اتریوم با پردازش یک میلیون تراکنش در ثانیه !

اتریوم درحال توسعه قابلیت‌ها

با وجود وضعیت قرمز و ناپایدار ارز­های دیجیتال، همچنین کریپتو­ها در پی گسترش پیشرفت خدمات خود و از بین بردن تردید‌ها هستند. اتریوم، سومین کریپتو بزرگ دنیا چند وقتی است رشد سرشاری را از لحاظ قابلیت­‌ها تجربه می­‌کند؛ اپلیکیشن­‌های غیرمتمرکز، روش‌­های جایگزین شیوه سنتی انتقال مبلغ، کاهش هزینه ترانسفر و … بخشی از این رویدادها است.

اما خبری که به تازگی بازار ارز­های دیجیتال را داغ‌­ترکرد، ویژگی پردازش بسیار بالا و بی­نظیر اتریوم است.
به زودی امکان پردازش 1 میلیون تراکنش در هر ثانیه دیگر یک رویا نخواهد بود.

راهکار‌های اتریوم برای افزایش سرعت

این توکن، با به­‌ کارگیری تسکی از شبکه رایدن (RDN) می­‌تواند مقیاس محاسباتی خود را افزایش دهد. وبلاگ شبکه رایدن با ارائه نسخه اولیه‌­ای در شبکه اصلی اتریوم با نام چشم قرمز (Red Eyes)  نوشت:

“از اعلام پروتکل ردآیز بسیار هیجان­‌زده هستیم. اکنون Red Eyes در مرحله تست آلفا قرار دارد؛ بسیار مهم است که نوشته حاوی نکات امنیتی را پیش از استفاده از این نرم­افزار را مطالعه کنید.”

این ریلیز به توسعه‌­دهندگان امکان می‌­دهد کانال­‌های پرداختی را ایجاد کرده، افزایش داده و مختوم کنند. هدف اصلی این ریلیز، آزمایش قرارداد­های هوشمند و پروتکل مبتنی بر هسته در شبکه اصلی اتریوم می‌­باشد.

استفاده از ساختاری مشابه شبکه لایتنینگ در اتریوم

ساختار شبکه­‌ای این طرح بسیار شبیه به شبکه لایتنینگ بوده و راه ‌حل­‌های مقیاسی را برای مباحث مقیاسی اتریوم ارائه می‌­کند.  بنابراین تا 1 میلیون تراکنش بر هر ثانیه امکان پردازش خواهند داشت. رویدادی که روحیه فعالیتی این رمزارز را بالا خواهد برد.

در ادامه قابلیت­‌های شگفت انگیز این پروتکل، به علت کاهش زمان تائیدیه‌­ها برای تراکنش­‌های زنجیره‌­ای، هزینه­‌ها نیز به شدت کاهش خواهد یافت.

این طرح در اوایل سال میلادی 2018 و به علت قرار گرفتن اتریوم در بالاترین سطح تراکنشی راه‌­اندازی شد. بی‌­شک مهم‌­ترین مسئله در تاکید به نیاز اتریوم به چنین پروتکلی، ادغام اتریوم با اپلیکیشن­‌های غیرمتمرکز (Dapps) می­‌باشد و نیاز به پردازش سریع تراکنش‌­ها به شدت احساس می‌­شد.

همانگونه که شبکه رعد (Lightning Networks) به مقیاس ­دهی­‌های پردازشی بیت­ کوین یاری رساند، اتریوم نیز در حال دریافت چنین ویژگی خواهد بود.

بدین ترتیب با توجه به اهمیت بالای اتریوم، پردازش میلیون‌­ها تراکنش بدون مشکل جدی و شبکه‌­ای رسپکتیو می­‌تواند مرهم و امیدبخشی باشد برای سرمایه­‌گذاران و فعالان این عرصه.

شما از اتریوم برای چه فعالیت­‌هایی استفاده می­‌کنید؟

منبع : ambcrypto

اکسکوینو  | خرید و فروش اتریوم و ارزهای دیجیتال مطرح

اکسکوینو پلتفرمیست برای  خرید و فروش اتریوم، پرفکت مانی، ووچر، بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و ریپل. بعلاوه با عضویت در آن علاوه بر امکان خرید و فروش  ارزهای دیجیتال به ریال  و امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، برای نگه داری ارزهایی چون بیت کوین، لایت کوین و بیت کوین کش نیز  کیف پول های امن و  اختصاصی خواهید داشت که علاوه بر محافظت همه جانبه  تیم فنی ما از اموال کریپتو کارنسی و اطلاعات  شما در سایت،  احتمال اعمال محدودیت در اثر تحریم نیز به صفر خواهد رسید .

تیم فنی اکسکوینو با ارائه نرم افزار اندروید خرید و فروش اتریوم، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مطرح، امکان دسترسی آسان‌تر به اطلاعات حساب بیت کوین خود و مشاهده قیمت روز خرید و فروش بیت کوین ارزهای دیجیتال شما را در هر لحظه فراهم نموده است.

درباره یاسر نظیفی

همچنین ببینید

ویتالیک بوترین

هشدار ویتالیک درباره بار اضافه شبکه اتریوم

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران شبکه اتریوم، به‌تازگی یک پست وبلاگ طولانی منتشر کرده و …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.