استفاده از دوچرخه های الکتریکی برای عمل mining

ماین کردن ارز دیجیتال با چرخ الکتریکی

در انگلستان از چرخ‌های الکتریکی برای ماین کردن ارز دیجیتال استفاده می‌شود.

استفاده از دوچرخه های الکتریکی برای عمل mining

ارز‌های دیجیتال با رشد قیمت و ارزش خود در بازار علاقه‌ی افراد زیادی را به خود جلب نمودند چرا که وسیله‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری و کسب در‌آمد به شمار می‌روند و افراد می‌توانند با تصمیم‌گیری‌های مناسب در خرید و فروش‌های خود در بازار ارز‌های دیجیتال سرمایه‌ی خود را چند برابر نمایند. در عین حال ارز‌های دیجیتال در زمینه‌ی دیگری نیز محبوبیت خاصی دارند و علاوه بر بازار بورس ارز‌های دیجیتال، افراد می‌توانند از طریق عمل mining، ارز دیجیتال مورد نظر خود را تولید نمایند.

افراد برای تولید و ماین کردن ارز‌های دیجیتال نیازمند استفاده از سخت‌افزار‌های مناسب و قدرتمند مخصوص این کار هستند که هر چقدر سخت‌افزار استفاده شده در عمل mining بهتر و قدرتمند‌تر باشد، می‌توان در زمان کوتاه‌تری به ارز دیجیتال بیش‌تر دست یافت. از طرفی دیگر باید شرایط هزینه‌ی انرژی مورد نیاز برای سخت‌افزار mining را هم در نظر گرفت و به لحاظ با صرفه بودن، قبل از شروع عمل mining، کار را به خوبی آنالیز و تحلیل نمود.

نوسان قیمت برای ماین کردن

در شرایط حاضر شاهد این  وضعیت هستیم که قیمت ارز‌های دیجیتال به دلایل خاصی رو به کاهش است و در واقع در این بازه از زمان دچار مشکل و بحران شده است. البته امید می‌رود که در روز‌های آینده روند رو به رشد قیمت خود را در پیش گیرد ولی در کل این نوسانات قیمت برای ماینر‌ها مشکلاتی را به همراه داشته است. به طوری که ماینر‌ها برای این که عمل mining برای آن‌ها با صرفه باشد و با توجه به هزینه صرف شده برای انرژی و قیمت فعلی ارز دیجیتال به سود برسند نیاز است که سخت‌افزار‌های خود را در بازه‌های زمانی کوتاه بروز رسانی نمایند که سختی‌های خاص خودش را دارد.

در راستای رفع این مشکل یک شرکت تولید کننده‌ی دوچرخه‌های الکتریکی ایده‌ای جذاب را وارد عرصه‌ی عمل نموده است. بر اساس این ایده، دوچرخه‌های الکتریکی می‌توانند به عنوان یک سخت‌افزار mining مورد استفاده قرار گیرند به طوری که فرد دوچرخه سوار با پیمودن مسافتی مشخص می‌تواند به تعداد معینی ارز دیجیتال تولید نماید. بر این اساس فرد دوچرخه سوار با پیمودن 1000 مایل، به مقدار 20 یورو از ارز دیجیتال loyalcoin را تولید کرده و وارد شبکه می‌کند.

loyalcoin ارز دیجیتال مخصوص به یک سایت آنلاین می‌باشد که با شرکت تولید‌کننده دوچرخه الکتریکی قرارداد بسته است و شما می‌توانید ارز دیجیتال loyalcoin خود را یا در همین سایت با خرید کالا خرج کنید یا این که آن را در صرافی‌های ارز دیجیتال به ارز دیجیتال مورد نظر خود تبدیل نمایید. شرکت انتظار دارد با توجه به سختی‌های موجود در خرید سخت‌افزار mining و قیمت بالای آن‌ها، از این طریق بتواند نظر ماینر‌ها را جلب کرده و به سود قابل توجهی دست یابد.

همچنین ببینید

بلاکچین و تبلیغات

چطور بلاک‌چین صنعت تبلیغات آنلاین را متحول می‌کند؟ – پادکست

بلاک‌چین یه فناوری زیرساختیه که خیلی چیزا رو در زندگی ما تغییر داده. تبلیغات آنلاین …

صنعت خودرو

انقلاب بلاک چین در انتظار صنعت خودرو – پادکست

حالا با توسعه صنعت بلاک‌چین در سراسر جهان، این فناوری به حوزه‌های مختلفی وارد شده …

سیگنال کریپتو

میشه پراید رو با این وضع بازار پورشه کرد؟ – پادکست

چیزی تا پایان سال میلادی باقی نمونده و تایلر سوپ (Tyler Swope)، یوتیوبر مشهور، از …

ارزهای برتر

قسمت اول / کدام ۱۰ ارز در سال ۲۰۲۲ ما رو میلیاردر می‌کنند؟ – پادکست

فقط چند روز دیگه تا پایان سال ۲۰۲۱ باقی مونده و فرصت خوبیه که با …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.