تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم و ریپل

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین و اتریوم و ریپل

با تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال برتر همراه ما  باشید

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

پادشاه ارزهای دیجیتال طی دو روز گذشته بین میانگین متحرک 20 روزه (EMA) و خط حمایت افقی 7,413.46  دلار معامله می‌شد و در حال حاضر شاخص میانگین متحرک 20 روزه در مسیر صاف و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در محدوده 50 قرار دارد. این موارد می‌توانند منجر به تثبیت قیمت بیت کوین در آینده‌‍ای نزدیک شوند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

همان طور که در نمودار مشاهده می‌کنید امکان شکل گیری الگوی سر و شانه ( Head and shoulders) هم در این نمودار وجود دارد و به نظر می‌رسد که در حال حاضر، زوج بیت کوین/دلار در حال تشکیل شانه سمت راست در نمودار هستند که این الگو با یک افت قیمت بیت کوین و تشکیل گلوگاه یا neckline تکمیل می‌شود. انتظار می‌رود که این افت قیمت ارز دی تا محدوده 5,371.12  دلار هم پیش رود، البته شایان ذکر است که احتمال وجود الگوی سر و شانه با خط گردن شیب دار به سمت پایین  ضعیف است، از این رو دیدگاه ما کاملا منفی نیست ولی توصیه می‌کنیم با احتیاط قدم بردارید.

این الگو در صورت شکست قیمت 9,053.12 دلار تکمیل نخواهد شد و اگر گاوها موفق به حمایت از میانگین متحرک 20 روزه شوند، تجربه شکست قیمت در سطوح 9,053.12 و سپس 10000 دلار قابل پیش بینی خواهد بود.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم هم بین قیمت های 225.39 دلار در کمترین مقدار و 280 دلار در بیشترین مقدار خود متغیر است. میانگین متحرک 20 روزه در سطح صاف و شاخص قدرت نسبی هم بالای نقطه مرکزی قرار دارد که این موارد می‌توانند به عنوان نشانه‌های تثبیت قیمت در روزهای آینده  محسوب شوند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال اتریوم

افت قیمت 225.39 دلار و میانگین متحرک 50 روزه می‌تواند قیمت این ارز دیجیتال را به 167.20 دلار هم برساند ولی از سوی دیگر اگر گاوها قادر به حرکت این جفت در محدوده سطح مقاومت 280 دلار باشند، این ارز دیجیتال می‌تواند با افزایش قیمت به سمت 322.06 دلار حرکت کند و این قیمت می‌تواند به عنوان سطح مقاومت قوی در نظر گرفته شود.

همانطور که اکثر شما می‌دانید بهترین زمان برای انجام معامله، اقدام به خرید در محدوده سطح حمایت و فروش در سطح مقاومت است بنابراین تا زمان رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به 225.39 دلار در موقعیت‌های طولانی مدت (long positions) صبر می‌کنیم.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال ریپل

ارز دیجیتال ریپل در حال تشکیل یک مثلث متقارن در نمودار خود است، شکست سطح مقاومت 0.45 دلار می‌تواند قیمت هدف 0.57259 دلار را به همراه داشته باشد و در صورت شکست این قیمت، ارز دیجیتال ریپل رالی افزایش قیمت خود را به سمت 0.62 دلار آغاز خواهد کرد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال ریپل

از سمت دیگر اگر خرس‌ها بتوانند قیمت این ارز دیجیتال را به سطح حمایتی زیر این مثلث هدایت کنند رقم 0.26741 دلار، قیمت هدف خواهد بود و جفت اتریوم/دلار دارای سطوح حمایتی قوی در سطح 0.35660 و سپس 0.27795 دلار خواهد بود.

شاخص میانگین متحرک 20 روزه رو به رشد است و شاخص قدرت نسبی هم بالای 50 قرار دارد که تمام این موارد شرایط  بازار را مطابق میل گاوها پیش می‌برد. بنابراین معامله گران می‌توانند حد ضرر خود در موقعیت‌های طولانی را در سطح 0.35 دلار در نظر بگیرند.

نظر شما در مورد قیمت ارزهای دیجیتال چیست؟ آیا روند صعودی برای آن ها می بینید؟

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.