خرید و فروش بیت کوین

آیا برای خرید بیت کوین زود است؟

با توجه به اینکه تغییرات قیمت ارز دیجیتال بیت کوین این روزها در صدر اخبارهای مربوط به ارزهای دیجیتال قرار دارد و بنا به درخواست‌های بسیار زیاد کاربران عزیزمان، امروز هم با یک تحلیل تکنیکال دیگر از ارز دیجیتال بیت کوین همراه شما هستیم.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

در حال حاضر موقعیت مناسبی برای خرید و فروش در نمودار مربوط به قیمت بیت کوین به چشم نمی‌خورد، ولی وجود یک سطح مقاومت بسیار قوی را می‌توان در نمودار این ارز دیجیتال پیش بینی کرد. موقعیت این سطح مقاومت به صورت دقیق قابل پیش بینی  نیست اما نکته قابل توجه این است که احتمال وجود آن قطعا بالا خواهد بود و اگر قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت داشته باشید، با معامله درست در این بازه زمانی می‌توانید سرمایه خود را افزایش دهید.

کی بیت کوین بخریم؟

قسمت مستطیل سبز رنگ ترسیم شده در نمودار، می‌تواند به عنوان فرصت مناسب برای سرمایه گذاری طولانی مدت در نظر گرفته شود.  با هم به بررسی معیارهایی که این منطقه ( مستطیل سبز رنگ ) را تحت عنوان سطح مقاومت قرار داده‌اند می‌پردازیم.

  1. اگر قیمت این ارز دیجیتال در یک جهت مشخص حرکت کند ( که این حرکت در حال حاضر رو به بالا است )، به احتمال زیاد حرکت‌های بعدی در کانال‌های موازی جریان خواهند داشت. بدیهی است که خط روند در هر نمودار می‌تواند در محدوده وسیعی حرکت کند ولی در نمودار بالا، کانال بالای خط روند تشکیل شده را می‌توان به عنوان محدوده مقاومت در نظر گرفت. ( خط آبی کم رنگ )
  2. دو دنباله فیبوناجی در سطوح 9,754 و 10,033 دلار قرار دارند که می‌توانند به عنوان سطوح مقاومت در نظر گرفته شوند و زمان مناسبی برای سوددهی محسوب می‌شوند.
  3. این روند هم مانند هر روند دیگر شامل موج‌های مختلف با اندازه‌های متفاوت است. داخل کادر سبز رنگ دو موج یکسان در نقطه C قابل مشاهده است و از طرفی نقاط شروع خط آبی از تاریخ 25 ماه آپریل و خط نارنجی از تاریخ 17 می هم می‌توانند به عنوان معیار بازگشت در نظر گرفته شوند.
  4. رقم 10,000 دلار از لحاظ روان شناسی می‌تواند به عنوان سطح مقاومت قوی عمل کند. البته عدد 9,500 هم در این محدوده قرار دارد ولی در صورت تشکیل الگوی نمودار شمعی خرسی مناسب ، این رقم نقش مهمی در فرصت‌های فروش ایفا خواهد کرد.
  5. در تاریخ 5 می 2018 ( 15 اردیبهشت ) یک سطح مقاومت بسیار قوی در نمودار قیمت این ارز دیجیتال به وجود آمد که در حال حاضر هم بزرگترین معیار ما برای پیش بینی آینده قیمت بیت کوین محسوب می‌شود.
  6. بازگشت فیبوناجی در سال 2018، قیمت بیت کوین را از 19,891  دلار ( بالاترین مقدار ثبت شده تا حالا ) به سمت 3,128 دلار هدایت کرد. این اولین دامنه فیبوناجی از سال 2018 تا کنون است که با معیارهای بازگشتی کوتاه مدت همخوانی دارد.
  7. بنابراین مستطیل سبز رنگ را می‌توان به عنوان منطقه‌ای با سوددهی بالا در نظر داشت. اگر قیمت بیت کوین در این منطقه تثبیت شود و از قیمت مذکور فراتر نرود، ممکن است بسیاری از افراد موقعیت‌های فروش کوتاه مدت را ترجیح دهند و این موضوع در صورت وجود الگوی شمعی روزانه در منطقه سبز رنگ محقق خواهد شد.

منبع: tradingview

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.