ارز دیجیتال دیریس چیست

ارز دیجیتال دیریس DERC چیست و چه آینده‌ای دارد؟

همان طور که می‌دانید، توکن غیرمثلی NFT نوع جدیدی از دارایی‌های دیجیتال است که اخیراً به یکی از داغ‌ترین موضوعات حوزه بلاک‌چین تبدیل شده است. حالا فرض کنید بتوانید با داشتن یک توکن غیرمثلی، علاوه بر تملک یک دارایی دیجیتال ارزشمند و منحصربه‌فرد، در کنار کسب سود، سرگرم هم بشوید. اینجا است که دیریس DeRace وارد صحنه می‌شود! در این مقاله، با پروژه دیریس، نحوه کارکرد آن، ارز دیجیتال دیریس DERC و پیش‌بینی قیمت آن و… بیشتر آشنا خواهیم شد.

به بیان ساده، ان‌اف‌تی یک توکن غیرقابل تعویض است که واحدی از داده های ذخیره شده در یک بلاک‌چین است، که گواهی می کند یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد است و بنابراین نمی توان آن را تکرار کرد. و در حالی که مفهوم مالکیت دیجیتال واقعی هنوز جدید است، مطمئناً استدلال معتبری برای افزایش بالقوه ارزش یک اثر هنری دیجیتال معتبر و غیرقابل تکرار با مالکیت کاملا شفاف وجود دارد.

فهرست

پلتفرم دیریس چیست؟

دیریس چطور کار می‌کند؟

اهداف دیریس

مزایای پلتفرم دیریس

بازی جذاب دیریس

ارز دیجیتال دیریس DERC چیست؟

کاربردهای توکن دیریس

پیش‌بینی قیمت توکن DERC

ارز دیجیتال DERC را از کجا بخریم؟

سوالات متداول

همه چیز درباره توکن دیریس
دیریس، اولین پلتفرم غیرمتمرکز اسب‌های مسابقه‌ای است که مبتنی بر بلاک‌چین فعالیت می‌کند

پلتفرم دیریس چیست؟

پلتفرم دیریس دو بازار چند میلیارد دلاری را با استفاده از فناوری بلاک‌چین و توکن‌های غیرمثلی بایکدیگر ترکیب کرده است؛ یعنی: بازی‌های ویدیویی و مسابقات اسب‌دوانی! دیریس، اولین پلتفرم غیرمتمرکز اسب‌های مسابقه‌ای است که مبتنی بر بلاک‌چین فعالیت می‌کند. این پلتفرم، میلیون‌ها علاقه‌مند به اسب‌های مسابقه‌ای را کنار یکدیگر جمع کرده و امکان خرید توکن غیرمثلی نژاد اسب‌ها را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. جالب‌تر اینکه کاربران این پلتفرم می‌توانند در میدان اسب‌دوانی خود میزبان مسابقات اسب‌دوانی شده و از این راه سود کسب کنند.

دیریس چطور کار می‌‎کند؟

DeRace پلتفرمی است که مسابقه اسب دوانی در زندگی واقعی را در فضای دیجیتال شبیه‌سازی می‌کند و بهترین تجربه اسب‌دوانی را برای بازیکنان خود فراهم می‌کند. در این پلتفرم تا حد زیادی به جزئیات دقت شده و دیریس حتی نژاد و سایر بخش‌های این صنعت بزرگ را نیز در بر می‌گیرد. صاحبان اسب می‌توانند اسب‌ها را مالک، پرورش دهند و تجارت کنند و همچنین در مسابقات مسابقه دهند. هیپودروم ها میزبان مسابقات هستند و برای جذب شرکت کنندگان با یکدیگر رقابت می کنند.

اهداف دیریس

بازی‌های ویدیویی یک صنعت پررونق میلیارد دلاری است که انتظار می‌رود در دهه آینده به شدت رشد کند. اخیرا، این صنعت به قدری متحول شده که عملا تشخیص مرز بین بازی به عنوان «اوقات فراغت» و «فعالیت سودآور» بسیار سخت شده است. با وجود تقاضای زیاد برای بازی‌های با مدل کسب درآمد، همچنان بازی‌های ویدیویی زیادی وجود ندارد که امکان کسب درآمد مناسب و ایده‌آل را برای بازیکنان فراهم کند. دیریس ادعا می‌کند که می‌تواند پاسخگوی نیازهای این دو جامعه بزرگ یعنی طرفداران اسب‌ سواری و بازی‌های کامپیوتری باشد.

انتظار می‌رود مسابقات اسب دوانی با کنار زدن فوتبال بتواند به رهبر بازار جهانی ورزش تبدیل شود. از همین رو، تقاضای زیادی برای دیجیتالی شدن مسابقات اسب‌دوانی وجود دارد. البته لازم به ذکر است که تلاش‌های قبلی برای دیجیتالی کردن مسابقات اسب دوانی نیز با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شده‌اند. البته با توجه به تماشاگرمحور بودن این رشته، لازم است که دقت و رویکرد خاص‌تری را به خرج دهیم.

NFT و دیریس
راه حل‌های غیرمتمرکز دیریس فضایی شفاف، منصفانه، خصوصی و ایمن را برای همه کاربران خود فراهم می‌کند

متاسفانه فساد و تقلب در مسابقات اسب دوانی زیاد دیده می‌شود. این ورزش، سابقه طولانی در فعالیت‌های کلاهبرداری و فساد مثل تزریق دوپینگ به اسب‎‌ها، رشوه برای شکست در مسابقات، پولشویی، تقلب مالیاتی و… دارد.

راه حل‌های غیرمتمرکز دیریس فضایی شفاف، منصفانه، خصوصی و ایمن را برای همه شرکت کنندگان پلتفرم فراهم می‌کند. در واقع، نتایج غیرقابل تغییر و دستکاری، تراکنش‌های ارزان و سریع، محیطی منصفانه و شفاف با استفاده از فناوری بلاک‌چین برای تمامی علاقه‌مندان به حوزه اسب‌سواری فراهم می‌شود.

بشنوید: توکن‌های غیرمثلی، دنیای جدیدی از دل بلاک‌چین

بازی‌های کمی وجود دارند که از مدل Play to Earn پیروی کرده و با ارائه فضای بازی دیجیتالی، عدم شفافیت بازار اسب‌دوانی را بهبود دهند. در نتیجه، دیریس از جایگاه بسیار خوبی در این فضا برخوردار است. دیریس با ارائه یک پلتفرم آنلاین مسابقات اسب‌دوانی با گرافیک مدرن و امکانات گسترده که مبتنی بر بلاک‌چین عمل می‌کند، قصد دارد این حوزه را به طور کامل متحول سازد.

مزایای پلتفرم دیریس

دیریس DeRace اولین پلتفرم غیرمتمرکز اسب‌های مسابقه مبتنی بر بلاک‌چین است که برای میلیون‌ها علاقه‌مند به اسب‌های مسابقه‌ای، فضایی جذاب را فراهم می‌کند. صنعت بازی فعلی هنوز با نقطه ایده‌آل بازی‌کنان فاصله دارد و همین موضوع باعث می‌شود که بازی کردن برای کسب درآمد به‌صرفه نباشد. یکی از فلسفه‌های اصلی تجربه کاربری دیریس این است که راه‌های متنوعی برای کسب سود راحت و فوری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در واقع، فعالیت‌های زیادی در بازی وجود دارد که به کاربران امکان کسب درآمد را می‌دهند.

کاربران می‌توانند با شرکت در بسیاری از فعالیت‌های درون بازی مانند: پرورش و معامله توکن غیرمثلی اسب‌ها، شرکت در مسابقات، میزبانی مسابقات در زمین‌های بازی، تجزیه، تحلیل و پیش‌بینی مسابقات، گزارش اشکالات پلتفرم، پاداش دریافت کرده و سود واقعی کسب کنند.

توکن‌های غیرمثلی در این پلتفرم، مالکیت و منحصر به فرد بودن را تضمین می‌کنند. فناوری توکن‌های غیرمثلی در دیریس چیزی را به ارمغان می‌آورد که صنعت اسب‌سواری هرگز آن را تجربه نکرده است. دارایی‌های منحصربه‌فردی که می‌توانید بخرید، بسازید و در یک بازی استفاده کرده و از آن‌ها سود کسب کنید. این توکن‌های غیرمثلی با ضمانت اصالت هر اسب بازی، امکان پرورش اسب‌های ارزشمند را فراهم می‌کند.

بازی دیریس
گیم پلی بازی DeRace به گونه‌ای طراحی شده که همزمان ساده و پیچیده باشد

بازی جذاب دیریس

دیریس یک رویکرد کاملاً جدید و نوآورانه را برای سرگرمی‌های آنلاین ارائه می‌دهد: تجربه بازی منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی‌شده. بازی دیریس با داشتن گیم‌پلی مهیج، غیرقابل پیش‌بینی عمل می‌کند که همین امر جذابیت بازی را چند برابر می‌کند. این فناوری‌ها همراه با توکن‌های غیرمثلی تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از بازی را ایجاد می‌کنند که قبلاً در هیچ پلتفرم یا بازی دیگری دیده نشده بود.

نتایج قابل پیش‌بینی و گیم پلی کسل‌کننده مواردی هستند که معمولا باعث می‌شوند اکثر گیمرها یک بازی را همان هفته اول کنار بگذارند. پلتفرم دیریس با استفاده از فناوری RNG استفاده می‌کند تا با ارائه امکانات بی‌پایان، نتایجی غیرقابل پیش‌بینی را در بازی ارائه دهند. گیم پلی بازی DeRace به گونه‌ای طراحی شده که همزمان ساده و پیچیده باشد.

بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که چه نقشی در بازی داشته باشند:
– صاحب اسب باشند
– روی بازی و اسب‌های دیگر شرط ببندند


در هر کدام از این نقش‌‎ها، بازیکنان می‌توانند به طور متفاوتی در بازی شرکت کرده و به طور فعال یا غیرفعال بازی کنند. روش مشارکت در بازی روی مقدار سود دریافتی تاثیر دارد در نتیجه، آن‌ها می‌توانند با مشارکت در بازی سودو جایزه کسب کنند.

مطالعه بیشتر: بهترین بازی‌های متاورس در سال 2022

ارز دیجیتال دیریس DERC چیست؟

توکن بومی این پلتفرم، DERC  است که مبتنی بر استاندارد ERC-20 عمل می‌کند. این رمزارز، علاوه بر اینکه توکن بومی پلتفرم DeRACE هست، می‌تواند به عنوان یک ذخیره ارزش مستقل هم مورد استفاده قرار گیرد. کاربران می‌‎توانند با استفاده از این توکن، در هزینه تراکنش‌های خود صرفه‌جویی کرده و کارمزدهای پرداختی را به حداقل برسانند.

همچنین، کسانی که در پیشبرد این پروژه نقش داشته باشند، توکن DERC را در قالب پاداش دریافت می‌کنند. از سوی دیگر، کاربران می‌توانند با استیک کردن یا سپرده‌گذاری توکن‌های خود، در این پلتفرم سود کسب کرده و از مزایای داخل این پلتفرم بهره‌مند شوند.

کاربردهای توکن دیریس

توکن DeRC مانند سوخت پلتفرم دیریس عمل می‌کند. تقریبا تمام تراکنش‌های این پلتفرم در نهایت با استفاده از ارز دیجیتال دیریس انجام می‌شوند. تمام مسابقات، جوایز بردها، اسب‌های بازی و معامه آیتم‌ها با استفاده از رمزارز DERC انجام می‌گیرد.

ارزش تمام دارایی‌های درون بازی به ارز انتخابی شما (فیات یا کریپتو) نشان داده می‌شوند؛ اما تمام معاملات منحصراً با استفاده از ارز دیجیتال DERC صورت می‌گیرد. این موضوع، حجم ثابت توکن‌ها و عرضه در گردش آن‌ها را تضمین می‌کند.
امکان خرید دیریس ها از طریق ارز دیجیتال یا سایر روش‌های پرداخت سنتی مانند کارت اعتباری، پی پال و… به طور خودکار و شفاف فراهم است. همچنین، کاربران کیف پول‌ها، اینفلوئنسرها، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها یا رسانه‌های خبری همگی جوایز و پاداش‌های خود را در قالب ارز دیجیتال دیریس DERC دریافت خواهند کرد

ارز دیجیتال دیریس
توکن DeRC مانند سوخت پلتفرم دیریس عمل می‌کند

پیش‌بینی قیمت توکن DERC

با توسعه DAPPها و استیبل‌کوین‌ها و با توجه به مزایای ارائه‌شده توسط دیریس، در صورتی که سرمایه‌گذاران بیشتری جذب این ایده شوند، احتمال دارد که میانگین قیمت DERC تا سال 2022 به حدود 0.51 دلار افزایش یابد. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که DERC می‌تواند سال 2022 را با حداکثر قیمت 0.57 دلار و با حداقل سطح قیمت 0.49 دلار به پایان برساند. بسیاری از کارشناسان نسبت به آینده ارز دیجیتال دیریس خوش‌بین هستند و پیش‌بینی می‌کنند که توکن DERC سال 2023 را با میانگین 0.74 دلار، حداقل قیمت 0.71 دلار و حداکثر قیمت 0.86 دلار به پایان برساند.

ارز دیجیتال DERC را از کجا بخریم؟

در حال حاضر، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال دیریس در صرافی‌‎های پنکیک سواپ، یونی‌سواپ، gate.io و crypto.com فراهم است. همچنین، کاربران ایرانی می‌توانند برای خرید و فروش ارز دیجیتال دیریس DERC از صرافی معتبر اکسکوینو استفاده کنند.

این مقاله صرفا با اهداف آموزشی تهیه و ترجمه شده است و هیچگونه توصیه‌‌ای برای سرمایه‌گذاری نیست. تیم اکسکوینو و نویسنده این مقاله هیچگونه مسئولیتی نسبت به ضررها و سودهای حاصله از این مقاله نخواهند داشت.

سوالات متداول

ارز دیجیتال دیریس DERC چیست؟

توکن بومی پلتفرم دیریس، رمزارزی با همین نام است. ارز دیجیتال دیریس DERC  مبتنی بر استاندارد ERC-20 عمل می‌کند.

پلتفرم دیریس چیست؟

DeRace پلتفرمی است که مسابقه اسب دوانی در زندگی واقعی را در فضای دیجیتال شبیه‌سازی می‌کند و بهترین تجربه اسب‌دوانی را برای بازیکنان خود فراهم می‌کند.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.