استخراج ابری بیت کوین

استخراج ابری بیت کوین چیست؟

به دلیل اینکه گرفتن پول کاربرها و پس ندادن آن امر دشواری نیست. تقریبا هر شرکتی بدون ارائه مدارک معتبر می‌تواند ادعا کند که قادر به استخراج ابری بیت کوین است. پس به خاطر داشته باشید: 99 درصد شرکت‌های استخراج ابری، اسکم (کلاهبردار) هستند. این نکته را به ذهن بسپارید که استخراج ابری بیت کوین، سریع‌ترین راه خرید بیت کوین نیست. بلکه سریع‌ترین راه خرید بیت کوین از طریق کارت اعتباری است. اگر موفق به پیدا کردن شرکت استخراج ابری قابل اعتمادی شدید، حتما به یک کیف پول احتیاج خواهید داشت، شاید یک کیف پول سخت افزاری گزینه خوبی باشد.

آیا استخراج ابری بیت کوین سودمند است؟

پاسخ به این سوال تا حدود زیادی به هدف شما از استخراج ابری بیت کوین بستگی دارد. اگر هدف شما به دست آوردن این ارز دیجیتال است، استخراج ابری بیت کوین و در کل استخراج، راهکار مناسبی به نظر نمی‌رسد. با اقدام به خرید این ارز دیجیتال می‌توانید به مقدار بیت کوین مورد نظر خود دست پیدا کنید. حتی اگر به استخراج ارز دیجیتال علاقه دارید، باز هم استخراج ابری گزینه مناسبی نخواهد بود. شما می‌توانیدبا در نظر گرفتن جوانب این امر و با تهیه یک دستگاه استخراج، به راحتی در منزل خود به استخراج ارز دیجیتال مورد نظر بپردازید. اگر هدف شما به دست آوردن بیت کوین است، هنوز هم بهترین و سریع‌ترین راه ممکن خرید ارز دیجیتال بیت کوین می‌باشد.

دلیل وجود شرکت‌های کلاهبردار بسیار زیاد استخراج ابری بیت کوین، سادگی راه اندازی یک وب سایت است. یک وب سایت به هنگام راه اندازی می‌تواند ادعا کند که دارای تجهیزات استخراج فراوان است و با ارسال وجه اولیه به کاربران خود، اعتماد آن‌ها را جلب ‌کند. ولی ممکن است پرداخت‌های خود را ادامه ندهد. تنها در چند ماه گذشته دو شرکت استخراج ابری کلاهبردار به نام‌های  HashOcean و Bitcoin Cloud Services شناسایی و دستگیر شدند.

استخراج ابری

شرکت‌های استخراج ابری چه روش پرداختی را قبول می‌کنند؟

اکثر شرکت‌های استخراج ابری از بیت کوین، پی پال، و کارت‌های اعتباری به عنوان روش پرداخت استفاده می‌کنند. اگر شرکتی فقط تمایل به دریافت بیت کوین داشت، احتمال اسکم بودن این شرکت بسیار زیاد است. به دلیل اینکه پرداخت‌های بیت کوین قابل پیگیری نیستند و زمانی که شما مقداری بیت کوین به شرکت خاصی ارسال می‌کنید، شانس بازگرداندن بیت کوین‌های شما تقریبا به صفر می‌رسد.

احتمال استخراج ابری رایگان وجود دارد؟

هیچ شرکتی وعده استخراج ابری رایگان به کاربرها نمی‌دهد مگر اینکه کلاهبردار باشد. استخراج ابری رایگان در واقع مصداق بارز پول رایگان است. اگر شرکتی وعده پرداخت بیت کوین رایگان داد، شرکت مذکور بدون هیچ شک و تردیدی کلاهبردار است.

بیشتر مطالعه کنید: آموزش استخراج بیت کوین

طرز کار استخراج ابری بیت کوین

استخراج ابری بیت کوین به این صورت است که، شما اقدام به اجاره چند سخت افزار از شرکت‌هایی که دارای دستگاه‌های استخراج فراوان است می‌کنید و در ازای قدرت هش ریت اجاره شده و به همان نسبت، مقداری از سهم استخراج ابری شرکت را دریافت می‌کنید.

ویروس استخراج ابری

متاسفانه ویروس‌هایی وجود دارند که با دسترسی به کامپیوترها و با استفاده از قدرت آن‌ها اقدام به استخراج ابری می‌کنند اگر دچار شک و دودلی هستید برای رفع این خطر می‌توانید نرم افزار malware detector را روی سیستم خود نصب کنید.

نرم افزار استخراج

نرم افزار استخراج در واقع به اپلیکیشنی گفته می‌شود که کاربر دانلود می‌کند و به وسیله آن سخت افزار استخراجی که خریداری کرده را به اینترنت وصل و با شبکه ارتباط پیدا می‌کند. به عنوان سخن آخر اگر قصد به دست آوردن بیت کوین را دارید، چالش استخراج ابری را رها کرده و با پیدا کردن صرافی قابل اعتماد، ارز دیجیتال خود را خریداری کنید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.