خرید ارز در بازار ارز دیجیتال

بهترین زمان برای خرید یک ارز در بازار ارز دیجیتال چه‌زمانی می‏‌باشد؟

تغییر و تحولات بازار ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال از زمان پیدایش خود دچار تغییر و تحولات بسیاری شده‌‏است، به طوری که در ابتدای دوران فعالیت این بازار تنها چند ارز دیجیتال در آن حضور داشته و رغبت چندانی برای فعالیت در این عرصه از اقتصاد نمی‌‏شد ولی بتدریج و با گذر زمان، علاقه‏‌ی افراد و سرمایه‌‏گذاران به این بازار افزایش یافته و شاهد رونق این بازار شدیم.

در حال حاضر افراد زیادی در بازار ارز دیجیتال فعالیت داشته و همه روزه خرید و فروش‌‏های بسیاری در این بازار در سراسر جهان شکل می‌‏گیرد و در پی این معاملات، برخی از افراد به سودهای بالایی رسیده و برخی نیز در سرمایه‌‏ی خود اندکی بهبودی داده و یا در حالت ثابت نگه می‏‌دارند و گروهی هم در بدترین وضعیت، دارائی خود را از دست می‌‏دهند. ولی در حقیقت، چه استراتژی‏‌هایی را باید در نظر داشت تا بتوان در معاملات صورت گرفته در این بازار موفق بود و به سود مناسبی دست یافت.

شاید باور نکنید ولی در حال حاضر افراد زیادی در سراسر دنیا هستند که چرخ زندگی خود را با سود و پول حاصل از درآمد بازار بورس می‌‏چرخانند و به زندگی خود ادامه می‌‏دهند این کار در شرایطی صورت می‏‌گیرد که مبادلات صورت گرفته در این بازار، همواره با ریسک و مخاطرات مخصوص به خود همراه بوده و هر لحظه ممکن است که فرد با شکست رو به رو شود ولی در عین حال با رعایت برخی از اصول اولیه سرمایه‌‏گذاری و تجارت، افراد و علاقه‌‏مندان به تجارت در بازارهای جهانی و بخصوص بازار ارز دیجیتال ، می‌‏توانند به موفقیت برسند.

یک استراتژی‌‏ طلائی سرمایه‏‌گذاری در بازار ارز دیجیتال

یکی از استراتژی‌‏های طلائی سرمایه‏‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال ، این است که قبل از سرمایه‌‏گذاری و یا خرید یک ارز دیجیتال مخصوص، نسبت به سابقه‌‏ی عملکرد چند روزه یا چند ساعته‌‏ی آن نگاه کامل بیندازیم. این کار باعث می‌‏شود تا در مورد قیمت واقعی این ارز اطلاعاتی را بدست آوریم. به عنوان مثال ممکن است قیمت ارزی در دو سه روز پیش به مقدار 0.06 دلار باشد ولی امروز قیمت این ارز به 0.09 دلار افزایش داشته است، این افزایش قیمت هر چند در ظاهر خوشحال کننده بوده و این امید را می‏‌دهد که در آینده‌‏ی نزدیک نیز شاهد افزایش قیمت آن ارز باشیم، ولی در اصل یک شرایط و وضعیت گمراه کننده‏‌ای را برای کاربر به وجود آورده است.

چرا که به اصطلاح می‌‏توان گفت که این ارز در یک شرایط افزایش قیمت یا همان ” pump ” قرار داشته و خرید این ارز در این شرایط یک ریسک بزرگ به شمار می‌‏رود. زیرا در اکثر مواقعی که در چنین شرایطی هستیم، پس از گذشت چند ساعت یا چند روز از خرید ارز، قیمت سهام ارز به شرایط قبلی خود یعنی نزدیکی‌‏های 0.06 دلار برگشته و باعث خسران و از دست رفتن سرمایه‌‏ی فرد سرمایه‌‏گذار خواهد شد. لذا همواره باید از وضعیت pump دوری و اجتناب کرده و اقدام به خرید ارز دیجیتال نکنید.

بهترین زمان برای خرید یک ارز

در شرایطی دیگر نیز، بعد از آنالیز وضعیت قیمت ارز و مشاهده‏‌ی نوسانات آن در روزهای اخیر، اگر قیمت ارز به شدت کاهش داشته باشد، در واقع می‌‏توان گفت که بهترین شرایط خرید آن ارز فرارسیده است و اگر ارز را در آن زمان خرید کنید، به احتمال زیاد در نهایت سرمایه‌‏گذاری با موفقیت مواجه خواهید شد و قیمت آن ارز بعد از مدتی افزایش خواهد داشت و احتمال شکست در آن استراتژی، بسیار پایین می‌‏باشد. پس همواره مسیر حرکت یک ارز در بازار ارز دیجیتال را دنبال کرده و در بهترین شرایط که قیمت ارز به کمترین مقدار معمول خود رسیده باشد، نسبت به خرید آن ارز دیجیتال اقدام نمایید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.