۴ رمزارز جدید اکسکوینومارکت
۴ رمزارز جدید اکسکوینومارکت

۴ رمزارز جدید به اکسکوینومارکت اضافه شد

در این پست قصد داریم شما را با جدیدترین توکن‌های اضافه‌شده به اکسکوینومارکت آشنا کنیم. از هم‌اکنون این توکن‌ها را می‌توانید در پلتفرم معاملاتی اکسکوینومارکت با کارمزد بسیار پایین ترید کنید.

در حال حاضر، همه سفارشات محدود در اکسکوینومارکت با کارمزد تنها ۰.۱ درصد انجام می‌شود. برای سفارشات آنی فقط نیاز به پرداخت ۰/۲ درصد کارمزد دارید. در ضمن، کارمزد برداشت مستقیم از اکسکوینومارکت به ولت‌های شبکه هوشمند بایننس (BSC)، فقط ۲۵ سنت محاسبه شده و برای واریز مستقیم از پلتفرم‌های دیگه به اکسکوینومارکت هم هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

توکن ال تی او نتورک LTO

تیم شبکه ال تی او نتورک که با نماد اختصاری LTO نمایش داده می‌شود مأموریت دارد تا زیرساخت بلاک‌چین کاملاً غیرمتمرکز و بسیار کارآمد را که مستقیماً قابل استفاده است ایجاد کند. شبکه LTO می‌تواند توسط هر شرکتی با نیاز به بلاک‌چین آماده، مورد استفاده قرار گیرد که امکان تأیید دیجیتالی دارایی های دیجیتالی و امکان همکاری از طریق استفاده از گردش کار غیرمتمرکز را فراهم می کند.
شبکه LTO در سپتامبر سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد. در ابتدا با نام legal things one network شناخته می‌شد و سپس به‌ LTO خلاصه شد. این شبکه به منظور ایجاد امکان انجام تراکنش‌های حقوقی به وجود آمد و برای انجام معاملات حقوقی و تجاری که بر روی کاغذ انجام می‌شود، نوآوری خاصی ارائه کرده است.

معرفی توکن ال تی او نتورک LTO
معرفی توکن ال تی او نتورک LTO

در واقع، هدف آن ایجاد یک سیستم ثبت دفتر کلی دیجیتال است تا بتواند گامی در مسیر بهبود تجارت و قراردادهای مربوط به آن بردارد.
این پروژه یک مجرای تراکنش غیرمتمرکز و کارآمد ایجاد کرده که از یک بلاک‌چین ترکیبی برای ایمن‌سازی، تایید و تبادل اطلاعات استفاده می‌گند. بنابراین شرکت‌ها می‌توانند تعیین کنند چه کسانی و به چه مقدار دیتا دسترسی داشته باشند. این پروژه با ترکیب زنجیره‌های خصوصی و یک بلاک‌چین عمومی که از اثبات سهام استفاده می‌کند، تشکیل شده است. لایه عمومی مانند یک دفتر ثبت اسناد رسمی عمل می‌کند و با استفاده از پروتکل Ng تراکنش‌ها در این شبکه در عرض ۲ ثانیه انجام می‌شوند.
استراتژی تجاری شبکه LTO بر دو ویژگی ایجاد و یکپارچه‌سازی محصولات و توسعه محصولاتی که شرکت را در استفاده از فناوری بلاک‌چین توانمند می‌سازد، تاکید دارد.

توکن دیا DIA

پلتفرم دیا (DIA) که مخفف عبارت Decentralized Information Asset و به معنی دارایی اطلاعات غیرمتمرکز است با هدف ایجاد یک پایگاه اطلاعات در حوزه دیفای ایجاد شده است و به‌عنوان یک منبع داده تغییرناپذیر و تایید شده مورد استفاده قرار می گیرد و قادر خواهد بود تا این اطلاعات را در اختیار سایر پلتفرم‌ها قرار دهد.

دیا (DIA) معتقد است که طراحی فعلی اوراکل‌ها غیر شفاف است و مقیاس‌پذیری آن را دشوار می‌کند و در برابر حمله آسیب‌پذیر است. به همین خاطر دیا (DIA) یک پلتفرم متن‌باز ایجاد کرده است و به‌عنوان یک پایگاه داده و اوراکل برای امور مالی غیرمتمرکز عمل می‌کند.

معرفی توکن دیا DIA
معرفی توکن دیا DIA


دیا (DIA) یک سیستم کاملاً کنترل‌شده توسط کاربر است که در آن به کاربران برای فعالیت‌های جمع‌آوری داده‌هایشان، پاداش داده می‌شود. به دلیل معماری غیر متمرکز DIA، سرمایه‌گذاران دسترسی نامحدود به پول نقد خود دارند و به دلیل ساختار بدون مجوز و شفاف آن، احتیاجی به هیچ واسطه و تأییدیه‌ای وجود ندارد.

از دیگر ویژگی‌های دیا (DIA) این است که احراز هویت دومرحله‌ای و سایر ویژگی‌های امنیتی آن و کیف پول یکپارچه ایمن دیا، ایمنی اکوسیستم دیا (DIA) را افزایش می‌دهد.
هنگامی‌که دیا اولین دور فروش توکن‌های عرضه اولیه سکه (ICO) خود را در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد، ۱۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. دیا به‌تازگی برنامه اختصاص سود به کاربران را منتشر کرده است. به این صورت که از طریق آن دارندگان توکن DIA می‌توانند در بازه‌های زمانی ۹ تا ۲۴ ماهه تا ۲۰ درصد سود کسب کنند.
با ابتکاراتی مانند این، دیا قصد دارد تا افراد را به نگهداری طولانی‌مدت سکه‌های دیا تشویق کند. کاربران می‌توانند توکن‌های DIA را برای ایجاد انگیزه برای نمایش داده‌های جدید در پلتفرم به اشتراک بگذارند.

درواقع توکن DIA برای تأمین هزینه جمع‌آوری داده‌ها و اعتبارسنجی آن‌ها، رأی‌گیری در مورد تصمیمات حاکمیتی و ایجاد انگیزه برای توسعه پلتفرم استفاده خواهد شد.

توکن آلپاین ALPINE

فن توکن آلپاین که با نماد ALPINE نمایش داده می‌شود اولین توکن هواداری مسابقات فرمول یک است که توسط بایننس (بزرگترین و محبوب‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال) راه‌اندازی شد.
مدتی است که بایننس تمرکز خود را روی توکن‌های هواداری گذاشته است و رمزارزهایی مانند توکن هواداری تیم لاتزیو، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و بسیاری دیگر را معرفی کرده است.
از مزایای اصلی این پلتفرم، داشتن کیف پول داخلی و سرعت معاملات بسیار بالا است.

معرفی توکن آلپاین ALPINE
معرفی توکن آلپاین ALPINE

توکن آلپاکا فایننس ALPACA

پروژه آلپاکا فایننس (Alpaca Finance) در ۶ مارس ۲۰۲۱ توکن رسمی خود را که یک ارز دیجیتال برپایه دیفای یا همان امور مالی غیرمتمرکز است با نماد اختصاری ALPACA و بر بستر بایننس اسمارت چین به بازار کریپتوکارنسی وارد کرد.

ارز دیجیتال آلپاکا فایننس یکی از رمزارزهایی است که با هدف از میان بردن مشکلات فعلی شبکه بلاک‌چین راه‌اندازی و طراحی شد. این پروژه اولین پروتکلی است که به ییلد فارمینگ (Yield farming) در بستر بایننس‌اسمارت‌چین اجازه وام‌دهی می‌دهد.

معرفی توکن آلپاکا فایننس ALPACA
معرفی توکن آلپاکا فایننس ALPACA

این ویژگی به سرمایه‌گذارن این حوزه کمک خواهد کرد تا سود مطمئن و پایدارتری در اختیار داشته باشند و بتوانند وام‌های خوب و بدون وثیقه برای سرمایه گذاری در فارمینگ‌ها دریافت کنند.
نام این پروژه رمزارزی از نام گوسفند آلپاکا گرفته شده با این تعبیر که پروژه ساخته شده برای مردم و از طریق مردم باشد. جالب است بدانید که این پروژه هیچ پیش فروش و سرمایه‌گذاری در ابتدا نداشته و رشد آن کاملا طبیعی است. تنها راه کسب توکن های آلپاکا، دریافت پاداش به شرکت‌کنندگانی است که در راه‌اندازی مجدد اکوسیستم نقش کمک‌کننده‌ای داشته‌اند.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

2 نظرات

  1. احمدپورسلطان

    می‌خوام از اکسینیو مارکت خرید کنم بلد نیستم

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.