اخبار ارز دیجیتال

پیش‎بینی نوسان بعدی قیمت بیت کوین

نوسان قیمت بیت کوین

 

پیش‌‏بینی قیمت بیت کوین و دانستن قدم‏‌های بعدی این ارز در بازار ارزهای دیجیتال بسیار دشوار و غیر قابل انجام است. چرا که عوامل و فاکتورهای بسیاری در تغییرات قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار دخیل هستند و برای رسیدن به یک نتیجه‏‌ی مناسب در مورد آینده‏‌ی نزدیک بیت کوین، نیاز به آنالیز و تحلیل‌‏های تخصصی است که در اغلب موارد هم باز این تحلیل‏‌ها، به طور کامل قابل استناد نبوده و این بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند که با رفتارهای غیر قابل پیش‏‌بینی خود، کار تشخیص حرکت بعدی و نوسان قیمت را با دشواری زیادی رو به رو می‌‏کنند.

قیمت بیت کوین

در این بین قیمت حال حاضر بیت کوین در امروز یعنی 15 آگوست، برابر با 6 هزار و 370 دلار بوده و این در حالی است که در روز پیش قیمت بیتکوین در شرایط بسیار بدتری قرار داشت و در آستانه‏‌ی سقوط در پرت‌گاه پایین‌‏تر از 6 هزار دلار بود. دیروز پیش‏‌بینی کرده بودیم که قیمت بیتکوین در یک سناریوی مثبت تا 6 هزار و 200 دلار افزایش داشته باشد که این پیش‏‌بینی به طور کامل درست بوده و هم اکنون نیز قیمت این ارز در این محدوده، متغیر است. ولی در بازار ارزهای دیجیتال، روزی نیست که اتفاق و یا نوسانی غیر منتظره روی ندهد، لذا در شرایط فعلی بهتر است که خرید و فروش‌‏های خود در بازار ارز دیجیتال را با احتیاط بیش‏تری انجام دهید و خود را با نوسانات این بازار هم سو نمایید.

قیمت و نوسانات بعدی بیت کوین

ولی بر اساس شرایط فعلی بازار ارزهای دیجیتال، در مورد قیمت و نوسانات بعدی بیت کوین، چه پیش‏‌بینی‌‏هایی قابل انجام است؟ مثل همیشه، برای حرکت بعدی بیت کوین در بازار ارز دیجیتال ، دو نوع سناریو قابل پیش‌‏بینی می‏‌باشد که در ادامه به بررسی و آنالیز هر یک از دو حالت می‏‌پردازیم.

سناریوی مثبت نوسانات بیت کوین

اگر خوش‏‌بین باشیم و این انتظار را داشته باشیم که یک سناریوی خوب و مثبت دیگر، به مانند سناریوی اتفاق افتاده در دیروز، امروز نیز تکرار شود، باید گفت که پیش‏‌بینی می‌‏شود که در شرایط فعلی بیتکوین افزایش قیمت چندانی نداشته و در نهایت در بهترین شرایط ممکن در حدود 150 دلار افزایش قیمت داشته باشد و ارزش و قیمت فعلی خود را به 6 هزار 400 دلار و یا کم‏تر از آن افزایش دهد که در این سناریو، بیش‏تر احتمال می‌‏رود که قیمت بیت کوین به 6 هزار و 300 دلار برسد که بسیار محتمل‌‏تر از سایر حالت‌‏های ممکن می‌‏باشد.

سناریوی منفی نوسانات بیت کوین

حال اگر یک سناریو و شرایط بدی را برای قیمت و ارزش امروز بیتکوین در بازار ارز دیجیتال پیش‏‌بینی کنیم، باید گفت که انتظار کاهش قیمت زیادی برای ارزش بیتکوین پیش‏‌بینی نمی‌‏شود و احتمالاً در بدترین حالت ممکن، قیمت این ارز تا 6 هزار و 100 دلار و یا اندکی پایین‏‌تر از آن پایین بیاید. در کل این چنین برداشت می‏‌شود که در شرایط فعلی از ترس رسیدن قیمت بیت کوین به زیر 6 هزار دلار اندکی فاصله گرفته‌‏ایم و بازار ارز دیجیتال در یک وضعیت تعادل موقت به سر می‏‌برد و در این بین می‌‏توانیم با امید بیش‏تری به روزهای درخشان آینده‌‏ی بیت کوین در بازار ارز دیجیتال نگاه کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا