معرفی کامل ارز دیجیتال PSG پاریس سنت ژرمن به همراه پیش بینی قیمت

مقدمه

در دوره ورزش‌های حرفه‌ای، این یک واقعیت است که اهداف بلند‌مدت تیم‌های ورزشی بدون وجود هوادارانی که برای موفقیت تیم، کمک مالی می‌کنند، به سرانجام نخواهد رسید. باشگاه‌های فوتبال صدها میلیون دلار‌ خرج می‌کنند. با این حال، مدرن‌سازی فرهنگ هواداری، تیم‌های ورزشی را مجبور کرده که رویکرد جدیدی را ادامه دهند و با روش‌های جدید و خلاقانه، هواداران خود را جذب کنند.

یکی از این روش‌های جدید، عرضه توکن هواداری است. این توکن به طرفداران تیم‌های ورزشی اجازه می‌دهد که در تصمیم‌گیری‌های مختلف به عنوان مثال انتخاب آهنگ، جشن گل در استادیوم فوتبال حضور داشته باشند. در زمان فعلی، بسیاری از تیم‌های بزرگ، توکن هواداری خود را راه‌اندازی کرده‌اند به عنوان مثال می‌توان به توکن هواداری پاریس سنت ژرمن‌ ‌Paris Saint-Germain‌ اشاره کرد. پاریس سنت ژرمن یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در لیگ یک فرانسه بازی می‌کند.‌

در این مقاله تصمیم داریم به معرفی ارز دیجیتال و توکن پی‌اس‌جی PSG یا همان توکن هواداری پاریس سنت ‌ژرمن بپردازیم پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

درباره باشگاه فوتبال پاریس سنت ژرمن

باشگاه فوتبال پاریس سنت ژرمن یک باشگاه فوتبال در شهرپاریس در کشور فرانسه است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۲ وارد لیگ ۱ فرانسه شد. تنها یک دهه از حضورش در لیگ ۱ می‌گذرد و بیش از ۴۰ افتخار رسمی، از جمله ۹ عنوان قهرمانی در جام حذفی فرانسه را در سال‌های ۱۹۸۲ و ۱۹۸۳ به دست آورد. قهرمانی این تیم در سال ۲۰۱۵ در کارنامه این تیم به ثبت رسیده است. پاریس سنت ژرمن، عنوان بزرگ اروپا را بدست آورده است و یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در فرانسه و یکی از بهترین تیم‌ها در جهان است.

خلاصه ای از باشگاه فوتبال پاریس سنت ژرمن
درباره باشگاه فوتبال پاریس سنت ژرمن

توکن هواداری پاریس سنت ژرمن Paris Saint-Germain چیست؟

توکن ها عموما دارایی‌هایی هستند که می‌توانند نشان‌دهنده مالکیت یا حتی عضویت باشند. از آنجایی که توکن‌ها در حال حاضر برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیاری از بلاک چین‌های تخصصی با هدف پشتیبانی از توکن‌ها توسعه داده شده است که رایج‌ترین آن‌ها در حال حاضر اتریوم و توکن‌های استاندارد ای آر سی 20 ERC20 این پلتفرم است.

سوشیوس دات کام Socios.com اولین پلتفرم پاداش و رای‌دهی طرفداران است که به نهادهای ورزشی کمک می‌کند که به تحول دیجیتال از طریق فناوری بلاک چین دست یابد جایی که کاربران با به دست آوردن توکن‌های طرفداری مخصوص باشگاه، از حق‌رای برخوردار می‌شوند تا بر باشگاه‌های مورد حمایت خود تأثیر بگذارند.

ارز دیجیتال باشگاه پاریس سنت ژرمن یکی از توکن‌های هواداری است که توسط شرکت سوشیوس دات کام بر روی پلتفرم چیلیز ایجاد شده است. هدف اپلیکیشن سوشیوس، تسهیل روابط میان باشگاه‌های ورزشی و طرفداران آن‌ها، مدیریت هواداران و همچنین تعامل بیشتر آن‌ها با تیم ورزشی موردعلاقه خود است.

فن توکن پاریس سنت ژرمن با نماد اختصاری پی اس جی PSG یا فن توکن پاریس سنت ژرمن Paris Saint-Germain Fan Token مستقیما با باشگاه فوتبال پاریس سنت ژرمن مرتبط است. توکن‌های هواداری یا فن توکن‌ها شکل جدیدی از ارزهای دیجیتال هستند که با هدف سرمایه‌گذاری هواداران تیم‌های ورزشی مختلف و همچنین مشارکت بیشتر آن‌ها در امور داخلی تیم‌های مورد علاقه خود طراحی و تولید شده‌اند و با استقبال بسیار زیادی از طرف علاقه‌مندان و باشگاه‌های ورزشی روبه‌رو شده است.

یکی از بیشترین استفاده‌‌هایی که از توکن‌‌های هواداری می‌‌شود، بررسی واکنش‌‌های هواداران به انتخاب‌‌های مهم باشگاه موردنظر خود است به این معنی که تیم‌‌های فوتبال از توکن‌‌های هواداری به عنوان معیاری برای ارزیابی نظرات هواداران خود استفاده می‌‌کنند.

توکن هواداری پاریس سنت ژرمن چگونه کار می‌کند؟

بر خلاف توکن‌های غیرقابل تعویض ان اف تی NFT، توکن‌های هواداری قابل‌تعویض و قابل خرید و فروش هستند و مانند ارزهای فیات یا پول نقد، توکن‌های هواداری را می‌توان با کالاهای انحصاری مبادله کرد. توکن هواداری پاریس سنت ژرمن در سال ۲۰۲۰ میلادی و توسط پلتفرم سوشیوس یک پلتفرم پیشرو در زمینه توکن‌های هواداری، راه‌اندازی شد. به این ترتیب، کاربرانی که می‌خواهند در مدیریت باشگاه پاریس سنت ژرمن مشارکت داشته باشند، می‌توانند توکن پی اس جی را از طریق پلتفرم سوشیوس خریداری کنند.

پاریس سنت ژرمن اولین تیم ورزشی بود که با پلتفرم سوشیوس که توسط بلاک چین مبتنی بر اثبات اعتبار پروف آف آتاریتی proof-of-authority چیلیز پشتیبانی می‌شود، وارد همکاری شد. چیلیز CHZ یک توکن ای آر سی 20 (ERC-20) بر بستر بلاک چین اتریوم است که هواداران برای دریافت توکن پس اس جی در پلتفرم سوشیوس، باید آن را از صرافی‌های رمزارز خریداری کنند. هر چه کاربران تعامل بیشتری با این پلتفرم داشته باشند، امتیاز بیشتری برای برنده شدن جوایزی مانند بلیط‌های جایگاه ویژه و فرصتی برای دریافت کوین‌های بیشتر کسب خواهند کرد.

فن توکن Fan Token چیست؟

فن توکن Fan Token یا توکن هواداری نوعی رمزارز است که نشان‌دهنده حمایت و طرفداری از یک تیم ورزشی، تولید‌کننده محتوا یا ورزش است. اگرچه فن‌توکن‌‌ها به خاطر ماهیت عضویت و ورود به یک گروه خاص آن‌ها شبیه توکن‌های غیرقابل معاوضه ان اف تی هستند اما درواقعیت، بیشتر توکن‌های هواداری مانند ارزهای دیجیتال محبوب اتریوم و بیت‌کوین قابل معاوضه هستند و می‌توان هرکوین از آن‌ها را با کوین‌ٰهای دیگر تعویض کرد.

ارزش توکن طرفداری ارز دیجیتال وابسته به کاربردهایی است که برای آن تعریف شده است. هر چه مدیران باشگاه‌ها بتوانند امکانات بیشتری به مالکان توکن‌ها ارائه کنند، طرفداران بیشتری به خرید و استفاده از آن‌ها تمایل پیدا خواهند کرد. البته این تنها بخشی از ماجرا است. بخش دوم ماجرا مربوط به محبوبیت باشگاه یا شخص ارائه‌کننده توکن است.

هر چه طرفداران یک تیم بیشتر باشد احتمال موفقیت و محبوبیت توکن‌های آن نیز بیشتر خواهد بود. بیشتر توکن‌های هواداری موجود مربوط به باشگاه‌های ورزشی به خصوص باشگاه‌های فوتبال و بسکتبال است.

 فن توکن چیست؟
فن توکن Fan Token چیست؟

فن توکن چگونه کار می کند؟

روش کار فن توکن‌ها مانند سایر رمزارزها است. همانطور که کاربران می‌توانند ارزهایی مانند بیت‌تورنت، سولانا و ریپل را با مراجعه به صرافی‌های رمزارز خریداری کنند با استفاده از همین روش می‌توانند توکن‌های هواداری مورد نظر خود را نیز خریداری کنند. البته توکن‌های هواداری به نسبت سایر ارزهای دیجیتال در صرافی‌های کمتری قابلیت خرید و فروش دارند و به همین دلیل، کاربران باید ابتدا صرافی مناسب فروش توکن هواداری را پیدا کنند. صرافی شبکه چیلیز و صرافی بایننس از جمله صرافی‌های فروش توکن‌های هواداری هستند.

همانند سایر رمزارزهای موجود در بازار ارزهای دیجیتال، فن توکن‌ها نیز تابع هیجانات بازار هستند و ثبات چندانی ندارند. بنابراین، امکان افزایش یا کاهش قیمت آن‌ها در بازار وجود دارد و هیچ تضمینی برای کسب سود و درآمد از طریق داشتن توکن‌های هواداری وجود ندارد و باشگاه‌ها هیچ مسولیتی در قبال تغییرات قیمتی توکن‌ها ندارند. مطابق با پروژه مورد نظر، اهداف و قابلیت‌های فن توکن‌ها نیز تغییر می‌کند.

نحوه توزیع فن توکن پاریس سنت ژرمن چگونه است؟

کاربران هوادار این باشگاه در تمام دنیا می‌توانند با استیکینگ بایننس کوین BNB، دلار بایننس BUSD و چیلیز در لانچ پول، توکن هواداری باشگاه‌های فوتبال پاریس سنت ژرمن را در قالب پاداش دریافت کنند. خرید و فروش این ارزهای دیجیتال نیز همانند عرضه آن با همین ارزهای شناخته شده امکان‌پذیر است. حدود صد و هشتاد هزار واحد توکن پی اس جی از طریق لانچ پول بین کاربران توزیع می‌شود.

بیشترین حجم این توکن‌ها ۷۰ درصد است که به افرادی تعلق می‌گیرد که از طریق سپرده‌گذاری بایننس کوین در این فرآیند شرکت کنند. ۲۰ درصد از توکن‌ها بین سپرده‌گذاران چیلیز و ۱۰ درصد باقی مانده بین افرادی که از طریق دلار بایننس در این فرآیند شرکت می‌کنند، توزیع خواهد شد. صرافی اکسکوینو تمامی خدمات مربوط به خرید و فروش ارز فن توکن پاریس سنت ژرمن را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید در بخش خرید آسان اقدام به خرید فن توکن پاریس سنت ژرمن کنید.

نرخ توزیع توکن های پی اس جی

نرخ توزیع توکن های هواداری پی اس جی در فرآیند لانچ پول بایننس متفاوت بوده است به طوری که در ۶ روز اول، روزانه ۸.۳۳ درصد از کل توکن‌های اختصاص یافته به این فرآیند، توزیع شد. در ادامه و در هفته دوم، این میزان به ۲.۵ درصد رسید و در ۱۵ روز پایانی نیز نرخ توزیع روزانه توکن پی اس جی معادل ۱.۵ درصد بوده است.

بایننس یکی از اولین سرمایه‌گذاران پلتفرم چیلیز بود. چانگ پنگ ژائو Changpeng Zhao مدیر این صرافی، معتقد است که اهداف چیلیز، پتانسیل بالایی برای پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال دارد. الکساندر دریفوس Alexandre Dreyfus، مدیر پروژه چیلیز نیز این همکاری را اینگونه توصیف کرد: همکاری جدید واقعا چشم انداز اصلی ما در زمینه توکنیزه کردن صنعت ورزش و سرگرمی را طی ۵ تا ۷ سال آینده تضمین می‌کند.

باید گفت که علاوه بر باشگاه فوتبال پاریس سنت ژرمن، چیلیز تاکنون با باشگاه‌های ورزشی مختلفی در رشته‌های گوناگون برای صدور توکن هواداری به توافق رسیده است. از جمله این باشگاه‌ها می‌توان به باشگاه‌های فوتبال یوونتوس، آث میلان، بارسلونا و غیره اشاره کرد. گفته می‌شود که توکن‌های طرفداری پاریس سنت ژرمن، فن توکن آفرینگ Fan Token Offering در بازار سوشیوس قابل‌فروش خواهند بود اما در حال حاضر تنها با توکن چیلیز قابل معامله است.

توکنومیک

بر اساس وب سایت کوین مارکت کپ، حداکثر عرضه توکن هواداری پاریس سنت ژرمن تعداد ۲۰ میلیون واحد تعیین شده است. همچنین در هر سال، ۲٫۵ میلیون توکن پی اس جی نیز توزیع خواهد شد. عرضه محدود توکن‌ پی اس جی به این معنا است که می‌ تواند کالای با ارزشی برای کاربران باشد. همچنین ویژگی تبادل پذیری، فانجیبیلیتی fungibility را دارند یعنی مالکیت آن ها قابل خرید و فروش است و قیمت آن ها براساس قانون عرضه و تقاضا در بازار محاسبه می‌شود. بنا بر این، می‌توان گفت که ارز دیجیتال پی اس جی پلی میان مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران آن در سراسر جهان است.

ارز دیجیتال پاریس سنت ژرمن با ارزش بازار حدود ۴۲.۲۳۱.۶۷۱ میلیون دلار، در رتبه ۵۸۵ بازار قرار دارد و سهم ۰.۰۰۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. عرضه در گردش این ارز ۳.۱۱۱.۱۵۹ و عرضه کل آن ۲۰ میلیون پی اس جی است. هر واحد از ارز دیجیتال پی اس جی در این لحظه با قیمت ۱۳.۵۷ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶ هزار تومان معادل ۳۵۲.۸۲۰ تومان معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه آن ۹.۹۰۴.۰۴۲ میلیون دلار است. مقدار توکن هواداری محدود است به این معنا که می‌تواند کالای با ارزشی برای کاربران باشد.

ویژگی‌های منحصر به فرد ارز دیجیتال پاریس سنت ژرمن

توکن هواداری پاریس سنت ژرمن هم می‌تواند توسط بازیکنان و هواداران استفاده شود زیرا برعکس سایر رمزارزها، حق رأی دارد. ارزش توکن هواداری پی اس جی لزوما وابسته به تغییرات قیمت بیت کوین یا اتریوم نیست، بلکه ارزش آن بر اساس میزان مشارکت هواداران، افزایش یا کاهش پیدا می‌کند. دارندگان توکن هواداری پی اس جی از حقوقی همچون دریافت ان اف تی های باشگاه و بلیط جایگاه‌های ویژه بازی‌ها، برخوردار هستند.

در این میان، استیکینگ توکن هواداری پاریس سنت ژرمن نیز برای دریافت پاداش‌های بیشتر، از جمله دریافت توکن‌های ان اف تی مربوط به بازی‌های بلاک چینی و کلکسیون‌های دیجیتالی کمیاب، امکان‌پذیر است. در آینده، دارندگان توکن پی اس جی می‌توانند از این توکن برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات باشگاه هم استفاده کنند.

تصمیمات مهمی که دارندگان توکن هواداری پی اس جی حق اظهار نظر در آن‌ها را دارند، عبارتند از:

نوشته روی بازوبند کاپیتانی: کاپیتان یک تیم همیشه یک مشوق برای هواداران بوده است. هواداران معمولا با کاپیتان در مورد تغییر و تحولات باشگاه تعامل دارند. بازوبند کاپیتانی هم در سال‌های اخیر برای ارسال پیام‌های الهام‌بخش و خاص استفاده می‌شود. با توکن هواداری پی اس جی، هواداران این تیم اکنون می‌توانند به نوشته روی بازوبند کاپیتان رأی دهند.

رأی‌دهی به گل سال و سایر جوایز درون باشگاهی: دومین هدف اصلی توکن هواداری پاریس سنت ژرمن، امکان رأی دهی برای انتخاب گل، بازیکن و بازیکن جوان سال و غیره است.

ارز دیجیتال پی اس جی را از کجا بخریم؟

توکن هواداری پی اس جی را می‌توان از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال همچون بایننس‌‌ Binance، گیت دات آی او Gate.io، آپ بیت Upbit، ام ایکس سی MEXC و کوکوین Kucoin خریداری کرد. در حال حاضر فعال‌ترین صرافی ارز دیجیتال که در آن فن توکن پاریس سنت ژرمن معامله می‌‌شود، صرافی ای ای اکس AAX با سهم ۳۰.۹۵ درصد از حجم معاملات روزانه است.

 ارز دیجیتال پاریس سنت ژرمن را از کجا بخریم؟
ارز دیجیتال پی اس جی را از کجا بخریم؟

کیف پول‌های ارز دیجیتال پی اس جی

برای اینکه بتوانید رمزارز خود را در جایی امن ذخیره کنید داشتن کیف پول‌های دیجیتالی می‌توانند بهترین باشد. از میان بهترین کیف پول‌هایی که برای ذخیره و نگهداری رمزارز پی اس جی استفاده می‌شود می‌توان به کیف پول اکسکوینو اشاره کرد که ترکیبی از امنیت بالا و راحتی در استفاده است.

با استفاده از این کیف پول، کاربران می‌توانند به سرعت و سهولت اقدام به پرداخت کنند، و در عین حال می‌دانند که دارایی خود را در جایی امن ذخیره کرده‌اند. با استفاده از کیف پول‌ اکسکوینو می‌توانید به طور کاملا مستقل از سایر پلتفرم‌های خارجی و بدون نیاز به «API» آن‌ها، به نود‌های اصلی شبکه متصل شده و تراکنش‌های خود را ثبت کنید.

علاوه بر این، برای ذخیره و نگهداری رمزارز پی اس جی از کیف پول‌های سخت‌افزاری زیر هم می‌توان استفاده کرد:

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس Ledger Nano S

کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس Ledger Nano X

شاید بزرگترین ایرادی که بتوان به لجر وارد نمود این است که در مقایسه با کیف پول‌های نرم‌افزاری، رایگان نیست. مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد سخت بودن استفاده از کیف پول است به خصوص زمانی که قصد ارسال ارز برای فرد دیگری را دارید در این صورت باید کیف پول را به کامپیوتر متصل نموده و پین خود را نیز وارد نمایید که این کار نسبت به استفاده از کیف پول‌های نرم‌افزاری نیازمند تلاش و زمان بیشتری است.

 کیف پول‌های ارز دیجیتال پاریس سنت ژرمن
کیف پول‌های ارز دیجیتال پی اس جی

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال پی اس جی

فن توکن پاریس سنت ژرمن رمزارزی است که طی چند ماه اخیر و در میان بسیاری از رمزارزهای دیگر دارای افزایش قیمت بوده است. به طور کلی، امسال بسیاری از رمزارزها افزایش قیمت داشتند. این خبر خوبی برای تمام سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است. تنها چیزی که لازم است، باز کردن کیف پول است و این کار را می‌توان با ایجاد حساب شخصی انجام می‌دهید.

بعد از باز کردن کیف پول، می‌‌توان انتقال پول را آغاز کرده و مستقیما خرید رمزارز را شروع نمایید. طبق سایت کوین مارکت کپ، در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال پاریس سنت ژرمن در محدوده ۱۳.۵۷ دلار معامله می‌شود. قیمت‌های پیش‌بینی شده تا سال ۲۰۳۱ از سایت پرایس پردیکشن دات نت گرفته شده است و به شرح زیر است:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پی اس جی در سال ۲۰۲۲

طبق تحلیل فنی وبسایت پرایس پردیکشن، پیش بینی می شود که در سال ۲۰۲۲، قیمت توکن پاریس سنت ژرمن به حداقل ۱۷.۰۹ دلار و حداکثر به ۲۰.۵۳ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۱۷.۶۱ دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پی اس جی در سال ۲۰۲۳

طبق وبسایت پرایس پردیکشن پیش بینی شده است که قیمت توکن پاریس سنت ژرمن در سال ۲۰۲۳ به حداقل ۲۴.۲۱ دلار و حداکثر ۲۹.۵۱ دلار با قیمت متوسط ۲۵.۰۹ دلار در سال برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پی اس جی در سال های 2025 – 2024

بر اساس تحلیل فنی وبسایت پرایس پردیکشن، در سال 2024 قیمت توکن پاریس سنت ژرمن به حداقل 34.50 دلار و به حداکثر 42.39 دلار می رسد و انتظار می رود که در سال 2025 به حداقل 51.18 دلار و حداکثر 59.13 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 52.97 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پی اس جی در سال 2026

طبق تحلیل فنی وبسایت پرایس پردیکشن، پیش بینی می شود که در سال 2026 قیمت توکن پاریس سنت ژرمن به حداقل 77.36 دلار و به حداکثر سطح خود 42.39 دلار و حداکثر 90.77 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 80.01 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پی اس جی در سال 2027

طبق وبسایت پرایس پردیکشن، آمارها و تحلیل ها نشان می دهد که در سال 2027 قیمت توکن پاریس سنت ژرمن به حداقل 116.49 دلار و به حداکثر سطح خود به 135.58 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 119.69 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پی اس جی در سال 2028

طبق وبسایت پرایس پردیکشن، پیش بینی می شود که در سال 2028 قیمت توکن پاریس سنت ژرمن به حداقل 175.99 دلار و به حداکثر سطح خود به 200.92 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 180.78 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پی اس جی در سال 2029

براساس آنالیز فنی وبسایت پرایس پردیکشن، پیش بینی می شود که در سال 2029 قیمت توکن پاریس سنت ژرمن به حداقل 268.50 دلار و به حداکثر سطح خود 311.11 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 275.74 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پی اس جی در سال 2030

طبق وبسایت پرایس پردیکشن پیش بینی می شود که قیمت توکن پاریس سنت ژرمن در سال 2030 به حداقل 401.45 دلار و حداکثر 469.67 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 412.48 دلار در سال برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پی اس جی در سال 2031

براساس وبسایت پرایس پردیکشن، و به گفته کارشناسان پیش بینی می شود که قیمت توکن پاریس سنت ژرمن در سال 2031 به حداقل 594.59 دلار و حداکثر 710.85 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 611.09 دلار در بازار کریپتو برسد.

پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال پی اس جی
بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال پی اس جی

سخن نهایی

در این مقاله به معرفی توکن هواداری پاریس سنت ژرمن یا توکن پی اس جی پرداختیم.

فوتبال، فرهنگ هواداری منحصربه‌فردی دارد. در این میان، پاریس سنت ژرمن باشگاه معروفی است که به بازاریابی از طریق سرگرمی و هیجان اعتقاد دارد. بنابراین، انتظار می‌رود که توکن هواداری پاریس سنت ژرمن نیز محبوبیت زیادی در بین هواداران داشته باشد و ارزش آن با گذشت زمان بیشتر شود.

گزارش ها نشان می دهد، باشگاه پاریس سنت ژرمن قصد دارد با فراهم کردن امکانات خاصی، توکن هواداری خود را ارتقا دهد. از جمله این امکانات می‌توان به این موارد اشاره کرد: برنده شدن پیراهن‌های امضاشده توسط بازیکنان برای هولدرهای توکن پی اس جی، میزبانی رویدادهای رمزارزی پیرامون این توکن همراه با بازیکنانش به عنوان اینفلوئنسر و راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی گسترده در آمریکای لاتین و آسیا. البته، تمامی این اهداف زمانی محقق می‌شوند که هواداران با استفاده از توکن پی اس جی، در تصمیم‌گیری‌های اصلی این باشگاه مشارکت داشته باشند.

هیچ توافق واحدی در مورد مثبت یا منفی بودن نوسانات قیمت پی اس جی در آینده وجود ندارد. در واقع، آینده قیمتی آن به متغیرهای مختلفی از جمله اعلامیه‌ها، راه‌حل‌های ‌‌فنی ‌جدید توسعه‌یافته، اکوسیستم رمزارز و وضعیت قانونی و غیره وابسته است. توکن پاریس سنت ژرمن، پتانسیل کسب درآمد طولانی مدت در صنعت رمزارز را دارد و می تواند به قله های جدیدی صعود کند و از بالاترین سطح قیمتی خود فراتر رود.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.