خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین

آشنایی با درگاه‌­های پرداخت؛ بیزنس شما به روش پرداخت ارز دیجیتال نیاز دارد؟

هر چه زمان بیشتر می­گذرد، افراد بیشتری نیز نسبت به اخبار ارز­های دیجیتال و خرید و فروش بیت کوین در سراسر جهان متمایل می­‌شوند. در همین راستا تاجران و فروشندگان بسیاری نیز از این سیستم­‌های نوین برای دریافت و پرداخت­‌های‌شان استفاده می‌­نمایند. در این نوشته از اکسکوینو به چند خدمت و سایت ارائه دهنده خدمات بیت کوین می‌­پردازیم.

آیا کسب و کار شما به بیت کوین نیاز دارد؟

استفاده از ارز­های دیجیتال مانند بیت کوین می‌­تواند از چند جهت در هر جای دنیا مفید باشد؛ دریافت مبالغ از طریق کارت­‌های اعتباری (یا درگاه­های واسط) بسیار پرهزینه هستند اما با بیت کوین کمتر از 1 درصد هزینه جابجایی نیاز خواهد بود، می‌­توانید به هر جایی از دنیا بدون محدودیت قانونی یا سیاسی، واریز وجه دریافت یا داشته باشیدو فارغ از همه این‌ها امکان دسترسی سریع به ارزهای دیجیتال مانند خرید و فروش آنی بیت کوین در بازار کریپتوکارنسی از مزیت‌های این روش پرداخت است.

از کجا شروع کنیم؟

پیش از هرچیز، صاحب یک کسب و کار می­‌بایست از نیاز به یک سیستم نوین و روش کارکرد آن، مطمئن و مطلع باشد. ضمنا باید ضمن افزوده شدن به روش­‌های پرداخت، از قراردادن متن آن در سایت آگاه باشد.

پس از پذیرش روش و قراردادن اطلاعیه در سایت و یا به صورت فیزیکی، تعیین قیمت محصولات و یکی از مهم­‌ترین اصول است. هنگامی که یک بیزینس اقدام به استفاده از روش خرید بیت کوین می­‌نماید، در سطح پیشرفت کنونی ارز­های دیجیتال، می‌­بایست قیمت ارز فیات و قیمت ­بیت کوین (یا سایر ارز­های دیجیتال)  را در کنار یکدیگر نمایش دهد تا خریدار با رضایت­‌مندی نسبت به پرداخت با ارز کریپتو دلخواه خود بپردازد، زیرا نوسان لحظه­‌ای ارز­های دیجیتال را نباید به فراموشی سپرد.

ضمنا با توجه به موقعیت جغرافیایی که کسب و کار قرار دارد، می­‌تواند مالیات­‌هایی نیز برای فروشنده در بر داشته باشد، بنابراین باید به قوانین ارز­های دیجیتال در ناحیه خود اشراف کامل داشت.

در گام آخر، پس از پرداخت، اگر مشتری تمایل به بازگشت مبالغ داشت، این کار به آسانی میسر بوده و پلتفرم­‌هایی به صورت تخصصی برای انجام آسان این کار طراحی شده‌­اند.

BitPay

بیت­ پی یکی از بزرگ­ترین روش­‌های پرداختی برای بیزنس­‌هاست که از بیت­ کوین، بیت­ کوین­ کش و برخی ار­ز­های دیگر پشتیبانی می­‌کند. سیستم آن سریع، آسان و پیشگیری کننده نوسان دائمی ارز­های دیجیتال می­‌باشد؛ زیرا پس از دریافت آن­ها را داخل سیستم تبدیل به ارز فیات می­‌نماید. این سامانه پرداخت در سال گذشته از پردازش 1 میلیارد دلار تراکنش پرده برداشت که به نوعی 5% از کل بازار جهانی را شامل می­‌شود.
یکی از مزیت­‌های این سیستم تنها نیاز به یک رایانامه (ایمیل) برای بازگرداندن وجوه هست. ارز­های فیات موجود در این سامانه دلار، یورو، پوند استرلینگ، یوان چین و پرداخت مستقیم بانکی می­‌باشد.

درگاه بیت پی

Coinbase Commerce

راهکار محبوب پرداخت دیگر، کوین­ بیس کامرس می­‌باشد و روشی آسان برای دریافت بیت کوین برای فروشندگان و تبدیل آنی آن به ارز فیات است. به علاوه رایگان بودن این سیستم آن را بین کاربران محبوب نموده است. همینطور با اسمی که از سایت بزرگ کوین ­بیس دریافت می­‌کند اعتماد بالایی را به خود جذب نموده است.

Gocoin

باید توجه داشت که دریافت پرداختی­‌ها به کریپتوکارنسی و سپس امکان فروش بیت کوین (یا ارز فیات) بسیار آسان­‌تر از راهکار­های سنتی دریافت و پرداخت است. گوکوین یکی از بزرگ­ترین خدمات پرداخت کریپتو بوده و تعداد بالایی از ارز­های دیجیتال را پشتیبانی می­‌کند. امکان یکپارچگی با پلاگین­‌ها (برای نصب بهتر بر روی سایت­‌ها) و سیستم بازپرداخت صفر درصدی هزینه­‌ای، آن را بسیار محبوب ساخته است.

Btcpay

پردازنده متن ­باز پرداخت بی­ تی ­سی ­پی به طور ویژه‌­ای برای فروشندگان و تجار خبره طراحی شده و کاربردی خواهد بود. این پردازنده یک نسخه غیرمتمرکز از بیت ­پی (dapps) می‌­باشد که امکان انطباق آسان این سایت با بیت­ پی یا موتور پرداختی اختصاصی فروشنده در سایت شخصی‌اش، میسر است. اگر شما تمایل به استفاده از چندین ارز دیجیتال برای پرداخت دارید و می­‌خواهید اشراف کامل بر همه آن­‌ها داشته باشید، بی ­تی ­سی ­پی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بی تی سی پی

ضمنا تمامی پرداختی­‌ها مستقیما به کیف پول شما انتقال پیدا خواهد کرد که امنیت و حریم خصوصی شما را افزایش خواهد داد.

آیا راهکار­های نوین پرداختی با امکان خرید و فروش بیت کوین دیگری نیز می‌­شناسید؟ برای آخرین آموزش­‌ها و اخبار ارزهای دیجیتال با اکسکوینو همراه باشید.

 

منبع: Bitcoin

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.