دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
بی‌بی دوج کوین

اپیزود 228 – خبر خوب برای طرفدارای بی‌بی دوج کوین

🐶 ارز دیجیتال پر طرفدار بی‌بی دوج کوین به اکسکوینو مارکت اضافه شد و به جمع ارزهای پشتیبانی شده توسط اکسکوینو پیوست!

از امروز می‌تونید این رمز ارز محبوب رو در اکسکوینو مارکت معامله کنید. برای آشنایی بیشتر با این ارز محبوب و پر طرفدار با این پادکست همراه باشید

این پادکست رو از دست ندید !

ارز دیجیتال پر طرفدار بی‌بی دوج کوین به اکسکوینو مارکت اضافه شد و به جمع ارزهای پشتیبانی شده توسط اکسکوینو پیوست!

شما اکسکوینویی‌ها می‌تونید از امروز این رمز ارز محبوب رو در اکسکوینو مارکت معامله کنید. اما شاید از خودتون پرسیده باشید که چرا این میم‌کوین اینقدر پر طرفداره!

با پادکست امروز ما همراه باشید تا بطور کامل با بی‌بی‌دوج‌کوین آشنا بشید.

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر سه‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماهتون بخیر باشه. من ساحل اختری هستم و امروز با یک پادکست ویژه در خدمت شمام. در نظر داشته باشین که این پادکست یک سیگنال خرید یا پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و هدف از نگارش این مطلب آشنایی شما با ارز بی‌بی دوجه. لطفا تا پایان این پادکست با ما همراه باشید تا دلیل محبوبیت و آینده بی‌بی دوج رو باهم بررسی کنیم.

بی‌بی دوج کوین در ژوئن ۲۰۲۱ بر روی شبکه بایننس اسمارت چین یا همون bsc راه اندازی و عرضه شد. بی‌بی دوج تنها توکنیه که برای کمک به سگ‌های خیابونی و بی‌خانمان ایجاد شده و این بزرگ‌ترین تفاوت این توکن با میم‌کوین‌های دیگه است.

همونطور که می‌دونید، خیلی از توکن‌ها و میم کوین‌ها بطور اتفاقی سر زبون‌ها میافتن و رشدهای نجومی می‌کنن. بعد از یک مدت کوتاه هم عمرشون تموم میشه و به دست فراموشی سپرده می‌شن.

اما بی‌بی دوج تفاوت‌های بزرگی با این دسته کوین‌ها داره. اولین تفاوتش اینه که حامی حیوانات بی‌خانمانه و افرادی که بخوان به حیوون‌های بی سرپناه کمک کنن، می‌تونن بواسطه خرید این توکن این کار رو انجام بدن. این کار توسط موسسه خیریه پوز وید ا کوز

(Paws With a Cause) که حامی سگ‌های بی‌خانمانه انجام میشه.

می‌شه گفت که دومین تفاوت و مزیت بی‌بی‌دوج کوین اینه که قراره از این توکن برای ساخت ان اف تی و حتی حوزه‌ی گیم و بازی‌های کامپیوتری هم استفاده بشه، که خیلی میتونه جذاب باشه!

سومین تفاوت، نزدیک بودن جامعه طرفدارای این ارز به دوج کوینه. خیلی ها بی‌بی دوج رو به واسطه دوج کوین می‌شناسن و فکر می‌کنن که ارتباط تنگاتنگی بین اکوسیستم این دو ارز وجود داره.

و اما چهارمین تفاوت بزرگ بی‌بی دوج با سایر میم کوین‌ها، حمایت ایلان ماسک از این کوینه. زمانی که در جولای ۲۰۲۱ ایلان ماسک شروع به شیلینگ کردن بی‌بی دوج می‌کنه و توی یک توییت، یک شعر کودکانه درباره بی‌بی دوج توییت می‌کنه و به واسطه این توییت، بی‌بی دوج ۹۸ درصد رشد قیمتی رو کمتر از یک روز تجربه می‌کنه!

شیلینگ کردن یک اصطلاح توی حوزه کریپتوئه. زمانی که یک فرد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی به یک رمز ارز خاصی به طور ضمنی و غیر مستقیم اشاره می‌کنه و بدون تبلیغ مستقیم قصد پامپ کردن اون ارز رو داره.

می‌شه گفت که بی‌بی‌دوج بعد از این توییت ایلان ماسک بیشتر شناخته و شد و محبوبیت پیدا کرد. چرا که کاربرای این حوزه خوب توی خاطرشون مونده که حمایت ایلان ماسک از دوج کوین اون زمان چه سود خوبی نسیب اونا کرد.

البته این رو هم باید در نظر بگیرید که دوج کوین و بی‌بی‌دوج هیچ ارتباط فنی با هم ندارن. از همه مهم‌تر این که دوج کوین بلاک‌چین اختصاصی خودش رو داره، اما بی‌بی‌دوج روی شبکه هوشمند بایننس ایجاد شده.

تعداد توکن‌های بی‌بی‌دوج ۴۲۰ کوادریلیونه، یعنی ۴۲۰ ضربدر ده به توان ۱۵. یک کوادریلیون یا همون بیلیارد، یه یک با ۱۵ تا صفره. برای قیاس بهتر، باید این رو هم بدونید که تعداد توکن‌های قابل تولید و عرضه دوج کوین و اتریوم بی نهایته. این در شرایطیه که بیت‌کوین به ۲۱ میلیون کوین محدوده و سولانا ۵۰۸ میلیون توکن و کاردانو ۴۵ میلیارد توکن قابل عرضه دارن.

از اونجایی که اختلاف نظر زیادی نسبت به بی‌بی‌دوج توی جامعه ارزهای دیجیتال وجود داره، به نظر شما اهداف قیمتی بی‌بی‌دوج چه عددهایی هستن؟ آیا میتونه روزی به یک دلار برسه؟ حتما نظراتتون رو در این باره برای ما کامنت بذارید تا ببینیم که طرفداراش بیشترن یا مخالفاش! با رادیو اکسکوینو همراه باشید!

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.