صعودی قرار گرفته است. صبح روز شنبه، بسیاری از صف‌های فروش نمادهای مختلف جمع شدند و تقاضا در بازار افزایش پیدا کرد. به این ترتیب، شاخص بورس تهران توانست با رسیدن به رقم یک میلیون و 385 هزار، رشد بیشتر از 4 درصدی را نسبت به هفته قبل تجربه کند.

قیمت دلار و سکه هم با تغییر خاصی مواجه نشد و این دو دارایی پر معامله که چسبندگی قیمتی بالایی دارند، سر جای خود باقی ماندند. به‌نظر می‌رسد معامله‌‌گران و بازار چشم انتظار عوامل مختلفی مثل نتیجه مذاکرات هسته‌ای هستند تا ببینند قیمت دلار به کدام سمت و سو می‌رود.

قیمت خودرو هم که پس از افزایش 18 درصدی قیمت توسط خودروسازان در هفته‌های پیش بالا رفته بود، این هفته ثابت ماند و در برخی از خودروهای داخلی حتی کاهشی شد.

توصیه می‌کنیم برای اطلاع بیشتر از جزئایت نوسان قیمتی همه دارایی‌ها در بازه‌های مختلف، تصاویر زیر را مطالعه کنید.

بیت کوین
دلار و سکه
ارز دیجیتال

درباره علی مقصودی

همچنین ببینید

صندوق سرمایه‌گذاری ارزی اکسکوینو

آغاز به کار صندوق سرمایه‌ گذاری رمز ارزی اکسکوینو

صندوق سرمایه‌گذاری رمز ارزی اکسکوینو در راستای افزایش بهره‌وری هرچه بیشتر سرمایه‌ کاربران، به تازگی …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.