سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
ارزهای دیجیتال

آرام آرام در بازار ارزهای دیجیتال به سود برسید.

ارزهای دیجیتال

انواع استراتژی‏‌های موجود در بازار

در چند سال اخیر، بازار ارزهای دیجیتال به مکانی جذاب برای سرمایه‏‌گذاران تبدیل شده است. به طوری که همه روزه افراد زیادی در راستای بدست آوردن درآمد وارد این محیط می‌‏شوند. در این بین برخی قادر هستند که در مدت زمان کوتاهی به سودهای بالایی دست یابند. برخی نیز در شرایط کاملاً بر عکس در مدت زمان کوتاهی بیش‏تر سرمایه‏‌ی خود را از دست می‏دهند. حال در این میان، گروهی نیز هستند که علاقه‏ دارند راه خود را در بازار ارزهای دیجیتال با قدم‏‌های آهسته ولی در عین حال محکمی طی نمایند.

تأثیر صبر و حوصله بر موفقیت یک سرمایه‏‌گذار

به نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، افرادی که با صبر مشغول فعالیت در بازار هستند، با درصد احتمال بالایی شانس رسیدن به موفقیت را خواهند داشت. در واقع به عقیده‏‌ی بسیاری از صاحب‏‌نظران باید در بازار با صبر و حوصله عمل نموده و به آرامی و با گام‌‏های محکم حرکت نمود. بدین معنا که مطمئن‌‏ترین راه رسیدن به موفقیت در بازار، استراتژی سرمایه‏‌گذاری کنترل شده می‏‌باشد.

استراتژی سرمایه‏ گذاری کنترل شده

حال به بررسی و آنالیز استراتژی سرما‌یه گذاری کنترل شده و نحوه‌‏ی انجام آن می‏‌پردازیم. در رابطه با استراتژی کنترل شده، باید گفت که این استراتژی به عنوان یکی از محبوب‌‏ترین حرکت‌‏های موجود در بازار شناخته می‌‏شود. به عقیده کارشناسان بازار، این روش از فعالیت در بازار، مخصوص آن دسته از افرادی است که سرمایه‌‏ی چندان زیادی برای شروع فعالیت در بازار ندارند. ولی در عین حال قصد دارند که بتوانند به موفقیت‌‏های بزرگی در بازار برسند.

در واقع فرد سرمایه‏‌گذار، هم سرمایه‌‏ی زیادی ندارد و هم این که قصد دارد از بین نوسانات پر شیب و آنی بازار ارزهای دیجیتال با موفقیت بتواند به سودهای مناسبی دست یابد. در نگاه اول این تصور به دست می‏‌آید که شکل‌‏گیری چنین شرایطی سخت باشد. ولی باید گفت که استراتژی کنترل شده به راحتی می‌‏تواند افراد را به سودهای زیادی در بازار برساند.

چگونگی انجام استراتژی کنترل شده

در اجرای این استراتژی، داشتن اطلاعات کامل و بروز در مورد ارزهای دیجیتال مختلف می‌‏تواند تعیین کننده باشد. به طوری که به عنوان یک سرمایه‌‏گذار باید از آخرین تغییر و تحولات مربوط به ارزهای دیجیتال مختلف، با خبر باشید. این موضوع از این منظر اهمیت دارد که فرد از طریق آشنایی نسبت به نوسانات اخیر ارزها، می‌‏تواند به سودهای مناسبی دست یابد. چرا که ممکن است در یک نوسان شدید صورت گرفته، فرصتی برای کسب درآمد فرد سرمایه‌‏گذار باشد.

در واقع فرد سرمایه‏‌گذار هم باید از بیش‏تر این نوسانات بلافاصله آگاه گردد. هم این که با انتخاب زمان و مقادیر مناسبی از خرید و فروش، شرایط را برای کسب درآمد فراهم نماید. در این بین برای این که فرد بتواند بلافاصله از تغییرات قیمتی صورت گرفته، آگاه شود. می‌‏تواند از ابزارهای هشدار قیمت استفاده نماید. از جمله‌‏ی این ابزارها، می‌‏توان به Bianci اشاره نمود. به طوری که این ابزار قادر است که نوسانات صورت گرفته در چارت‏‌های قیمتی ارزهای دیجیتال را بلافاصله به اطلاع سرمایه‌‏گذار برساند.

بعد از سرمایه گذاری چه می شود؟

در عین حال بعد از این که سرمایه‌‏گذار توانست در مورد یک ارز دیجیتال مشخص، تصمیم به سرمایه گذاری نماید. نوبت به این موضوع می‏‌رسد که چه مقدار از سرمایه‌‏ی خود را برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر صرف نماید. در استراتژی کنترل شده، به سرمایه‏‌گذاران توصیه می‌‏شود که همواره مقادیر کمی از سرمایه را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف در نظر بگیرند.

در واقع برای هر ارز دیجیتال دیگر حجم بالای سرمایه‌‏ی موجود را خرج نکنند. بیش‏تر توصیه می‌‏شود که کمتر از 20 درصد سرمایه را برای خرید ارزهای دیجیتال مختلف در نظر داشته باشند. به طوری که با شکست در یک خرید و فروش، از طریق کسب درآمد در خرید دیگر، با احتمال زیادی به سود مناسبی خواهند رسید.

در نهایت باید گفت که یکی از رازهای کسب موفقیت در استراتژی کنترل شده، این است که این استراتژی به تعداد دفعات زیاد و در بازه‏‌های زمانی نزدیک به هم انجام شود. چرا که از این طریق افراد سرمایه‌‏گذار قادر به کسب سودهای کوچک ولی ادامه‌‏داری خواهند بود که در نهایت منجربه کسب موفقیت‏‌های بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

منبع

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.