با نزدیک شدن به پایان پرونده دادگاه ریپل، نهنگ‌های بازار به صعود این ارز خوش‌بین هستند

با نزدیک شدن به پایان پرونده دادگاه ریپل، نهنگ‌های بازار به صعود این ارز خوش‌بین هستند

با نزدیک شدن پرونده دادگاه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC‌ به پایان خود، نهنگ‌های ارزهای دیجیتال به صعود این رمز ارز خوش‌بین هستند.

به‌رغم برنامه‌های اخیر صرافی کوین‌بیس Coinbase برای حذف XRP از کیف پول خود، معامله‌گران این ارز دیجیتال هنوز تحت تأثیر احساسی این خبر قرار نگرفته‌اند و این توکن پرداختی در حال مقاومت با این خبر منفی کوین‌بیس است و با وجود احساسات نزولی حاکم بر بازار، ریپل با ارزش بازار ۱۹.۶ میلیارد دلار، همچنان هفتمین ارز دیجیتال بزرگ بازار است.

به گزارش کوین‌مارکت‌کپ، سایت ارائه‌دهنده‌ داده‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، به دنبال تراکنش‌های بزرگ اخیر این رمز ارز، ریپل روز چهارشنبه توانست به بالاترین سطح روزانه خود در ۰.۴۰۸ دلار برسد و رشد ۴ درصدی روزانه و ۸ درصدی هفتگی را به ثبت برساند.

گزارشات ویل آلرت Whale Alert، پلتفرمی که جابه‌جایی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال را رصد می‌کند، حاکی از یک انتقال بزرگ به مبلغ ۲۸۰،۶۸۴،۱۷۱ XRP به ارزش ۱۱۰،۰۱۷،۴۰۹ دلار است که در ۲۹ نوامبر به دو کیف پول ناشناس جابه‌جا شده است.

علاوه‌براین، ویل آلرت در همان زمان، یک تراکنش ۲۵،۸۰۰،۰۰۰ XRP (۱۰،۵۴۱،۳۸۴ دلار) از صرافی بیتسو Bitso به یک کیف پول ناشناس را به ثبت رسانده است. نهنگ دیگری هم تعداد ۲۵،۸۱۷،۹۹۰ توکن ریپل (معادل ۱۰،۴۵۷،۲۱۲ دلار) را از صرافی بیت‌استمپ Bitstamp به آدرس ناشناسی منتقل کرد.

داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم نموداری تریدینگ ویو TradingView نیز نشان می‌دهد که ریپل XRP در تلاش است تا از سطح مقاومت ۰.۴۰۸۵۸ دلار عبور کند. با این حال، اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال این رمز ارز، سیگنال‌های ترکیبی مختلفی را نشان می‌دهند.

در حالی که روند اندیکاتور MACD، یا همان یا میانگین متحرک همگرایی واگرایی، صعودی است، شاخص قدرت نسبی در سطح خنثی یا همان ۵۰ قرار دارد که به این معنا است که این توکن پرداختی از قدرت کافی برای ادامه روند صعودی برخوردار نیست.

در همین حال، استوارت آلدروتی Stuart Alderoty، مشاور عمومی ریپل، SEC  را مقصر فروپاشی پلتفرم وام‌دهی بلاک‌فای BlockFi می‌داند، شرکتی که روز دوشنبه هفته گذشته اعلام ورشکستگی کرد.

آلدروتی در توییتی گفته:

یک داستان موفقیت‌آمیز دیگر از «قانون‌گذاریSEC ». چند ماه بعد از معامله ۱۰۰ میلیون دلاری BlockFi و SEC، ورشکست شد. وضعیت وام ۲۷۵ میلیون دلاری از سمت BlockFi  به FTX، مبالغ بدهکاری FTX به BlockFi هیچ کدام مشخص نیست و هیچ چیزی هم به ثبت نرسیده است. آیا جریمه‌ای پرداخت شده؟ با پول چه کسی؟ در این میان تنها دارایی و سرمایه مشتریان از بین رفت.

گفتنی است ریپل در جریان پرونده دادگاه خود در حال جدال با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC است که انتظار می‌رود سال آینده به پایان برسد. هرچند در این میان گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که این پرونده ممکن است خیلی زودتر به پایان برسد.

منبع: zycrypto.com

اخبار Coincast امروز:

  • مدیرعاملِ بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه جهان، معتقده فناوری بلاک‌چین هنوز هم انقلابیه
  • رئیس فدرال رزرو: احتمال آغاز کاهش سرعت افزایش نرخ بهره  آمریکا، از ماه دسامبر
  • پاول دورف: تلگرام کیف پول و صرافی غیرمتمرکز رو توسعه میده

شرح کامل این اخبار را در کوین‌کست اکسکوینو در پلتفرم‌های زیر گوش کنید:

اکسکوینو در شنوتو

اکسکوینو در انکر

اکسکوینو در پادبین

اکسکوینو در ساند کلود

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.