تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

‌صرافی Binance و شرایط سرمایه‌‏گذاری در بازار ارز دیجیتال

اموزش بایننس binance

خرید بیت کوین از صرافی های آنلاین

در حال حاضر خرید و فروش ارز دیجیتال از رونق خوبی در بین سرمایه‌‏گذاران برخوردار هستند و همه روزه افراد زیادی از بخش‏‌های مختلف دنیا در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌‏گذاری کرده و سود مناسبی را برای خود بدست می‌‏آورند. برای سرمایه‌‏گذاری در این بازار متدها و روش‏‌های مختلفی وجود دارد‌. یکی از پر رونق‌‏ترین این روش‌‏ها، استفاده و بهره‌‏گیری از صرافی‏‌های آنلاین می‌‏باشد. excoino

صرافی‌‏های آنلاین ارز دیجیتال از جمله پر سودترین پلتفرم‌‏های سرمایه‌‏گذاری به شمار می‏‌روند که همه روزه میزبان تعداد زیادی از سرمایه‌‏گذاران هستند که مشغول خرید و فروش ارز دیجیتال در این پلتفرم می‏‌باشند. در این بین یکی از چالش‏‌های مهم برای سرمایه‌‏گذاران این بخش، انتخاب صرافی ارز دیجیتال آنلاین مناسب برای خرید ارز دیجیتال خصوصا خرید بیت کوین از بین گزینه‌‏های موجود در بازار است. صرافی‌‏ای که از لحاظ ایمنی، از امنیت بالایی برخوردار بوده و همچنین هزینه‌‏های مربوط به تراکنش‌‏های صورت گرفته در آن نیز به نسبت سایر پلتفرم‌‏ها کم‏تر باشد تا افراد بتوانند به سودهای مناسبی در این باره دست یابند.

صرافی Binance  و سرمایه گذاری ارز دیجیتال

در این راستا به معرفی یکی از محبو‏ب‏‌ترین و مناسب‏‌ترین صرافی‌‏های آنلاین ارز دیجیتال می‌‏پردازیم. این صرافی ” Binance ” نام دارد. صرافی Binance در سال 2017، توسط آقایان ” Changpeng Zhao ” و ” Yi He ” در کشور چین تأسیس شد. با وجود این که این صرافی از قدمت و سابقه‌‏ی فعالیت چندانی برخوردار نیست ولی در مدت زمان کوتاهی توانست به عنوان یکی از بهترین صرافی‌‏های آنلاین ارزهای دیجیتال در دنیا مطرح گشته و هم اکنون نیز در رتبه‌‏ی نخست صرافی‏‌های برتر دنیا قرار گیرد. این صرافی با ویژگی‌‏های منحصر بفردی که دارد، به راحتی توانست افراد و سرمایه‏‌های بسیاری را برای فعالیت در پلتفرم خود جذب نماید.

هم اکنون خرید و فروش‌‏های بسیاری در این پلتفرم توسط سرمایه‏‌گذران از بخش‌‏های مختلف دنیا صورت می‌‏گیرد. خرید بیت کوین یکی از مهم ترین انواع آن است. نکته‏‌ی جالب این صرافی، این است که صرافی Binance نسبت به سرمایه‌‏گذاران ایرانی نیز خدمات و سرویس‌‏های خود را ارائه می‏‌دهد و سرمایه‏‌گذاران ایرانی نیز می‌‏توانند بدون مشکل در این صرافی مشغول فعالیت در بازار ارز دیجیتال باشند. این درحالی است که صرافی‏‌های دیگر اکثراً فعالیت کاربران ایرانی را تحریم و ممنوع اعلام نموده‎اند.

کار با صرافی بایننس برای خرید بیت کوین

فعالیت در صرافی Binance بسیار راحت بوده و برای این کار نیازمند ثبت نام در این صرافی هستید در واقع فقط با عمل ثبت نام، می‏‌توانید به فعالیت در این صرافی اقدام نمایید و پروسه‌‏های احراز هویت ویژه‏‌ای برای کاربران این صرافی در نظر گرفته نشده‏‌است. البته برای افرادی که قصد دارند خرید و فروش‌‏های در حجم بالایی در روز داشته و نیز حجم بالایی از سرمایه را به حساب خود واریز کرده و یا از حساب خود برداشت نمایند، باید احراز هویت صورت گیرد ولی برای سرمایه‌‏گذاری‏‌های در حد پایین نیازی به احراز هویت نبوده و لذا افراد به راحتی می‏‌توانند از امکانات این صرافی برخوردار شوند.

بعد از افتتاح حساب در صرافی Binance می‌‏توانید از امکانات این پلتفرم محبوب برخوردار گردید. این صرافی از بسیاری از ارزهای دیجیتال محبوب موجود در بازار پشتیبانی می‌‏کند که برای خرید بیت کوین می توانید از آن استفاده کنید و در واقع ارزهای پر کاربرد در خرید و فروش در این صرافی موجود می‌‏باشند. در عین حال تسویه حساب‌‏های صورت گرفته در این پلتفرم به صورت لحظه‌‏ای بوده و از این بابت سرمایه‏‌گذاران از شرایط صرافی راضی هستند.

در پست‏‌های بعدی سایت به بررسی دقیق و عملی نحوه‌‏ی سرمایه‌گذاری در این صرافی، خواهیم پرداخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا