اخبار ارز دیجیتال

افزایش سرمایه گذاری صرافی ارز دیجیتال در آمریکا

افزایش سرمایه‎گذاری صرافی‎های ارز دیجیتال در منطقه آمریکا

صرافی ارز دیجیتال و توسعه بازار ارزهای دیجیتال

در سال‏های اخیر، عوامل و فاکتورهای بسیاری بودند که در گسترش و توسعه ‏ی بازار ارزهای دیجیتال نقشی اساسی و تعیین کننده داشتند. در این بین، بی‏ تردید نمی‌‏توان از ارزش و اهمیت وجود و فعالیت صرافی‌ ‏های ارزهای دیجیتال آنلاین گذشت. در حال حاضر در سراسر دنیا و در کشورهای مختلف، صرافی‏ های ارز دیجیتال آنلاین بسیاری وجود دارند که خدمات و امکاناتی را در راستای استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال در اختیار علاقه‏ مندان و سرمایه‏ گذاران این بازار قرار می‌‏دهند. حال علاوه بر این که صرافی‏‌های ارز دیجیتال، خدماتی را در اختیار سرمایه ‏گذاران قرار می‌‏دهند و در واقع محیطی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم می‎نمایند در عین حال، این صرافی‏ ها نقش بسیار ویژه‏‌ای را در گسترش و توسعه‌‏ی هر چه بیش‏تر ارزهای دیجیتال و بازار آن دارند.

چرا که در نظر داشته باشید، اگر در جایی صرافی ارز دیجیتالی وجود نداشته باشد و یا این که افراد هیچ گونه دسترسی‌‏ای به یک صرافی ارز دیجیتال در راستای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود نداشته باشند، در این صورت چه انتظاری می‏رود که شاهد گسترش و توسعه‏‌ی بازار ارزهای دیجیتال در این منطقه باشیم. لذا صرافی‏‌ های آنلاین ارزهای دیجیتال، دارای نقشی اساسی در توسعه‌‏ی بازار ارزهای دیجیتال دارند و برای شکل ‏گیری آینده ‏ی بهتری برای ارزهای دیجیتال، همواره باید به این پلتفرم‏ ها، با نگاه مثبت ‏تر و ویژه ‏تری توجه نمود.

توجه سرمایه گذاران به صرافی های ارز دیجیتال

در این راستا، در سراسر دنیا، فعالیت‏ های ویژه ‏ای برای توسعه و استفاده‏ ی هر چه بیش‏تر از این پلتفرم‏ ها صورت می‏‌گیرد. در پشت چنین پروژه ‏هایی اغلب شرکت‏ های بزرگ قرار دارند که با سرمایه گذاری‏ های صورت گرفته، در پی ایجاد و تأسیس صرافی‏ های ارز دیجیتال جدید می ‏باشند. چرا که کار فعالیت در صرافی ارز دیجیتال در حال حاضر، به عنوان یکی از پر سودترین فعالیت‏‌ها در دنیای تجارت مطرح می‌‏باشد. زیرا در کنار این که خرید و فروش ارزهای دیجیتال کار پر سودی می‏‌باشد، میزبانی از چنین فعالیت‏ هایی نیز، به همان نسبت دارای ارزش مالی و اقتصادی بوده و باعث بدست آوردن سود قابل توجهی برای سرمایه‏ گذارن خواهد شد.

البته در گسترش و توسعه ‏ی یک صرافی جدید، ممکن است این صرافی جدید، به عنوان شعبه‏ ی کاری جدید یک صرافی قدرتمند دیگر در یک منطقه ‏ی جدید مطرح باشد. در واقع بدین شکل که یک صرافی قدرتمند وجود دارد و در راستای گسترش فعالیت‏ های خود، قصد ایجاد شعبه ‏ای جدید را در یک منطقه ‏ی دیگر دارد تا هم بتواند فعالیت‏ ها و زیر ساخت خود را گسترش دهد و هم  این که بتواند بازارهای کاری جدیدی را در اختیار خودداشته باشد.

Bittrex و شعبه جدید در امریکای جنوبی

حال اخیراً در مورد این موضوع، شاهد افتتاح شعبه‌ ‏ی جدیدی از یک صرافی مطرح در دنیا، یعنی صرافی ” Bittrex ” هستیم که قصد دارد حوزه‎ی فعالیت نوینی را در یک منطقه‏‌ی جدید شروع نماید. بدین ترتیب که بر اساس خبر منتشر شده، این صرافی در پی افتتاح شعبه ‏ی جدید خود در منطقه ‏ی کارائیب (آمریکای مرکزی) در قالب صرافی ” Cryptofacil ” می‏‌باشد. هدف از ایجاد این صرافی، امکان افزایش خدمات در مورد ارزهای دیجیتال به صورت ویژه، برای مردم ساکن در این منطقه می‏‌باشد تا هم در توسعه‏‌ی ارزهای دیجیتال فعالیتی صورت گرفته باشد و هم این که صرافی ” Bittrex “، با افتتاح این شعبه انتظار دارد که بتواند با گسترش بازارهای خود، به سود بیش‏تری دست یابد.

 :هم چنین در این باره بخوانید

تأثیر صرافی‎ها بر گسترش و توسعه بازار ارزهای دیجیتال چه می‌باشد؟

برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب چه نوع صرافی‎ای مناسب می‌باشد؟

صرافی coincheck در اندیشه ایجاد شعبه‌ای جدید در آمریکا

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا