ارز دیجیتال بیت کوین

رسیدن قیمت بیت کوین به 20,000 دلار !

پس از اینکه مایکل نواگریتز ( Michael Novogrates ) ، مدیر اسبق شرکت سرمایه گذاری فورترس، با کسب سود کم خود از سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال کناره گیری کرد، گمانه زنی‌ها درباره اینکه آیا وی همچنان دیدگاه گاوی خود را حفظ خواهد کرد یا خیر زیاد شد. نواگریتز که  به عنوان  یک معامله گر با سابقه، همیشه به دنبال فرصت‌های مناسب برای خرید بیت کوین در سطوح پایین می‌گشت، بار دیگر منتظر فرا رسیدن بازار گاوی این ارز دیجیتال است.‌

پس از اینکه پیش بینی‌های دقیق نواگریتز درباره یک دوره ثابت برای ارز دیجیتال بیت کوین در محدوده 10,000 تا 14,000 دلار به واقعیت تبدیل شد، وی در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ اظهار داشت که تغییر قیمت بیت کوین به گذر زمان بستگی دارد و این ارز رمز نگاری شده دوباره  به نقطه اوج خود خواهد رسید. او با اشاره به قدرت بیت کوین در رسیدن قیمت این ارز دیجیتال از سطح 4,000 به 13,500 دلار افزود: ارز دیجیتال بیت کوین طی روزهای آینده در محدوده 10,000 الی 14,000 دلار خرید و فروش خواهد شد و قیمت  8,500  دلار به عنوان پایین‌ترین سطح در نظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: امیدوارم قیمت این ارز دیجیتال از این سطح پایین‌تر نرود ولی اگر چنین اتفاقی بیفتد تعجب نخواهم کرد. البته در صورت وقوع این اتفاق، بسیاری از سرمایه گذاران سازمانی متعجب خواهند شد، همچنین رسیدن قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به 20,000 دلار تا پایان سال جاری دور از انتظار نیست.

کاتالیزورهایی که باعث افزایش یا کاهش قیمت بیت کوین می‌شوند

کاتالیزورها در واقع سازمان‌هایی مثل یل ( yale )، هاروارد ( Harvard )، استنفورد ( Stanford ) هستند که در تلاش هستند آینده ای بسازند که در آن، ارزهای دیجیتال نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. این امر ممکن است بر عملکرد سایر سرمایه گذاران تاثیر خواهد گذاشت. با وجود شک و تردیدهای بسیار، نووگریتز امکان عملی شدن این موضوع را بسیار کم دانست.

ارز دیجیتال لیبرا برای چه کسانی مفید خواهد بود؟

با توجه به آینده پیش بینی شده برای ارز دیجیتال لیبرا، مایکل نواگریتز که قبلا حمایت خود را از این پروژه اعلام کرده بود، نگران مخالفان این ارز دیجیتال نیست. وی در همین راستا گفت: فیسبوک و لیبرا تنها فعالان حوزه ارزهای دیجیتال نیستند. نواگریتز با اشاره به راه اندازی بلاک چین TON متعلق به شرکت تلگرام تا پایان سال جاری بیان کرد:

به عقیده من شانس پذیرش چنین پلتفرم‌های بزرگی در جامعه بالاست و  سبب به وجود آمدن جامعه رمز نگاری شده بزرگ‌تری می‌شوند.

حتی اگر بیت کوین اولین شرکتی نباشد که 2 میلیون کاربر را با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا می‌کند، با این حال توانسته است توجه نهادهای سرمایه گذاری بزرگی را که در دوارن سخت بیت کوین آن را فراموش کرده بودند، به این ارز دیجیتال جلب کند.حتی در صورتی که پروژه لیبرا با موفقیت بسیار همراه نباشد، در صورت رسیدن قیمت بیت کوین توسط سرمایه گذاران به مبلغ 20,000 دلار، جامعه رمز نگاری شده باید از زاکبرگ متشکر باشد.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.