زمین‌های متاورسی شیبا

اپیزود 233 – چجوری زمین‌های متاورسی شیبا رو بخریم؟ / ویدیو

طبق اعلان بلاگ شیبا قراره این آخر همین هفته میلادی زمین‌های متاورسی شیبا به فروش برسه … تو این قسمت از رادیو اکسکوینو به صورت اجمالی مراحل خرید این زمینا رو بررسی میکنیم و میفهمیم قیمت زمینا چجوری تعیین شده طرفدارای شیبا این قسمت رو اصلا از دست ندید .

این ویدیو جنجالی و هیجان انگیز رو از دست ندید:

چند وقتیه که خبر زمین‌های متاورسی شیبا کلا طرفدارای متاورس و اکوسیستم شیبا اینو رو تحت تاثیر قرار داده

از اونجایی اخر این هفته میلادی قراره فروش زمینای اولیه شروع بشه ، توی این قسمت از رادیو اکسکوینو تصمیم گرفتیم یه نگاهی به این بستر بندازیم و نحوه خریدشو توضیح بدیم.

به طور کلی اکوسیستم شیبا قراره ترکیبی از پروژه متاورسیش و سه توکن شیب، لیش و بون به عنوان قلب تپنده این دنیا باشه .طبق گفته تیم پروژه قراره یه محیط خیلی جدید و خلاقانه در اختیار کاربرا قرار بگیره.

برای آشنایی بیشتر با این پروژه هیجان انگیز با ادامه این ویدیو همراه باشید …. اما قبل از ادامه بهتون یادآوری می کنم که این ویدیو خیلی مهمه پس قبل از هر کاری این ویدیو رو سیو کنید و برای دوستای کریپتوییتون بفرستید.

این ویدیو رو توی کانال آپاراتمون هم میتونید ببینید

اکسکوینویی ها سلام وقتتون بخیر . من ساحل اختری هستم و افتخار این رو دارم که در یکی دیپه از اپیزودهای پنجشنبه های متاورسی با رادیو اکسکوینو در خدمت شما باشم . امروز قراره بررسی کنیم که چجوری زمین‌های متاورسی شیبا رو بخریم؟ البته مثل روال قبلمون که توی رادیو اکسکوینو داشتیم لازم به ذکره که این ویدیو یه سیگنال خرید نیست و شما دوستان عزیزم باید قبل از هر اقدامی نسبت به خرید و فروش و معامله اول خوب مطالعه و تحقیق کنید و بعد اقدام به سرمایه گذاری کنید.

بعد ازینکه شیبا ورودش به متاورس رو اعلام کرد سایتای زیادی با اسمای شیباورس یا شیبالند راه افتاده ولی حواستون باشه سایت اصلی shib.io هست.

طبق اطلاعت این سایت فروش در ۳ مرحله انجام میشه که در ادامه به اختصار توضیح میدیم

۱) رویداد مناقصه به مدت 72 ساعت

در این رویداد برای دسترسی به اولین فضاهای شیبا د متاورس SHIB: The Metaverse کاربرا در سه روز، در یک مناقصه ، با همدیگه رقابت میکنن. اگه کاربری توی این مناقصه‌ها برنده بشه به عناون اولین دسته از کاربرا به زمین متاورسی شیبا خودش دسترسی پیدا میکنه.

برای شرکت در این رویداد حتما باید در سایت Shib.io توکن لیش یا شیبوشیس رو قفل کرده باشید و یادتون باشه زمین‌ها رو فقط با اتریوم میشه خرید و نه چیز دیگه‌ای!

۲) رویداد هولدرها به مدت ۷ روز

در ادامه هم برای کسایی که نتونستن وارد مناقصه بشن یا این فرصت رو از دست دادن یه رویداد دیگه در نظر گرفته شده. این رویداد مختص هولدرهای لیش و شیبوشیس هستش.

تو این مرحله هولدرها میتونن بدون شرکت در مناقصه یا یه قیمت ثابت زمینای متاورسی شیبا رو بخرن. این رویداد ۷ روز ادامه داره و دقیقا بعد از تموم شدن مناقصه شروع میشه.

۳) فروش عمومی

بعد ازینکه هر دو رویداد مناقصه و هولدرها تموم شد مرحله اول فروش عمومی زمین‌ها آغاز میشه. این مرحله آخرین فرصته تا کاربرا از خرید زمینشون مطمئن بشن.

در این مرحله کاربرا میتونن زمین‌های باقیمونده رو بدون هیچ گونه محدودیت یا شرط خاصی بخرند. برای خرید زمین در این مرحله شما فقط به اتریوم به اندازه قیمت زمین نیاز دارید.

به طور کلی این شهر قراره 595/100  قطعه زمین داشته باشه. تو مرحله اول36/531 زمین از اول هفته دیگه تو این مراحل به فروش میرسه و32/124 زمین دیگه در گام بعدی در دسترس قرار میگیره.

در نقشه اصلی این شهر از چهار منطقه و چهار دسته تشکیل شده. مناطق عبارتند از منطقه رشد، منطقه دفاعی، منطقه فناوری، و منطقه ارزها.

کل زمین‌ها هم در چهار دسته سیلور، گل، پلاتینیوم و دایاموند تشکیل شده که به ترتیب قیمت زمین توش برابر با ۰.۲، ۰.۳، ۰.۵ و یک اتریومه

اگه براتون سواله چجوری میشه یه زمین شیبا رو به اصطلاح مینت کرد فقط کافیه که بعد از مناقصه نقشه رو باز کنید و روی کادری که زمین‌های تحت مالکیتتون رو نشون میده کلیک کنید تا بتونید اونا رو به اصطلاح ضرب کنید.

ویژگی جالب این قسمت اینه که شما می‌تونید همه همه زمین‌ها رو با هم ضرب کنید تا لازم نباشه چند بار گس فی پرداخت کنید.

راستی برای ذخیره سازی زمینتون و شرکت در مناقصه هم شما به یه کیف پول متاماسک نیاز دارید و چیز دیگه‌ای برای خرید این زمینا لازم نیست.

خبببب خب به پابان این ویدیو خاص و آموزشیمون رسیدیم امیدوارم که آموزش های لازم رو از این ویدیو دیده باشید . اگر سوال داشتید زیر همین پست کامنت بذارید تا کارشناسانمون جواب شما عزیزان رو بدن . ممنونم که تا پایان همراه ما بودید. با رادیو اکسکوینو همراه باشید .

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.