نوسان گیری

ویدیو – 5 راهکار ماهرانه برای در امان موندن از نوسانات شدید

نوسانات بازار ارزهای دیجیتال یکی از مواردیه که حرفه ای ها رو میترسونه و شاید کسانی که علم و اطلاعات نداشته باشن رو از این بازار فراری بده ! اما شما از این موضوع نترس ، مدیریتش کن.

با دیدن این ویدیو از این نوسانات در امان بمونید !

نوسانات بازار ارزهای دیجیتال یکی از مواردیه که حرفه ای ها رو میترسونه و شاید کسانی که علم و اطلاعات نداشته باشن رو از این بازار فراری بده . خیلیا تا میبینن بازار رشد میکنه توی گرونی بازار میخرن و توی ارزونی بازار میفروشن خب این خیلی بده ! در ادامه این ویدیو ، با این 5 تا راه از نوسانات شدید این بازار در امان بمون اما قبلش این پست رو سیو کن و برای دوستانت بفرست چون باید دوباره بهش مراجعه کنی !

اکسکوينويي‌ها سلام . وقتتون بخير . من ساحل اختري هستم و توی این ویدیو می خوام با این 5 تا راهکار ماهرانه شما رو از این نوسانات شدید دور نگه دارم . پس با ما همراه باشید !


1- روی دارایی های امن سرمایه گذاری کنید


اگه جز کسایی هستید که دائم بازار رو رصد نمیکنید روی دارایی های مطمئن و کم ریسک سرمایه گذاری کنید . منظور ما از دارایی امن اون ارزهایی هستن که طی یه بازه زمانی نوسانات قیمتی و ریزش کمی داشتن . استیل کوین ها ، توکن هایی که پشتوانه طلا دارن ( مثل کش گلد و تتر گلد) ، بیت کوین و اتریوم جز ارزهایی هستند که ریسک کمی دارن.

شما میتونید این ویدیو رو توی یوتیوب ببینید


2- فرصت های خرید در کف رو از دست ندید

خیلیا تا بازار رو قرمز میبینن میترسن و شروع به فروش میکنن اما اصل بازار در اینه وقتی بازار قرمزه و توی کف قرار داره بهترین فرصت برای خرید شماست ! پس سریع شروع به فروش نکنید ! برای جلوگیری از ضرر هم میتونید به صورت پله ای خرید کنید . این کار باعث میشه که اگر قیمت یه ارز بیشتر هم ریزش داشت ، با قیمت گرون نخریده باشید .

3- از استراتژی میانگین سازی هزینه دلاری غافل نشید !


24 ساعته زیر نظر گرفتن بازار اصلا کار راحتی نیست !!! این کار حتی برای با تجربه ترین سرمایه گذارا هم میتونه زمانبر و سخت باشه پسسس توی این حالت میشه یه استراتژی سرمایه گذاری رو به اسم DCA در نظر گرفت .به این استراتژی میانگین سازی هزینه دلاری میگن
در این روش دیگه شما قرار نیست همیشه منتظر باشید که بازار توی کف قرار بگیره و خرید کنید بلکه قراره تو بازه بلند ملت فرآیند سرمایه گذاری رو به خرید های کوچیکتر و دوره ای در بازه زمانی مشخص تقسیم میکنه
یعنی توی این استراتژی پولتون رو به بازهای مشخص زمانی تقسیم میکنید مثلا هر هفته ، هر دو هفته یا هر ماه …. بعد در خریدهای کوچیک کوچیک شروع به سرمایه گذاری میکنید. همین موضوع باعث میشه چه بازار مثبت باشه چه منفی شما در این بازه سود ببرید . ضمن اینکه این روش باعث میشه شما طی یه برنامه ریزی خرید کنید و بنا به ترس و طمعی که به شما قالب میشه اشتباها تصمیم نگیرید.
فراموش نکنید این استراتژی برای دارایی هایی استفاده میشه که شما میدونید دارایی های با ارزشی هستن.

شما میتونید این ویدیو رو در آپارات تماشا کنید.

4- از بازار فیوچرز غافل نشید


البته اگه تازه واردید اتفاقاااااااااااا از بازار فیوچرز غافل بشیددددددددد . اگر با اصطلاحاتی مثل لانگ گرفتن و شورت گرفتن و فیوچرز و … آشنایی ندارید ، به سمت معاملات آتی نرید اما شمایی که معاملات فیوچرز اشنایی دارید … زمانی را در نظر بگیرید که بازار و ارزش سبد سرمایه‌گذاری شما به‌میزان قابل‌توجهی سقوط کرده با استفاده از موقعیت‌های شورت (در جهت کاهش قیمت) می‌توانید در معاملات آتی خود سود کرده و ضررهاتونو جبران کنید .
البته معاملات فیوچرز انتخاب اهرم مسئله مهمیه و هرچه اهرم معاملاتی بیشتری داشته باشید، ریسک سرمایه‌گذاریتون هم بیشتر میشه پس لطفا دقت کافی رو داشته باشید .


5- هولدر باشید مگه هولدر بودن چشه


هر وقت بازار بی ثبات دیدین و نمیدونستین که باید چطور نوسان گیری کنید، تنها راهش اینه بشینید و از دور نظاره گر بازار باشید. هولد کردن دارایی های با ارزش تا حدودی میتونه توی جلوگیری از ضرر شما موثر باشه . فقط این رو بدونید اگر هر تصمیمی بگیرید ، نوسان جز جدایی ناپذیر بازارهای سرمایه گذاریه . ممکنه تنها در عرض یک روز ارزش سبد سرمایه‌گذاری شما ۱۰ درصد (یا بیشتر از آن) رشد یا سقوط کنه همچین چیزی در این بازار کاملاً عادی و طبیعیه.

خب به نظر من این موارد مهمترین راهکارهای جلوگیری از نوسانات شدید مالی بود . اما شاید موردی باشه که من ندونم… شما برای جلوگیری از ضرر کردن توی روزای پر نوسان چه راهی رو پیش میگیرید ؟

همچنین ببینید

اکس باکس اکسکوینو

اکس باکس اکسکوینو: یک جعبه پر از پاداش و جایزه

اکس باکس اکسکوینو،‌طرح جدیدی است که کاربران می‌توانند در آن، با استیکینگ مبلغ مشخص، روزانه …

بیمه غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین چیست؟

ضرب‌المثل معروف گذر پوست به دباغ‌خانه می‌افتد به‌خوبی در مورد شرکت‌های بیمه صدق می‌کند. چه …

امنیت بیت کوین

آیا بیت کوین امن است؟ امنیت بیت کوین چگونه تامین می‌شود؟

رمزارز بیت کوین در چند ماه گذشته، فراز و فرود شدید و بی‌سابقه‌ای را تجربه …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

یک دیدگاه

  1. بکارگیری حد ضرر

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.