5 ارز جدید اکسکوینو

5 توکن محبوب اتریومی به اکسکوینو اضافه شدند

پلتفرم معاملاتی اکسکوینو در راستای ایجاد فضای کاربردی و متنوع برای معاملات رمزارز، 5 توکن پرطرفدار اتریومی را به پلتفرم خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند به ارزهای بیشتری دسترسی داشته باشند.

به گزارش اکسکوینو، تلاش اکسکوینو همواره این بوده تا ضمن حفظ امنیت دارایی کاربران، گزینه‌های معاملاتی و ارزهای متنوعی را به افراد ارائه دهد. در همین راستا، اکسکوینو به‌تازگی 5 توکن ساخته‌شده روی شبکه اتریوم که از محبوبیت بالایی هم برخوردار هستند را اضافه کرده است.

5 توکن جدید و محبوبی که به اکسکوینو اضافه شده‌اند عبارت‌اند از:

  • کوانت QNT
  • لوپرینگ LRC
  • کوکوین KCS
  • سلسیوس CEL
  • ولاس VLX

در این مطلب، تلاش می‌کنیم با ارائه یک معرفی مختصر و مفید، شما را بیشتر با این 5 توکن آشنا کنیم.

کوانت QNT

کوانت در سال 2018 و با هدف اتصال بین بلاک‌چین‌ها در مقیاس گسترده راه‌اندازی شد، بدون اینکه قابلیت تعامل آن‌ها با یکدیگر و بهره‌وری را کاهش دهد. کوانت در واقع اولین پروژه‌ای بود که با هدف حل مشکل تعامل بلاک‌چین ساخته و راه‌اندازی شد.

در حقیقت، کوانت هدف دارد تا به عنوان یک پل بین بلاک‌چین‌های با کاربردهای متنوع عمل کند و بهره‌وری آن‌ها ارتقا دهد. کوانت باور دارد برای ایجاد یک اکوسیستم در فضای بلاک‌چین، باید تعامل‌پذیری آن‌ها را افزایش داد.

لوپرینگ LRC

LRC توکن ساخته‌شده در شبکه اتریوم و البته ارز اختصاصی شبکه لوپرینگ است. لوپرینگ یک پروتکل برای ساخت صرافی‌‌های رمزارز غیر متمرکز است. در حال حاضر بیشترین حجم معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی‌های متمرکزی انجام می‌شوند که تحت کنترل شرکت‌های خصوصی قرار دارند. این صرافی‌ها مثل یک سازمان مالی متمرکز هستند. حالا صرافی‌های غیر متمرکز قصد دارند تا تمرکز در نگهداری و کنترل دارایی افراد را از بین ببرند.

لوپرینگ قصد دارد برای حفظ سرعت معاملات از سیستم انجام سفارشات در صرافی‌های متمرکز استفاده کند، اما تراکنش‌ها در بلاک‌چین انجام شوند و داده آن‌ها در اختیار تیم یا شرکت خاصی نباشد.

کوکوین KCS

KCS توکن اختصاصی صرافی کوکوین KuCoin محسوب می‌شود که در سال 2017 راه‌اندازی شد. این توکن به کاربران امکان می‌دهد تا جوایز و پاداش‌های این پلتفرم را به دست آورند. KCS یک توکن اتریومی با استاندارد ERC-20 است که بیشتر کیف پول‌های اتریوم از آن پشتیبانی می‌کنند.

به زودی قرار است پلتفرم معاملات غیر متمرکز صرافی کوکوین هم راه‌اندازی شود. در این صورت، توکن KCS به‌عنوان یک توکن برای مشارکت کاربران در برنامه‌های آینده و پرداخت هزینه‌ها استفاده می‌شود.

سلسیوس CEL

سلسیوس یک پلتفرم بانکی و مالی همه‌جانبه برای کاربران حوزه رمزارزهاست. این پلتفرم که در ژوئن 2018 راه‌اندازی شد، برای سپرده‌گذاری توکن‌ها پاداش ارائه می‌‌دهد و همچنین امکان اعطای وام را فراهم می‌کند. کاربرانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، می‌توانند سودهای جذابی کسب کنند.

توکن اختصاصی سلسیوس با نماد CEL کاربردهای متنوعی در این پلتفرم دارد که می‌توان به پرداخت سود کاربران اشاره کرد.

ولاس VLX

ولاس اولین و سریع‌ترین بلاک‌چین با مکانیسم هوش مصنوعی است که امکان ساخت و راه‌اندازی اپلیکیشن‌های غیر متمرکز  (DApps) و قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند. به‌علاوه، ولاس مقیاس‌پذیری (افزایش سرعت و توان پردازش) لازم برای تراکنش‌ها را ایجاد می‌کند. ولاس ساخته شده تا مشکلات سنتی بلاک‌چین‌ها مثل سرعت و مقیاس‌پذیری پایین را حل کند.

ارز ولاس از بلاک‌چینی استفاده می‌‌کند که بر اساس هوش مصنوعی می‌تواند امکان تراکنش‌های سریع را فراهم و همزمان امنیت بالایی را تامین کند. کیف پول این ارز نیز از مکانیسم جدیدی برخوردار است و امکان ساخت یک حساب مشترک هم وجود دارد.

5 ارز اضافه شده به اکسکوینو را می‌توانید از همین حالا در کمترین زمان و با حداقل کارمزد معامله کنید.

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.